האתגר החדש של הבינה המלאכותית: StarCraft 2 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האתגר החדש של הבינה המלאכותית: StarCraft 2


yonatan.mendelson

Recommended Posts

ממש לא חוכמה בינה מלאכותית בממשק בו ריבוי משימות הוא המפתח להצלחה הסיבה ששחמט הוא קרקע שווה לדברים מסוג זה היא שפני הדברים שווים מבחינת מוטוריקה קשר עין יד וזריזות אם רוצים באמת לבחון אינטיליגנציה מלאכותית במשחקי מחשב תחרותיים , הם צריכים להיות מבוססי תורות , אין מנוס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נכון בנוגע לריבוי משימות, אבל ליצור מערכת שיודעת להגיב לכל אלמנט הפתעה בעולם פתוח (יחסית לשח) זה האתגר הגדול. כיום לשחק מול התוכנה של בליזארד גם ברמה הכי קשה זה קל למי שיודע לשחק. כי האלגוריתם שלה הוא מוגבל ולא לומד מהלכים חדשים. התוכנה של היא לומדת, מה שאומר שבהתחלה היא תהיה יותר גרועה מהAI של בליזארד אבל אחרי הרבה(המון) תירגול התוכנה תהיה ברמה שתוכל להביס שחקנים אנושיים, כשהיא תגיע לרמה(בהנחה שהיא תהיה מסוגלת) כזו באמת לא יהיה סיכוי לשחקן אנושי מולה בגלל ריבוי המשימות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים. יש עם זה קצת בעיתיות אבל אפשר להתגבר על חוסר השיוויון הזה. אולי אם יחברו את הAI לרובוט שישלוט על עכבר ומקלדת כמו שחקן אנושי וככה בעצם הAI יעביר "פקודות" למשחק. אפשר ללמד אותו גם את כל קיצורי המקשים במשחק כמו ששחקן אנושי יכול לדעת אבל בלי גישה לפקודות קונסול או כל מיני דברים כאלה שלשחקן האנושי אין גישה אליהם. אפשר להגביל את מהירות התזוזה של הרובוט לאותה מהירות כמו שחקן אנושי מהיר. כל הדברים האלה מעלימים כל יתרון שיש למכונה כדי לבודד את עניין ה"חשיבה" במשחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...