עבור לתוכן

האתגר החדש של הבינה המלאכותית: StarCraft 2

Featured Replies

פורסם

ממש לא חוכמה בינה מלאכותית בממשק בו ריבוי משימות הוא המפתח להצלחה הסיבה ששחמט הוא קרקע שווה לדברים מסוג זה היא שפני הדברים שווים מבחינת מוטוריקה קשר עין יד וזריזות אם רוצים באמת לבחון אינטיליגנציה מלאכותית במשחקי מחשב תחרותיים , הם צריכים להיות מבוססי תורות , אין מנוס

פורסם

זה נכון בנוגע לריבוי משימות, אבל ליצור מערכת שיודעת להגיב לכל אלמנט הפתעה בעולם פתוח (יחסית לשח) זה האתגר הגדול. כיום לשחק מול התוכנה של בליזארד גם ברמה הכי קשה זה קל למי שיודע לשחק. כי האלגוריתם שלה הוא מוגבל ולא לומד מהלכים חדשים. התוכנה של גוגל היא לומדת, מה שאומר שבהתחלה היא תהיה יותר גרועה מהAI של בליזארד אבל אחרי הרבה(המון) תירגול התוכנה תהיה ברמה שתוכל להביס שחקנים אנושיים, כשהיא תגיע לרמה(בהנחה שהיא תהיה מסוגלת) כזו באמת לא יהיה סיכוי לשחקן אנושי מולה בגלל ריבוי המשימות.

פורסם

Yakir Amor

פורסם

Guy Grosfeld

פורסם

אתגר גדול

פורסם

מסכים. יש עם זה קצת בעיתיות אבל אפשר להתגבר על חוסר השיוויון הזה. אולי אם יחברו את הAI לרובוט שישלוט על עכבר ומקלדת כמו שחקן אנושי וככה בעצם הAI יעביר "פקודות" למשחק. אפשר ללמד אותו גם את כל קיצורי המקשים במשחק כמו ששחקן אנושי יכול לדעת אבל בלי גישה לפקודות קונסול או כל מיני דברים כאלה שלשחקן האנושי אין גישה אליהם. אפשר להגביל את מהירות התזוזה של הרובוט לאותה מהירות כמו שחקן אנושי מהיר. כל הדברים האלה מעלימים כל יתרון שיש למכונה כדי לבודד את עניין ה"חשיבה" במשחק.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים