ה-Raven Ridge של AMD: מעבדים עם ליבה גראפית מובנית בעוצמה גדולה יותר מ-PlayStation 4 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ה-Raven Ridge של AMD: מעבדים עם ליבה גראפית מובנית בעוצמה גדולה יותר מ-PlayStation 4


yonatan.mendelson

Recommended Posts

הליבה הגראפית בAPU שנמצאים כרגע בחנויות יש R5 250 מובנה ככה שאם אתה רוצה קרוספייר אתה חייב R5 250 ביחד עם העיבוד גראפי של המעבד , אם תוסיף כרטיס מסך אחר אז המעבד יפעל כמו x4. ולדעתי לא כדאי להשקיע במוצרים הקיימים של . אלה אם אתה מוצא R9 FURY במחיר טוב (שכרגע בכמעט כל מקום באינטרנט [לא בארץ] עולה פחות מ300דולר) או RX480 שחלש ממנו אבל מעטפת טרמית נמוכה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של 80EA

למביני עניין מה דעתכם?.. קנית apu שבא רק עם 4 ליבות פלוס ליבה גראפית ולהוסיף לזה כרטיס high end כקרוס או cpu 8 ליבות עם כרטיס high end? מה יביא יותר ביצועים?

 

לקנות i5 עם כרטיס מסך נורמאלי פלוס.

 

מעבד ה-FX מיושנים ולא עודכנו כבר שלוש שנים, ה- כרגע רק ברמה של i3, וגם רוב המשחקים יעדיפו את ביצועי הליבה הבודדת הטובים יותר של ה-i3 . 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אותי מעניין רק ביצועים ומחיר! אני מאמינה שבני אדם, בכל גיל ובכל מצב, ובתנאי שהתנאים מתאימים, יכולים להשתנות! _ (עם רצון + אומץ + נכונות בן אדם יכול לעשות מעצמו כל שיחפץ בו) למה אני דרמטית? בגלל שאם תיתן פייט אמיתי ומקורי וללא כל מיסתורין לאינטל ( )ויותר טוב אם תתעלה עליה), אני אהיה מאוד מאושרת! כל האמון והתקווה שקשורה בעלות של , יחזרו אלי. לא מחבבת בכלל את , אבל אם היא תביא לי משהו איכותי ולא מתפשר..... אהיה הראשונה להפרד מאינטל (ובתקווה שבעתיד גם מ NGRIDIA)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי אם AMD יצליחו לספק מעבד APU שנותן ביצועים שקולים למעבד Core i5 מודרני עם ליבה גרפית משולבת טובה (אולי אפילו ברמה של RX 460, הבנוי מ-14 יחידות עיבוד/CUs ובתקווה שאפילו קצת יותר מכך) ובמחיר תחרותי יהיה להם מוצר מנצח פשוט כי רוב האנשים לא צריכים יותר מזה. למעשה, אם זה יהיה המצב והמחיר יהיה משתלם אני בהחלט אשקול בחיוב לקנות לקנות שילוש המבוסס כזה (המעבד האחרון של שהיה לי היה בתחילת שנות ה-2000 שסבל מבעיית התחממות נוראית).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...