להתראות 8.1: מהיום, מחשבים חדשים יגיעו אך ורק עם חלונות 10 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

להתראות 8.1: מהיום, מחשבים חדשים יגיעו אך ורק עם חלונות 10


yonatan.mendelson

Recommended Posts

בצל עדכונים לפיהם אימוצה של מערכת ההפעלה החדשה נעצר כמעט לגמרי, במיקרוסופט מבטלים סופית את האפשרות של יצרניות המחשבים להציע כל מערכת הפעלה ממשפחת חלונות שהיא אינה גירסה 10

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק רוצה להזכיר שהרבה מחשבים עודכנו בעצמם לחלונות 10 בלי הרצון של המשתמש. כמו שהם אומרים "היי אקספלורר (או אדג' ב10) זה הדפדפן הכי משומש בעולם" כאשר הדבר הראשון שאנשים עושים זה להכנס לדפדפן הזה ולהוריד אחר. מספר לא אמיתי. מייקרוסופט מנסים לדחוף את כל הspyware שלהם לכל המשתמשים וזה מה שמעצבן אותי וגורם לי לא לרצות לשדרג . כרגע אני בדואל בוט עם לינוקס וחלונות 7 למשחקים וכו' , ברגע שיפסיקו את התמיכה ב7 (מעניין איך זה יקרה כשבערך חצי מכל המחשבים בעולם עם המערכת הזאת) אני פשוט ימחק את מחיי ולא יחזור יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שכחתי לציין גם שבכתבה כתוב ש"כל המחשבים יגיעו עם 10 ומעבדים החדשים יתמכו רק בחלונות 10" אבל שכחתם לציין שרוב הסיכויים שהמעבדים הנ"ל יעבדו מצויין עם או freebsd ובקשר ללפטופים יש לך כמה חברות מותג כמו system76 שמייצרים לפטופים עם מובנה ככה ששתי הנקודות האלו שגויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Milford Cubicle

לא צריך שום תוכנה חלופית ל"התחל", אתה אולי מתבלבל עם חלונות 8.

בהחלט צריך. תפריט התחל לא נותן גישה לסמלי לוח הבקרה, ל'הפעלה', לאקססוריז ועוד. הוא תרמית למעשה - לא התחל אמיתי. לכן יש עדיין תוכנות שמחזירות את ההתחל ל-10, והן מוכרות מצויין (או חינמיות כמו CLASSIC SHELL). נסה ותראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של OR2OOO

קליק ימני על הסימן של התחל ויש לך את לוח הבקרה.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

אני לא רוצה קליק ימני (שהיה בחלונות 8 ו-8.1)... אני רוצה התחל כמו ב-7, שבגללו אגב חצי מהעולם עדיין עם 7.

 

אילו היה לו יורש ראוי, מילא (ולא קשה להוסיף אפקטים לקיים כדי שיכלול את מה שאין), אבל אין, וזה לא בא מרצון לשפר אלא מהחלטה ניהולית שקבעה שיותר לא יהיה 'התחל'. מייקרוסופט ידועים לשימצה בהחלטות כאלה (כמו למשל היעדר האייקון של חזרה לאחור באקספלורר 9), וזו לא הראשונה או האחרונה, כך שאני לא מייחס להם תבונה יתרה בקטע הזה.

 

סתם דוגמא - וסמל ה'תפוח' שיש בכל תוכנה של מאק מאז שנת 84' (שממנו יש גישה לכלי מערכת). זו מסורת. כשאתה רואה את זה, אתה יודע שיש מישהו ששומר על המסורת (אפילו אם זו בעייתית, כמו לחצן עכבר אחד או היעדר מקשי חיצים במקלדת - בהוראה ישירה של ג'ובס). במייקרוסופט המסורת מחזיקה בדיוק עד שלמישהו שם נמאס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...