בעתה בהפתעה: הכירו את השלבים המפחידים הכי מוצלחים בעולם המשחקים - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעתה בהפתעה: הכירו את השלבים המפחידים הכי מוצלחים בעולם המשחקים


Frungy

Recommended Posts

הסיבה העיקרית לשימוש בGRAVITY GUN בRAVENHOLM היא בגלל מיעוט התחמושת בשלב. מן הסתם זה מכוון היות שהו אמתרחש מיד לאחר שאתה מקבל אותו כך שהמפתחים רצו שהשחקן ילמד את היכולות הגלומות בו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה אמנם מתוך משחק אימה ואולי זה לא פייר אבל אני ממש זוכר את ההתחלה של silent hill כשמגיעים למסעדה ואז שומעים את הרדיו מתחיל לזמזם ופתאום פורץ המעופף הזה מהחלון. שיחקתי במשחק הזה לראשונה הרבה אחרי שהוא יצא, כבר היה אפשר לראות שהערפל זה סתם פוליגון אפור, בלי שום particals אבל הקטע הזה בכל זאת הפחיד אותי מאוד. באופן כללי במשחק הזה, תמיד שאלתי את עצמי האם כל הדברים שמפחידים אותי זה מכוון ככה או שזה היה הטוב ביותר שהם היו יכולים לעשות בטכנולוגיה של שנות התשעים וזה מה שצורם לי (כמו הסאונד של הרדיו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • 2 חודשים מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...