פורסם 2016 בנובמבר 19 שנים לרגל ליל כל הקדושים, בואו להכיר חמישה שלבים מצמררים ומלחיצים במיוחד במשחקים גדולים שנחתו עלינו ללא אזהרה מוקדמתלכתבה
פורסם 2016 בנובמבר 19 שנים הסיבה העיקרית לשימוש בGRAVITY GUN בRAVENHOLM היא בגלל מיעוט התחמושת בשלב. מן הסתם זה מכוון היות שהו אמתרחש מיד לאחר שאתה מקבל אותו כך שהמפתחים רצו שהשחקן ילמד את היכולות הגלומות בו.
פורסם 2016 בנובמבר 19 שנים כשראיתי את הכותרת ישר נזכרתי בכמה שלבים מ FEAR הראשון אבל אז ראיתי שכבתב שמדובר על שלבים מפחידים במשחקים שהם לא משחקי אימה... נוסטלגיה....
פורסם 2016 בנובמבר 19 שנים זה אמנם מתוך משחק אימה ואולי זה לא פייר אבל אני ממש זוכר את ההתחלה של silent hill כשמגיעים למסעדה ואז שומעים את הרדיו מתחיל לזמזם ופתאום פורץ המעופף הזה מהחלון. שיחקתי במשחק הזה לראשונה הרבה אחרי שהוא יצא, כבר היה אפשר לראות שהערפל זה סתם פוליגון אפור, בלי שום particals אבל הקטע הזה בכל זאת הפחיד אותי מאוד. באופן כללי במשחק הזה, תמיד שאלתי את עצמי האם כל הדברים שמפחידים אותי זה מכוון ככה או שזה היה הטוב ביותר שהם היו יכולים לעשות בטכנולוגיה של שנות התשעים וזה מה שצורם לי (כמו הסאונד של הרדיו)
פורסם 2016 בנובמבר 19 שנים אין ספק, זה היה המחשק הראשון שהפחיד אותי. הייתי בן 9 -10 וממש הלחיץ אותי הקטעים שמופיע מולך מפלצת משום מקום. במיוחד היצורים השקופים האלה בצבע ורוד.
פורסם 2017 בפברואר 58 שנים the suffering, משחקי silent hill, משחקי resident evil המקוריים, dead space, outlast ועוד ועוד, הרבה יותר מפחידים לדעתי מכל מה שהובא מעל.
פורסם 2017 בפברואר 68 שנים חחח מאיפה העלת את הדיון הזה... RE7 הוא חזרה למקורות. אבל לענייננו מדובר בשלבים מתוך משחקים שלא מוגדרים אימה(בהפתעה)
פורסם 2017 בפברואר 68 שנים אממ, כעת עיון נוסף אני באמת רואה שמדובר במשחקים שהאימה בהם באה באופן לא צפוי ^C^. לא נורא.. עדיין נחמד להיזכר במשחקי האדירים שציינתי
פורסם 2017 בפברואר 68 שנים We Don’t Go To Ravenholm - יצירת מופת לשמה, באמת נתנו פן חזק של אימה בזכות העיריה המחורבנת המפחידה הזאת (כשמשחקים בפעם הראשונה)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.