הסיפור מאחורי סדרת GTA - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הסיפור מאחורי סדרת GTA


GameGems

Recommended Posts

חחחחח אני זוכר את GTA2 שאז נראה לי ממש מציאותי, בתור ילד שגם ככה כל המשחקים מפוקסלים. ממש לא הבנתי מה ההורים שלי רצו, ולמה הם דרשו ממני למחוק אותו. עכשיו בתור אבא לילים שמשחקים במחשב - אין סיכוי שאתן להם לגעת בזה (עד לגיל שהם לא ישימו עלי גם ככה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא לא לא !! אני עשיתי את את 2D וזה היה כמו שכתוב בכתבה! גיימינג אצלי (או יותר נכון IF->THEN) נמצא בכל מולקולה עכשוית, ולשחק ב 2D היה הדבר הכי מגניב בעולם! כמובן ש3D הביא את וואו איזה מגניב הם נפחו את העולם.... (אבל רק את הוואו הזה)... את הבלאגן והריגוש.... כבר חוויתי ב2D! _ (למי שזוכר את הצעקות והבריחות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של 1stcowgirl

לא לא לא !! אני עשיתי את את 2D וזה היה כמו שכתוב בכתבה! גיימינג אצלי (או יותר נכון IF->THEN) נמצא בכל מולקולה עכשוית, ולשחק ב GTA 2D היה הדבר הכי מגניב בעולם! כמובן ש3D הביא את וואו איזה מגניב הם נפחו את העולם.... (אבל רק את הוואו הזה)... את הבלאגן והריגוש.... כבר חוויתי ב2D! _ (למי שזוכר את הצעקות והבריחות)

זוכר בהחלט.

היה ממש כיף לעשות את המשימות של הכנופיות, והכי כיף היה למצוא טנק ולדרוס את כל העיר 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חייבת לענות לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אין כזה דבר לא ישימו עליי!!!!!!!!!!!!!! אני הייתי מאלו שלא שמה!!!! אבל הילדים...? אני אחבר להם 2 אלקטרודות לבהונות ואפעיל את המתח! הכל מסתכם בחינוך!!!!!! שידעו לכבד את ההורים ואת הגבולות ששמים להם! ---- אתה התכוונת לומר: "עד לגיל שהם יהיו יותר אחראיים והבחירות הללו יהיו שלהם ומרצונם!"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בכללי אוהב ויש מסויימים שבהם הגיבור יצא צודק במעשים שלו. אפילו שהוא פושע , למשל CJ מסאן אנדרס עשה את כל זה רק בשביל להרוויח כסף ובנוסף לכך הוא הרג את ה"חברים" שהרגו את אמא שלו. וניקו בIV בסך הכול רצה לסדר את החיים של רומאן ככה שלא יהיה מאפיה ובעיות בחיים שלו . מושקע , כל הכבוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...