לא יאומן כי יסופר: Seagate מציגה כונן SSD בנפח 60 טרה-בייט - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לא יאומן כי יסופר: Seagate מציגה כונן SSD בנפח 60 טרה-בייט


yonatan.mendelson

Recommended Posts

לא כ"כ הבנתי מה מדהים כאן . מילא הנפח הזה היה מוצע באלף דולר, או שהכונן היה בא עם אחת הטכנולוגיות שכתבתם כאן ( כמו אטומים בודדים וכו' ), אז כן, וואו. אבל כאן מדובר בהערמת עוד ועוד רכיבים להשגת הנפח המוצג, בסדר, עם כמה דברים מתבקשים בהתאם, אבל שום דבר של וואו...... חוץ מהמחיר, אולי ( ולא לטובה ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין כאן שום דבר חדש חוץ מכמה שיאים. מקסימום נפח בכונן יחיד. ואולי גם מקסימום נפח בצ'יפ יחיד. ומקסימום נפח בטכנולוגיית . האחרון שלעצמו דבר מעניין כי זה מראה לנו לאן הטכנולוגיה הולכת. לא מדובר רק בחיבור של יותר צ'יפים אלה בטכנולוגיה שתהיה מסוגלת להדפיס בעתיד תחת מימד זולים בנפח גדול מאוד. וזה מה שבאמת מעניין בכל אותם ידיעות שיא חדש לנפח בכונן . כל אחת כזאת מקרבת אותנו בעוד צעד למטרות הבאות במסלול הקידמה. מהן אולי החשובה ביותר היא השוואת מחיר פר גיגה בין הרדיסק מכאני לSSD. נקודת המהפך הסופית שתוביל לקריסת ענף ההרדיסק המכאני, ולהאצה אקפוננציאלית של ענף הSSD. ומשם הדרך לנפחים עצומים וביצועים אדירים במחירים מצחיקים קצרה מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאמרת, ארטי, ככל היותו נכון, עדיין לא סותר את מה שאני אמרתי, בעייני לפחות. ישנם שיאים, זה הרי ברור, יש שיפורים והתקדמות, ללא ספק. מהפיכה - לא ממש. מהפיכה הייתה ההתקדמות מכוננים מכאניים לאלו של . במיוחד למה שהם כיום. מהפיכה תהיה אם וכאשר תמומש חדשה כפי שכתבתי מקודם. עד אז, כל התקדמות מבורכת, רק שלי זה לא גורם לומר וואו. ועוד משהו אישי אלייך, ארטי. נתתי ניקוד שלילי בדיון לגבי ה - כי שללת את כולם חוץ מה - EVO. לדעתי גם הקינגסטון החדש, ה - UV בהחלט בא בחשבון, ובטח שלא מגיע לו להיקטל יחד עם האחרים. פשוט אין לי אפשרות להגיב בדיונים עצמם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...