פורסם 2002 באפריל 423 שנים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1811428,00.htmlכתבה אחת שווה הרבה עצבים
פורסם 2002 באפריל 623 שנים מחבר מצד שניחברת הלווין השתפרה מאוד, גם בתכנים וערוצי המקור, וגם בשירות.נכון שהשירות קרטע בהתחלה, ולפעמים צריך להמתין כמה דקות על הקו, אבל תנאי מזג האויר הפסיקו להפריע, והשירות (ברגע שעונים לך) השתפר פלאים.YES כיום היא החברה המומלצת ביותר. הן בתשלום, הן בתכנים ועכשיו הוכח שגם ביושר.
פורסם 2002 באפריל 623 שנים מצד שני חברת הלווין השתפרה מאוד, גם בתכנים וערוצי המקור, וגם בשירות. נכון שהשירות קרטע בהתחלה, ולפעמים צריך להמתין כמה דקות על הקו, אבל תנאי מזג האויר הפסיקו להפריע, והשירות (ברגע שעונים לך) השתפר פלאים. YES כיום היא החברה המומלצת ביותר. הן בתשלום, הן בתכנים ועכשיו הוכח שגם ביושר. אתה נציג שירות של יס או סוכן מכירות שלהם...? :
פורסם 2002 באפריל 623 שנים מחבר כל יום שאני ממליץ על משהומישהו שואל אותי אם אני עובד בשבילםלאאני לא.ראיתי מה יש לאחרים להציעועשיתי סקר שוק מקיף לפני שהחלטתי לעבור לאן שעברתי.אבא שלי לא מנהל בזק בינלאומיולא מנהל יסאין לי שום אינטרס שתעבור ליס.
פורסם 2002 באפריל 623 שנים מחבר זה שטויות.אם כל כך כואב לך שאמרתי שיס זאת החברה המובילה היום בכל התחומים, אני אמחוק את זה.אבל מצד שני, אני אדרוש למחוק כל המלצה של מישהו על משהו.תחשוב לבדאיזה אינטרס יכול להיות לי שתלך ליס?מה אני כבר יכול להרויח מזה?גם אם אני סוכן שלהם, ואני לא, מה יעזור לי שאתה תחשוב שיס הכי טובה ותלך להרשם ליס? אני אראה מזה שקל?תחשוב קצת לפני שאתה מדבר (או במקרה הזה כותב)אני כולה ילד קטן מאשדוד, שרוצה לשתף בסקרים שעשיתי במעבר שלי ליס.. אף אחד לא שלח אותי לפה, כמו שאף אחד מיס לא שלח את הכתב של ידיעות אחרונות לרשום את הכתבה שקישרתי אליה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.