פורסם 2004 באפריל 1621 שנים במאורר סטנדרטי (לא TMD) כל המכניקה נמצאת במרכז, כשהכנפים מסתובבות מסביב. כל שטח ההיטסינק שמתחת לעיגול המרכזי בקושי מקבל אוויר ולכן נקרא dead zone. ככל שהמאוורר יותר גדול, כך גם גדל קוטר ה- dz.
פורסם 2004 באפריל 1621 שנים מחבר וואי עכשיו שאני חושב על זה הסינק SLK ממש לא מנוצל טובכי הוא דקיק כמו מאורר 60 וששמים לפי ההמלצה שלהם מאורר 92 כל הרוח הולכת לצדדים (ללוח אם) והסינק מקבל את הדד זון ועוד קצת מסביב מעט זה ממש אידיוטי..עוד שאלה, מה זה TMD ? ;D
פורסם 2004 באפריל 1921 שנים אילו סוגי למאווררי tmd:http://www.pch.co.il/docs/search.htmאם אני לא טועה, זה מאוורר שהמכניקה שלו נמצאת בצדדים ואז המרכז הרבה יותר קטן!
פורסם 2004 באפריל 1921 שנים וואי עכשיו שאני חושב על זה הסינק SLK ממש לא מנוצל טובכי הוא דקיק כמו מאורר 60 וששמים לפי ההמלצה שלהם מאורר 92 כל הרוח הולכת לצדדים (ללוח אם) והסינק מקבל את הדד זון ועוד קצת מסביב מעט זה ממש אידיוטי..עוד שאלה, מה זה TMD ? ;Dאוקיי, לדעתי על הSLK עדיף לשים מאוורר 80 מ"מ (ככה גם יש פחות DZ) והסינק מקבל הרבה אוויר לתוכו!בקשר לTMD זה ראשי תיבות של Tip-Magnetic Driving זה אומר שהמאוורר מופעל באמצעות מגנטים, כשכל מגנט ממוקם בפינה ואז ככה מסובבים את המאוורר מהר יותר (אני יודע שככה זה בוואנטק האירופלוו, לא יודע איך זה עובד בשאר החברות/מאווררים).
פורסם 2004 במאי 821 שנים בקשר לקירור DZ :תעשה ניסיון קטן שלא עולה כסף - קח סלוטייפ רחב ותדביק לו על אחד הצדדים שהאוויר יוצא משם וכך אתה תנווט את האוויק לצאת דרך מקום אחד ואז האוויר יעבור דרך האיזור של הDZ ששם הנמצא רוב החום כי הליבה נמצאת שם .אם לא הבנת אז תגיד ואני אעלה תמונה .
פורסם 2004 במאי 821 שנים אילו סוגי למאווררי tmd: http://www.pch.co.il/docs/search.htm אם אני לא טועה' date=' זה מאוורר שהמכניקה שלו נמצאת בצדדים ואז המרכז הרבה יותר קטן![/color'] נתת לינק לחיפוש באתר של PCH ולא למוצר עצמו. אם אפשר לינק למוצר עצמו יכול לעזור יותר
פורסם 2004 במאי 1021 שנים אני ראיתי פעם מוד גאוני לSLK:בנו משהו שנראה כמו משנה פתח אוורור של 92 ל80 מפרספקט והבריגו אותו לתחתית של המאוורר, בינו לבן הSLK. הוא לוקח צורה של מאוורר 92 והופך אותה לצורה מלבנית. מה גאוני כאן? גם העובדה שכל האוויר מנוצל וגם הדרך שהדבר הזה מורכב: למי שמכיר את הדרך שבה מרכיבים את המאווררים בSLKים - בגלל שהמתקן הוא בדיוק בגובה של מאוורר, אז העובי של כל הקונסטרוקציה מעל הסינק גבהה פי 2, אבל עכשיו, בדיוק באמצע לאיפה שמתאים לחבר את החוט מתכת יש את המקום של הברגים של המאוורר אבל את אלה התחתונים, אז זה עובד אותו דבר.קשה להבין, אז הנה איור באסקי------------חורים שבהם חיברו את המאוורר במקור| | מאוורר------------ חורים שבהם מחברים את המאורר עכשיו/ \ המתקן------------/ \ ההיט סינק
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.