פורסם 2016 בספטמבר 249 שנים איזו חנות יותר זולה ובעלת שירות יותר טוב - KSP או IVORY??? אציין שאני לא קונה באינטרנט, לכן שיקול האתר המאובטח לא חשוב לי...
פורסם 2016 בספטמבר 249 שנים אני אישית רוכש בKSP כי זה גם יוצא בדרך לעבודה שלי. בקשר ל"זול יותר" תעשה השוואת מחירים בינהם , משהו זול יותר בKSP ומשהו אחר יהיה זול יותר בIVORY. אף פעם לא היו לי תלונות עם השירות של KSP אבל באייבורי בחיים לא רכשתי דברים משמעותיים יותר מ USB DRIVE ואוזניות לפלאפון. נערך 2016 בספטמבר 249 שנים על-ידי MekoPelet
פורסם 2016 בספטמבר 249 שנים תלוי מה קונים, אם זה מוצר באחריות רשמית ללא צורך בהרכבה (מסך, עכבר ..) ולא מחשב לדוגמה אין לי בעיה עם שתי החנויות. התנסיתי כבר בקניית מחשב עם הרכבה ב-KSP ואני לא הולך לחזור על כך.
פורסם 2016 בספטמבר 249 שנים לא משנה מה אתה מחליט, העיקר שלא תתן להם לייעץ לך לגבי המפרט, או כל חלק במערכת! נכוויתי חזק פעם, והשנה הגעתי יותר מוכן והבנתי שמוכרים משקרים לי בפנים (אולי מחוסר ידע בסיסי ולאו דווקא רוע). יש פה בפורום אחלה חבר'ה שיוכלו לעזור לך.
פורסם 2016 בספטמבר 249 שנים בפורום ייעוץ לפני רכישת מחשב החנויות המומלצות לרוב הן Plonter, TMS, StartPC. בנוסף פה בפורום צרכנות יש גם את ת'רד המלצת חנויות. נערך 2016 בספטמבר 249 שנים על-ידי RoronoaRony
פורסם 2016 בספטמבר 249 שנים בשניהם המחיר כבר לא הכי זול ועל שירות אין ממש על מה לדבר. הגרוע בין שתי האופציות זה Ksp . האחריות שלהם זה בדיחה עצובה . החוזה שהם דורשים שתחתום במעמד הרכישה מופרך לחלוטין ובפועל מרוקן מתוכן את האחריות. אם תרצה למכור את מה שקנית שם למישהו בתור יד שנייה , לאותו אחד לא יהיה בכלל אחריות, כי מבחינתם האחריות היא אך ורק ללקוח הראשון שקנה מהם ולא למוצר עצמו ,גם אם עבר חודש מיום הקנייה . הקיצר תתרחק מהם אם אתה חס על העצבים והזמן שלך ולא רוצה לריב עם אנשים...
פורסם 2016 בספטמבר 249 שנים @ASI89 אתה רוצה להגיד לי שאם אני קונה עכשיו כרטיס מסך באילת עם אחריות ל3 שנים, אז בעוד שנה אני מוכר אותו יד שנייה ואין אחריות?????
פורסם 2016 בספטמבר 259 שנים @elikh בקשר לעניין עם האחריות והעברה אצל KSP.... דיון ישן מפורום צרכנות בתפוז - 03/10/2012 ציטוט שלום לכולם, העליתי את החוזה ש- KSP מחתימה עליו כל לקוח שקונה ממנה. גם מי שלא חותם על ההסכם על-פי KSP מחוייב בו. החוזה מלא לכאורה, התניות המפרות את חוק הגנת הצרכן. אני רוצה להתחיל עם ההתניה שכרגע הכי מפריעה לי. תנאים כלליים - תנאי שני:"האחריות על הסחורה הינה אישית לקונה ואינה ניתנת להעברה." האחריות - סעיף 5"אחריות החברה היא כלפי הלקוח ששמו מצוין בתעודת האחריות ובחשבונית הלקוח בלבד, ואינה ניתנת להעברה לצד שלישי." לפי חוק הגנת הצרכן (צורף גם הוא): פרק א': שפיטה סעיף 14(ג)"בתעודת אחריות לא יתנה יצרן על זכויות הצרכן לפי כל דין." פרק ד': הוראות נוספות סעיף 17"זכויות הנתונות לצרכן על פי תקנות אלה או על פי תעודת אחריות או חוזה השירות, לגבי טובין אשר הבעלות בהם הועברה לצרכן אחר, יהיו נתונות לנעבר." מה אתם דעתכם ? האם החוזה של KSP חוקי ? לחוזה של KSP וחוק הגנת הצרכן כפי שהעלה המשתמש Darwin Rules מתפוז. דיון דיי ארוך פה בפורום מכמעט לפני שנהאזהרה: אי כיבוד אחריות בחנות KSP - ה8 לאוקטובר 2015 יש אפילו את העמוד פייסבוק הבא שנקרא לקוחות מאוכזבים של Ksp מדברים שלא נדבר על הפוסטים בעמוד הרשמי של KSP בפייסבוק. נערך 2016 בספטמבר 259 שנים על-ידי RoronoaRony
פורסם 2016 בספטמבר 259 שנים @RoronoaRony תודה, קראתי את הת'רד, אבל לא הבנתי במה זה בסוף נסגר? שהם לא מסכימים לאף אחד לממש אחריות אם הוא לא זה שקנה? אז תכלס אין שום טעם לקנות מהם אם אני חושב על למכור את המוצר ביד2 מתישהו? הם עדיין משתמשים בטופס הזה של התנערות מאחריות? בקיצור, התכוונתי לקנות כרטיס מסך יקר באילת בסופ"ש הקרוב דווקא בגלל שKSP קרובים לי לבית למימוש אחריות במקרה הצורך. אני מבין שעדיף להזמין באמאזון או בסטארטפיסי (שם המוצר הזה הכי זול)? נערך 2016 בספטמבר 259 שנים על-ידי elikh
פורסם 2016 בספטמבר 269 שנים @elikh מאחר והדיון מתפוז ישן חיפשתי קבלות שיש לי מKSP ומצאתי 2 של שנת 2014 ו2015. ע"פ הקבלות שמצאתי נראה שבאחריות בסעיף 5 כתוב ב2 הקבלות "אחריות למוצר שנרכש היא ע"פ מסמכי האחריות שנתנו לרוכש בעת הקנייה, במידה והבעלות הועברה לצרכן אחר, יציג הצרכן ייפוי כוח מטעם הרוכש." העלתי סריקה למי שמעוניין KSP תעודת אחריות 2014KSP תעודת אחריות 2015 בנוסף אם למישהו יש קבלה מהשנה ויכול לעדכן אם יש שינויים מסויימים זה יהיה נחמד. השאלה מה קורה בפועל כאשר מעבירים בעלות ומציגים ייפוי כוח עדיין תיהיה בעיה? אישית אני לא אופתע אם כן תיהיה בעיה למרות שעומדים בתנאים בעקבות כל התלונות שניתן למצוא בלי בעיה בכל מקום ברשת... נערך 2016 בספטמבר 269 שנים על-ידי RoronoaRony
פורסם 2016 בספטמבר 269 שנים KSP ו IVORY הם שתי החנויות הגדולות. שאר ההמלצות ( חנויות כמו פלונטר ) נובעות בנוסף לשירות טוב וכו' מזה שהם בעצם חנויות קטנות יותר. בסופו של דבר שקונים חומרה אתה סה"כ מצפה למחיר ולשירות. אפשר למצוא סניפים של KSP שהשירות שם יהיה ברמה של שוק אבטיחים ויש גם חנויות שיש שם עובדים שיודעים מה הם עושים מבחינה מקצועית וגם אנושית. איפה לקנות ( כאשר המחיר כמעט זהה ) זה שאלה של נגישות ונוחות ( קרוב לי ליד הבית, יש מלא חניה ), ושאלה של שירות ( מוכרים אדיבים, שירות מהיר, לא מבלבלים את הביצים ). לגבי האחריות. שאתה קונה כרטיס מסך ומקבל עליו לצורך העניין 36 חודשי אחריות - אין ל KSP הבדל בין אם אתה קנית או חבר שלך קנה. הם מגנים על עצמם ( בתקנון ) עד כמה שהם יכולים לסחוט את זה ( כי הם גם רשת שגדלה מאוד ביחס לעשור הקודם ) אבל בפועל - אין פה משהו מיוחד. התקנון שלהם לא יגרום לך לדאוג ממכירה של חלק ביד שנייה.. כל עוד האחריות בתוקף, נכון להיום אני יודע שאין אם זה בעיה ואדם שמכרת לו חלק יכול ללכת עם האסמכתאות לשם.. יש סיכוי שיבקשו ייפוי כוח, לגיטימי. לא זכור לי שעשו לי בעיות ב KSP עם ה 5870 שרכשתי ביד שנייה והוא נשרף אחרי כמה חודשים. נתנו לי חדש ( זה היה לפני יותר מחמש שנים ) ורכשתי אותו ממישהו שקנה בסניף אחר, איזור אחר. ככה שתקנון.. שוב לא תמיד זה כדי להרוג את הצרכנים. גם לפייסבוק יש תקנון שמבחינה משפטית הוא מטורף,מסורבל,מפחיד.. זה יגרום לאנשים לסגור חשבונות ? ממש לא. אני ממליץ למי שרוכש חומרה באופן קבוע למצוא חנות שהוא מרוצה מהפרמטרים האלה של מחירים, גיוון במוצרים, שירות וכו'.. ופשוט לפרגן להם. זה יכול להיות חנות קטנה או רשת גדולה. זה יכול להיות גם אמאזון.. כל אחד ושיקולו. נערך 2016 בספטמבר 269 שנים על-ידי coch
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.