פורסם 2016 באוגוסט 29 שנים שלום. הגעתי הבוקר למשרד ואין אינטרנט. לאחר שיחה עם בזק + בזק בינלאומי - הכל תקין. אחד הנציגים ביקש שאבדוק עם WIFI - ואכן יש חיבור. כך בודדנו את הבעיה ל SWITCH. מעבר לחיבור ישיר (שלא דרך ה SWITCH) אכן פתר את הבעיה. השאלה שלי: האם ה Switch מת? רכשתי אותו לא מזמן. TP-LINK. אמנם לא היה יקר, אבל נראה שהוא תקין. כל האורות דלוקים כראוי. ולמיטב הבנתי - אין שום הגדרות. בסך הכל מחברים את הכבלים אליו במקום לראוטר, והכל עבד. האם לרכוש חדש, או שיש פה דרך אחרת? תודה על העזרה!!! נערך 2016 באוגוסט 29 שנים על-ידי benyben
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.