פורסם 2016 ביולי 229 שנים שלום: אני בהוט + בזק בינלאומי 30 מגה. יש לי לעיתים קרובות בעיות עם יוטיוב ובגלישה באתרים שונים. קודם למשל, לקח לי שעות להכנס לגוגל ולאתרים בכלל, וברגע שהתקשרתי לתמיכה של בזק בינלאומי, הבעייה הסתדרה. בדיקת מהירות התשתית שלי תקינה: לעומת זאת בבדיקות מהירות חיבור דרך http://www.bandwidthplace.com (בוצעו דרך IE11 כי פיירפוקס 47.0.1 קורס לאחר ביצוע הבדיקות): ממה הבעייה יכולה לנבוע (הנציג של בזק בינלאומי אמר שהכל תקין אצלי, והוא גם אמר שאם היו בעיות בשרתים שלהם, היו להם הרבה מאוד תלונות והוא טען שלא כך הדבר)? נערך 2016 ביולי 229 שנים על-ידי dor123
פורסם 2016 ביולי 229 שנים יש לי תיאוריה שנתמכת בנתונים הנצפו במשך שנים, שבזק בינלאומי מחילים מדיניות הפוגעת בלקוחות של תשתית הוט. זה התחיל עם מה שנראה כמו שימוש בשרתים נפרדים ללקוחות תשתית הוט על מנת לחסוך כסף. ואולי ישנה גם כוונה של ממשל לחבל בלקוחות אלו על מנת לייצר "יתרון" מסויים לתשתית בזק ללקוחות בזק בינלאומי. נסה את הוטנט. אני אומר זאת במשך שנים כאן בפורום. מתפלא שלא נתקלת בזה עד עכשיו. נערך 2016 ביולי 229 שנים על-ידי Art Tatum
פורסם 2016 ביולי 229 שנים מחבר מבין הבעיות שיש לי ביוטיוב: תכופות אין Buffering בכלל, כך שאני צריך נונסטופ ללחוץ על F5 עד שיהיה Buffering, או שהוא איטי מדי. לחילופין יש גם בעיות בהעלאת סירטונים ליוטיוב דרך פיירפוקס, שיוטיוב רושם שיש לי בעייה בחיבור לרשת.
פורסם 2016 ביולי 249 שנים היי, אנו דואגים כמובן שלקוחותינו יהנו מגלישה מיטבית הן בתשתית הוט והן בתשתית בזק. הבעיות שאתה מתאר אופייניות יותר לתשתית אך נשמח לבדוק שוב את הנושא ישירות מולך. לשם כך, מוזמן לשלוח פרטי התקשרות במייל ל: online@bezeqint.net. בברכה, מתן, בזק בינלאומי
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.