עבור לתוכן

מנסה להבין את הבדלי השירות בין KSP לאייבורי

Featured Replies

פורסם

אחרי עשרות קניות ב KSP - ועשרות קניות באייבורי אני באמת מנסה להבין את ההבדלים בשירות.

איך ייתכן שהשירות באייבורי כל כך טוב וב KSP כל כך גרוע?

זה פשוט מדהים - לא משנה לאיזה סניף KSP אני הולך - מתנהגים לא יפה ונותנים לך את ההרגשה שעושים לך טובה שמוכרים לך.

כשיצא לי לדבר עם השירות לקוחות פעם אחת (של KSP) - המצב אפילו היה חמור יותר מבסניפים!

 

זאת בזמן שמאייבורי אני פשוט מקבל שירות מעולה, גם בשירות לקוחות, גם בפייסבוק וגם בסניפים עצמם.

 

כל כך חבל שהם לא בונים מערכת "זמין במלאי בסניף X" כמו של KSP... זה כל כך ישתלם להם. לא מבין למה הם לא עושים זאת.

פורסם

אחרי שנכוותי עם שרות הלקוחות של KSP הבטחתי לעצמי לא לקנות מהם כלום אפילו שיהיו הזולים מכולם. 

פורסם

כנראה זה המגמה שמה , הלקוח הוא "ישראלי "  וצריך לקבל יחס בהתאם .
 

פורסם
  • מחבר
ציטוט של KAKADU999

ואני לא מבין את דעא"ש.

וגם לא את תורת הקוונטים ( טוב זה כן, אבל נניח שלא ).

 

כלומר, מה אתה רוצה להגיד / להשיג / לחדש בדיון הזה ?

זה דיון, משורש המילה - התדיינות - לא תמיד מקווים להשיג/לחדש משהו - לפעמים פשוט רוצים לדון.

כמו כן קיוויתי אולי לקבל קצת insight מאולי עובד לשעבר של KSP שבמקרה חבר בפורום וכו'

פורסם

KSP : מחסן. הם מוכרים לך חלקים במחיר זול מתוך מגוון רחב של דגמים שמתחדש בצורה תכיפה. אם אתה צריך להתייעץ זה ברמה של מה ההבדל בין דגם אחד ל2 אבל אל ץצפה שישבו איתך לכוס קפה. זאת גם הסיבה שהם מחזיקים מערכת מלאי מכיוון שהם מצפים ממך להגיע עם מק"ט לקופה ולקחת את המוצרים בלי להתברבר.

 

IVORY : חנות. הם ייעצו לך ויתנו לך שירות אבל אתה לא תקבל מידע מדויק על מלאים בזמינות כמו שיש בKSP, בנוסף יש הבדל במגוון.

פורסם

דרך אגב , באיבורי יש חלקים שאם תבוא לחנות תוכל לקבל מחיר זול יותר ממה שכתוב באתר שלהם (נדמה לי שרק בקניית מחשב שלם). חבל שהם לא כותבים את זה באתר.

בכלל יש להם קטע מאז ומתמיד שאף פעם לא הבנתי שהם לא נותנים הצעת מחיר וגם כשכן אז זה מחיר אחד סופי בלי פירוט לחלקים.

 

אני כן אוהב אצלם שיש דלפק למי שרוצה לעשות קניה מהירה ועמדה למי שקונה מחשב. אחד הדברים הכי מעצבנים ב KSP זה לחכות בתור כי משהו מרכיב עם המוכר מחשב כשאתה

בסה"כ צריך איזה כבל.

 

פורסם

תשמע ב KSP יש לך גם עניין של סניפים,

סניף ביאליק למשל ז"ל שהפך לסניף קרית אתא הוא עמדה למכירה מהירה עם דלפק, אולם אם תהגר שני רחובות משם לסניף קרית חיים יש שני עמדות מכירה עם כיסאות שתוכל לשבת שם ולהתייעץ.

צריך לדעת לבחור את הסניף הנכון.

 

בכל מקרה אנ יתמיד מעדיף להגיע עם רשימה מוכנה של מק"טים ואת המחקר וההתייעצות לעשות בבית לבד.

פורסם

בדיוק מה שאני עושה.

ציטוט של Googleness

הם מצפים ממך להגיע עם מק"ט לקופה ולקחת את המוצרים בלי להתברבר.

וזה מה שקורה גם לי...

ציטוט של lompy

אחד הדברים הכי מעצבנים ב KSP זה לחכות בתור כי משהו מרכיב עם המוכר מחשב כשאתה בסה"כ צריך איזה כבל.

 

פורסם
ציטוט של Googleness

תשמע ב KSP יש לך גם עניין של סניפים,

סניף ביאליק למשל ז"ל שהפך לסניף קרית אתא הוא עמדה למכירה מהירה עם דלפק, אולם אם תהגר שני רחובות משם לסניף קרית חיים יש שני עמדות מכירה עם כיסאות שתוכל לשבת שם ולהתייעץ.

צריך לדעת לבחור את הסניף הנכון.

 

זה רק מראה על ניהול או חוסר ניהול במקרה הזה . לרשת צריך להיות סטנדרט וכל הסניפים צריכים לעבוד לפי אותו סטנדרט של שרות.

לי באופן אישי מעולם לא היו בעיות עם KSP אבל בגלל כל הסיפורים שאני שומע הפסקתי לקנות אצלם דברים שאולי אני יזדקק להם שרות 

 

 

פורסם

גם מהניסיון שלי אני יכול להעיד על אותו דבר.

אני פשוט נמנע מKSP וקונה באייבורי ברוב המקרים.

 

מה שמוזר זה שהם נותנים אותם מחירים, ככה שבאייבורי אתה לא משלם יותר על "שירות".

פורסם
ציטוט של KAKADU999

ואני לא מבין את דעא"ש.

וגם לא את תורת הקוונטים ( טוב זה כן, אבל נניח שלא ).

 

כלומר, מה אתה רוצה להגיד / להשיג / לחדש בדיון הזה ?

אני מניח שבדיון של הרשאת זדורוב ניסו למצוא את הרוצח ולעזור ב-Case ובדיוני פוליטיקה משתתפים כאן בפורום אך ורק פוליטיקאים (מן הסתם הם גם גולשים פה).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים