עבור לתוכן

אם HW לא מוכנים להגן על האינטימיות שלי - חבל לדבר פה בכלל...

Featured Replies

פורסם

כולם מוזמנים להנות מתרבות הצרכנות המזרח תיכונית - בזארית בארץ. רק אל תפצו פה, עלולים לתבוע אתכם.

פורסם

לפותח השרשור.

 

רוב דבריך נכונים, אבל המצב דומה בכל סוגי החנויות.

 

אבל כמה שאני יודע, יש הבדל תהומי בין סניף לסניף כך שאולי אתה נפלת על סניף רע. (גם הסניף שלי לא משהו עד הלום- אשדוד)

 

צריך להשלים עם רוע הגזירה, או לחפש חנות שבה תרגיש הכי בנוח לקנות.

 

 

פורסם

לא מובן לי על מה הקיטור? יש לך מקרה אישי שאתה רוצה לשתף?

 

בתור בעל עסק גם אני לא אתן לך שום מוצר או סחורה עד שההמחאה שנתת לי לא תופקד ויעברו שלושה ימי עסקים בבנק לראות שהיא עברה.

 

עכשיו ניכנס לקצת יותר עומק בנושא הדיון,

אני חבר באתר המון שנים כבר וכל פעם יש איזה "ביקורת" על חנות כזאת או אחרת. אני יכול לכבד חוות דעת של אדם שביצע עסקה וחולק עמנו את החווייה האישית שלו ואף לקרוא את תגובת בית העסק וזה דבר טוב.

אבל להביא רשימת "מעלות" לחנות זאת או אחרת בלי שום סיבה זה מגוחך ולא מכבד אף אחד.

 

 

אייבורי\KSP - לא מדובר בחנות מדובר ב"מחסן". השיטה שם לא להגיע ולשבת להתפלסף עם המוכרים "אני רוצה מחשב ובו נשתה קפה תוך כדי". השיטה היא לוותר על חוויית השירות כדי לקבל מחיר נמוך יותר.

אם אתה מעוניין לרכוש מוצר ולהתייעץ ולקבל חוות דעת ולשבת מול מוכר שעה כדי לקבל מידע נוסף ולהתייעץ אתה יכול לגשת לבאג מחשבים או משהו בסגנון אבל המחיר בהתאם, כל הקונספט של אייבורי\KSP זה להגיע עם רשימת מק"טים לדלפק ולקחת את המוצרים שאתה צריך במחיר זול ובשירות קצר ומהיר.

 

מניסיוני לאורך השנים נכון שKSP מחתימים אותך על טופסי אחריות כאלו ואחרים אבל הם יוצאים מנקודת הנחה שאם אתה לוקח רכיבי מחשב שמעצם היותם מפורקים ולא מורכבים בתוך מארז יהיו חשופים למפגעים שונים  - שתבדוק אותם לפני שאתה יוצא מהחנות ותוודא שהכל תקין. מעבר לכך כשאני בודק אצלהם את הסחורה אין שום בעיה והם אפילו משאילים לי כלים\חשמל וכיו"ב כדי שאוכל לוודא שהרכיבים תקינים וללא נזק פיזי.

 

בנוגע לאחריות מעולם לא הייתה לי בעיה בKSP עם אחריות והם אפילו מספר לא קטן של פעמים החליפו לי רכיבי מחשב בלי בעיה (מסכים\ כרטיסים גרפיים וכיו"ב) כשאלו היו תקולים.

 

נסכם בכך שלהבא כאשר מביעים דעה על בית עסק אז מין ההגינות לשתף האם קנית שם בכלל ומה היו פרטי המקרה ולא סתם לעשות רשימה מגוכחת של "חסרונות".

פורסם
ציטוט של UPGRADE

חסרונות -

 

·      

·         יחס ללקוחות.

דוקטרינת האישה המוכה שהם משתמשים בה, לקוח שמקבל סטירה חוזר שוב לקבל סטירה כי הוא מרגיש שאם נתנו לו סטירה זה בא ממקום גבוהה, כאילו הוא שייך לאיזה מועדון לקוחות יוקרתי. זה נשמע הזוי אבל זה עובד כמו שעון. ראיתי את זה ותמיד השתוממתי על הדבר. הם כאילו תופסים את הנישה של החנות היוקרתית-מקצועית  שמותר לה הכל. הגיע הזמן להזיז אותם משם.

 

האמת שאני חוזר כי סניף עד הלום של אשדוד כולל חניה יותר גדולה מסניף מרכזי באשדוד ביחד עם סניף אייבורי באשדוד.

אבל היי, אשדוד זה חור אז לאף אחד אני מניח שלא יהיה אכפת. +1 להודעות אני מניח.

כל 12 שנות הלימוד שלי התגאו בטיולים אצלי בכיתה שאשדוד זו אחת הערים שמתוכננות מבחינת אופן הבניה ביותר שיש. כל התאוריה הזאת הלכה לפח כשהגאונים בעירייה החליטו לשים קניון מול תחנת רכבת עם כביש צר.

פורסם

ליפעמים יש אנרגיות רעות שמשפיעות על הקניה עצמה ובשל זה קל ללכלך

פורסם
ציטוט של Yakov Soushan

ליפעמים יש אנרגיות רעות שמשפיעות על הקניה עצמה ובשל זה קל ללכלך

אתה מקבל יותר אנרגיות רעות כשאתה מנסה להחנות את האוטו בחניה קטנה וצרה. אז זה מתגמד לעומת העובדה כשיש לך סניף עם חניה גדולה באייבורי עד הלום. 

פורסם

 בסך הכל צריך הרבה מזל עים מוצרים אלקטרונים יש אחד טלוויזיה עובדת 3 שנים ויש אחרת עובדת 10 שנים המוכרים בסניפים לא אשמים ולא הטכנאים גם הם גם בני אדם 

פורסם

יש לי הערה חשובה לגבי הפסקה:

"צ'קים. האפשרות לקבל צ'קים ע"י חברת ERN, מה שלא מקובל אצלם, אי אפשר כמעט לשלם בצ'קים. אלא אם כן הסחורה תסופק רק אחרי פדיון הצ'יק. "

 

חברת ERN מבקשת מעל ל 2% מהעיסקה. אנחנו בחרנו לא לקבל צ'קים בגלל הסיבה הזאת.

מאותה סיבה ממש גם לא PAYPAL שרוצים גם הם יותר מ 2%.

 

לעומתם חברות האשראי רוצות פחות מאחוז.

האם הייתם מוכנים לשלם יותר כסף עבור הזכות לשלם בצ'קים ?

זו שאלה היפותטית כי למשל ב ERN יש סכום סליקה חודשי מינימלי ואם לא מגיעים אליו

יש עוד עלויות חודשיות קבועות כך שאם רוב הלקוחות לא ירצו לשלם בצ'קים בעל העסק

ישא בהן.

פורסם

שתיי מקלחות וחוקן לא יגרמו לי להרגיש נקי אחריי חווית הקניה שלי בKSP היום.

 

רציתי לקנות מפצל USB, וכמובן שמעתי שבKSP הכי זול.

בKSP ביקשתי מפצל USB והמוכר הציג לי מפצל USB עם מתח שעולה 35 שקלים.

אמרתי יש מפצל בלי מתח? המוכר אמר שזה יעבוד לי גם עם המפצל עם המתח. אחריי ששאלתי אותו ארבע פעמים אם יש מפצל בלי מתח הוא הראה לי את המפצל בלי המתח שעולה 20 שקל.

לא רק שהוא יותר זול הוא גם אינו מצריך שנאיי ששכחתי מהעניין הזה ואילו הייתי קונה מפצל עם שנאיי הייתי צריך להחזיר אותו.

אחריי זה ראיתי שהעתיפה של המפצל מצקומקת וקצת פתוחה(היא חלק קרוע מהקרטון) שאלתי אם זה מהתצוגה אז הוא אמר לי שאין להם כזה דבר תצוגה וצחק שככה זה במוצר הזה.

 

המוצר עצמו, איכות של קקי ראדיו אקטיבי. הפלסטיק שקוף ומגעיל, רואים את כל הבפנים.

נראה לי עשו לפלסטיק שריטות בכוונה בשביל להצדיק את המחיר הנמוך.

בנוסף המוצר עצמו היה מלוכלך אפילו שהוא היה כביכול חדש מהקופסה(הקצת פתוחה).

 

אז אני מבין ששילמתי מחיר זול, אבל זה לא סיבה להתייחס אליי כמו לקוח סוג ז ולמכור לי מוצר מאיכות של פח שאוליי יפסיק לעבוד תוך זמן קצר וגם סתם מכוער ומלוכלך.

כי הריי, מי שבא לקנות USB ב20 שקל ומקבל כזאת חוויה, יקנה את המחשב הבא שלו באלפיי שקלים במקום אחר.

פורסם

^ מזכיר לכל החכמולוגים פה

חברות וחנויות מחשבים בישראל כבר תבעו חברי פורום שהרגישו צורך לקלל ולהוציא דיבה. תרגישו חופשיים להמשיך, אבל אל תתפלאו אם תקבלו מכתב מעורך דין.

אנחנו ממש לא הולכים לעצור אותם. את החוזה על לקיחת האחריות על עצמכם קיבלתם בהרשמה לפה.

פורסם

אני לא חושב שאתה יודע איך החוק עובד, אולי יש גם אחרים שלא, אז הנה כמה נקודות

1 - תמיד אפשר לדעת מי כתב את ההודעה, ככל שנרצה לשמור על אנונימיות המשתמשים שלנו. חובת ההוכחה שזה לא אתה היא עליך. עליה יהיו כמה גופים בישראל שיוכלו להוכיח הפוך. שאל את הספקית שלך.

2 - אי אפשר לקרוא למישהו "נוכל" גם אם הוא באמת נוכל, לא חושב שאתה יודע איך הוצאת דיבה עובדת

3 - ביקורת היא הליך לגיטימי, לקרוא לחנות "נוכלים" מבלי לספק מקרים  עם פירוט מלא היא לא ביקורת.

4 - מחאה אלימה היא מעשה פלילי, השמצה פומבית ובוטה היא הליך פלילי ללא הספק מפורט של מקרה. אין פה מחלוקות ואין פה ויכוחים

5 - רובין הוד, אתה לא חייב להגן על אף אחד, אבל אל תצפה להדליק לפידים ולא לקבל איום תביעה.

 

אתה חי בסרט אם אתה חושב שהסיבות הללו מוצדקות בבית משפט. ראיתי כמה קייסים של משתמשים פה, קח עצה שלי - תתרחק מהמקלדת כשאתה רוצה לקלל חנות או רשת או וואטאבר.

 

@ Sargon  היית צריך לשאול אותנו בפורום. יודע שלא לכל אחד יש כח, אבל המתאמים הזולים האלו הם זבל גולמי. עוד משהו, בדרך כלל תפתח חנות או יבואן קופסאות כדי להדביק מספרים סידוריים, בהם הם משתמשים כדי לתעד יציאה בתעודות משלוח, קליטה והעברה של סחורה ובדיקת תאריך למימוש אחריות. אם זה ממש מטונף אני חושב שאתה צריך לחזור ולדרוש חדש כמובן

פורסם

שירות טוב תמיד עוזר, זה ברור. החנויות שמכניסות הכי הרבה כסף בקרב קהילות כמו HWzone הן בדרך כלל ההוגנות ביותר ואנחנו נהנים מזה.

כל אחד ונסיונו עם יבואנים כאלה ואחרים. יש פה המון משתמשים שהם עובדי חנויות, בעלים, דילריםף טכנאים פרטיים ואנשי סיסטם שמתעסקים עם היבואנים ועם אנשי המכירות והשירות שלהם. על כל אחד שטוען שיבואן מסויים הוא גרוע, יהיו כמה שיטענו שהוא מקבל שירות מעולה.

אין פה שחור ולבן. על כל דיון KSP שנפתח פה לאחרונה ויש המון, יש גם לא מעט משתמשים שבאים ואומרים שהם קיבלו שירות מעולה. את הלקוחות השמחים אתה לא תשמע, כי יהיה אחד שספק דפקו אותו וידאג לעשות מספיק רעש

 

אבל העצה שלי עדיין עומדת במקומה. מי שמתלהם כמו בהמה, יקבל קבוצה קטנה של בהמות שירוצו איתו. מי שפותח דיון ומתבטא בצורה מנומקת ומנומסת, יקבל כמות תומכים גדולה משמעותית שתומכת בגישה מתונה ולא מתלהמת.

 

פורסם

@Sargon רכזות הUSB עם חיבור המתח החיצוני לא שוות יותר מדי. אלו בלי המתח לא שוות כלום.

פורסם

זה כולו מפצל USB? יש לי מפצל כזה והוא עובד מצויין. אני לא צריך להעביר עליו הרבה נתונים, רק מקלדות ואוליי חיבור אינטרנט קווי אחד אבל זהו...

אני חושש שהמפצל הספציפי הזה באיכות כל כך ירודה שהוא יפסיק לעבוד אחריי מספר שבועות... אבל נראה...

פורסם

לדוג בירושלים, אייבורי בתלפיות מנוהל כבר לא מעט שנים ע''י שני חבר'ה ותיקים שעובדים שם ביחד והשירות שם די טוב וההבנה שלהם טובה.

KSP שהמרחק בינו לבין האייבורי הוא כביש, אוי ואבוי, תור שלא נגמר, מוכרים מפגרים וזה ההבדל.

אבל...

אם היה לי בסביבת המגורים שלי חנות מחשבים שכונתית עם מעבדה וכו' הייתי קונה רק שם - גם עוזר לעסק קטן ו-וודאי זוכה לשירות טוב יותר. 

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים