Zeev86 פורסם 2016 במאי 25 Share פורסם 2016 במאי 25 פגעתם לי בצפיית YouTube. סבלתי. עכשיו אני מוריד גם מ-Steam על 300 KB לשניה. עשור. עשור שלם הורדתי על 10 מגה לשניה מSTEAM. עד כאן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אור כהן פורסם 2016 במאי 25 Share פורסם 2016 במאי 25 UNLIMITED? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OvOnoob פורסם 2016 במאי 26 Share פורסם 2016 במאי 26 o-o מוזר, אני לא חווה את הבעיות שאתה מתאר עם בזק + בזב"ל. אבל אם כן הייתי חווה כנראה שגם אני הייתי עובר חברה.. המעבר בין חברות כל כך פשוט בימינו שלא צריך לשבור את הראש יותר מדי. לא טוב לך תתנתק, יש סיכוי טוב שעל הדרך גם תרוויח הוזלה כלשהי בתשלום החודשי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2016 במאי 26 מחבר Share פורסם 2016 במאי 26 ציטוט של OvO o-o מוזר, אני לא חווה את הבעיות שאתה מתאר עם בזק + בזב"ל. אבל אם כן הייתי חווה כנראה שגם אני הייתי עובר חברה.. המעבר בין חברות כל כך פשוט בימינו שלא צריך לשבור את הראש יותר מדי. לא טוב לך תתנתק, יש סיכוי טוב שעל הדרך גם תרוויח הוזלה כלשהי בתשלום החודשי גם אני לא חיוויתי איתם בעיות יותר מעשור. כנראה שאתה מגיע לאיזשהי תקופה שהם נותנים לך "בונוס" כלקוח וותיק ומגבילים לך הכל. או כפי שכאן ציין מישהו בעבר, מעבירים אותך לשרתים גרועים. ניסיתי את אקספון. האתרים באמת נטענים יותר מהר מבזק בינלאומי, YouTube עובד בסדר. אבל במשחקי FPS אני מקבל PACKET LOSS לפעמים - דבר שאף פעם לא קיבלתי עם בזק בינלאומי. מישהו מכיר איזשהו ספק שגם קרוב למחיר הזול של אקספון וגם יתן פינגים טובים ובלי PACKET LOSS? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OvOnoob פורסם 2016 במאי 26 Share פורסם 2016 במאי 26 אני מפחד לומר זאת, אבל עם netvision הייתה לי את חווית הגלישה הטובה ביותר (ניסית גם את אקספון לפני בזב"ל). הסיבה שנטשתי אותם היא כספית/טכנית ולא בגלל טיב האינטרנט. ההבדל לא היה דרמטי, אבל בdota 2 הפינג היה נמוך בכ10ms. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2016 במאי 26 מחבר Share פורסם 2016 במאי 26 ציטוט של OvO אני מפחד לומר זאת, אבל עם netvision הייתה לי את חווית הגלישה הטובה ביותר (ניסית גם את אקספון לפני בזב"ל). הסיבה שנטשתי אותם היא כספית/טכנית ולא בגלל טיב האינטרנט. חח מוזר כי על Netvision שומעים רק סיפורי אימה. באקספון החיבור אצלך היה טוב? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OvOnoob פורסם 2016 במאי 26 Share פורסם 2016 במאי 26 לא ממש גרוע אפילו, נטשתי אותם אחרי פחות משבוע.. בטורנטים המהירות הייתה עלובה, ובyoutube זוועה. ראיתי דיבורים על כך שצריך לבקש מהם לשנות את הIP או משהו כזה, אבל כבר עברתי מהם והכל הסתדר לטובה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
מתן בזק בינלאומי פורסם 2016 במאי 26 Share פורסם 2016 במאי 26 ציטוט של Zeev86 פגעתם לי בצפיית YouTube. סבלתי. עכשיו אני מוריד גם מ-Steam על 300 KB לשניה. עשור. עשור שלם הורדתי על 10 מגה לשניה מSTEAM. עד כאן. היי זאב, אין סיבה כמובן שתחווה את הביצועים אותם אתה מתאר. ביצועים ירודים אלו יכולים לנבוע ממגוון סיבות ונשמח לסייע בבדיקה מעמיקה של הנושא. לשם כך, מוזמן לשלוח אלי פרטי התקשרות במייל ל: online@bezeqint.net מתן, בזק בינלאומי online@bezeqint.net קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2016 במאי 29 מחבר Share פורסם 2016 במאי 29 בזק בינלאומי"> היי זאב, אין סיבה כמובן שתחווה את הביצועים אותם אתה מתאר. ביצועים ירודים אלו יכולים לנבוע ממגוון סיבות ונשמח לסייע בבדיקה מעמיקה של הנושא. לשם כך, מוזמן לשלוח אלי פרטי התקשרות במייל ל: online@bezeqint.net מתן, בזק בינלאומי online@bezeqint.net היי, שלחתי מייל. להלן ציטוט: שלום רב, בהמשך לדיון הבא:https://hwzone.co.il/community/topic/568338-%D7%98%D7%95%D7%91-%D7%91%D7%96%D7%A7-%D7%91%D7%99%D7%A0%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%99-%D7%94%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%93-%D7%9B%D7%90%D7%9F/ בוצעו כבר לפני מספר שבועות מספר נסיונות לעזור לי: 1. התחבר אלי נציג בשעה ארבע אחר הצהריים למחשב ואכן ראה שיש בעיה. אבל נשאלתי על ידו "אבל למה אתה חייב לצפות בYOUTUBE ב1080P?". ואין לו היה עוד איך לעזור לי. 2. "כאילו" עזרו לי בכך שהחליפו מחייגן לחיבור ללא חייגן כשציינתי בפניהם שערב לפני כן זה היה רק נסיון להחליף לחייגן ושבעצם כל התקופה שלי כמנוי אצלכם הייתי ללא חייגן. נטען לי שזה יכול "לאפס הגדרות" ובכך לתקן את הבעיה. הבעיה לא נתפרה. אני מבקש ממכם לספק לי User חדש ולהחליפו ביוסר קיים, ואת הישן להשבית או למחוק. תודה. כרגע אני בעבודה, אהיה בבית מהשעה שבע בערב. תודה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אביב גפן פורסם 2016 במאי 29 Share פורסם 2016 במאי 29 "אבל למה אתה חייב לצפות בYOUTUBE ב1080P?" זה כמו שתלך לקנות רכב, תגלה שהוא נחנק בשמונים קמ"ש והסוחר ישאל אותך למה אתה חייב לנסוע דווקא בתשעים קמ"ש. מה קרה, שבעים לא מספיק? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sh_Dor_Lq פורסם 2016 ביוני 3 Share פורסם 2016 ביוני 3 אני גם בבזק בינלאומי לבחודש האחרון אני מרגיש מאוד מוגבל בביצועים באינטרנט. YOUTUBE,FACEBOOK ואתרי וידאו נוספים לא זזים וצריך לצפות באיכות 240P/LOW. משעות אחר הצהריים עד הלילה האינטרנט איטי מאוד מכל הבחינות. לפעמים יש ניתוקים והנתב מצליח להתחבר לאינטרנט מחדש רק לאחר כ15 דקות גם אם אני מפעיל מחדש. בבקשה המליצו לי על ספק אינטרנט אחר שאתם ממליצים עליו כי אני ומשפחתי כבר לא מוכנים לסבול את זה אך איננו יודעים למי לעבור. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sargon פורסם 2016 ביוני 4 Share פורסם 2016 ביוני 4 לפני כמה שנים גם הייתי עם בזק בין לאומי והייתי צריך לחכות לBUFFERING של סירטוני הוודיאו ביוטיוב כי לא ידעתי שבחיבור נורמלי זה פשוט עובד מההתחלה בלי לחכות יותר מדי לBUFFERING. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
מתן בזק בינלאומי פורסם 2016 ביוני 5 Share פורסם 2016 ביוני 5 ציטוט של Sh_Dor_Lq אני גם בבזק בינלאומי לבחודש האחרון אני מרגיש מאוד מוגבל בביצועים באינטרנט. YOUTUBE,FACEBOOK ואתרי וידאו נוספים לא זזים וצריך לצפות באיכות 240P/LOW. משעות אחר הצהריים עד הלילה האינטרנט איטי מאוד מכל הבחינות. לפעמים יש ניתוקים והנתב מצליח להתחבר לאינטרנט מחדש רק לאחר כ15 דקות גם אם אני מפעיל מחדש. בבקשה המליצו לי על ספק אינטרנט אחר שאתם ממליצים עליו כי אני ומשפחתי כבר לא מוכנים לסבול את זה אך איננו יודעים למי לעבור. היי, ניתוקים ובעיות התחברות מחדש קשורות בדרך כלל לסינכרון ביו הראוטר למרכזיה ומתוך כך קשורות לתשתית. בכל מקרה, נשמח לסייע בבדיקה של הנושא לעומק ובמציאת פתרון. לשם כך, מוזמן לשלוח פרטי התקשרות למייל online@bezeqint.net מתן, בזק בינלאומי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2016 ביוני 6 מחבר Share פורסם 2016 ביוני 6 בזק בינלאומי"> ציטוט של מתן בזק בינלאומי היי, ניתוקים ובעיות התחברות מחדש קשורות בדרך כלל לסינכרון ביו הראוטר למרכזיה ומתוך כך קשורות לתשתית. בכל מקרה, נשמח לסייע בבדיקה של הנושא לעומק ובמציאת פתרון. לשם כך, מוזמן לשלוח פרטי התקשרות למייל online@bezeqint.net מתן, בזק בינלאומי מספיק לזרוק את כל האשמה על התשתית. צולמו פה על גבי מספר דיונים כמה סרטונים שמוכיחים שהבעיה היא אצלכם. יותר מחודש ימים שאתם לא מצליחים לפתור את הבעיה, ועובדה שכשאני מחליף ספק בהגדרות חשבון אצלי בHOT - כל הבעיות נעלמות. בסוף השבוע המצב היה כל כך בלתי נסבל שאפילו במשחקי רשת קיבלתי אצלכם איבוד packets - דבר שמאוד נדיר אצלכם. בנוסף לזה לא רק אני מתלונן כאן על גבי הפורומים, עובדה שהדיונים שפתחתי נגללו למספר עמודים עם עוד שלל תלונות של גולשים נוספים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Googleness פורסם 2016 ביוני 6 Share פורסם 2016 ביוני 6 לי יש די הרבה שנים תשתית של HOT ובשנים האחרונות אני משתמש בספקית Hotnet (חבילה של 100\2.5) ולא הייתי צריך להתקשר אליהם פעם אחת בנוגע לתקלות. אצל אחותי בבית יש בזק + בזב"ל בחבילה של 100\3 ואכן די הרבה תקלות שנבעו אצלה בבית היו בעקבות תשתית לקויה של בזק, מבחינת התשתית אם אני זוכר נכון מהפעם האחרונה שנגעתי בתשתיות של DSL אתה יכול אאל"ט להפעיל בחייגן 1@1 ולהתחבר למטרות בדיקה ישירות מול התשתית של בזק לבדוק אם היא תקינה. או לחליפין תוכל לפנות בטלפון לאחת הספקיות האחרות לקבל שם משתמש וסיסמה למטרות ניסיון לבדוק את המהירות שאתה מקבל לפני שאתה תחבר (עשינו את זה בזמנו אצל אחותי וככה הגענו לבזב"ל במקרה שלה). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.