עבור לתוכן

למישהו יצא להחליף מוצר ברשת KSP?

Featured Replies

פורסם

למישהו יצא להחליף מוצר ברשת KSP במסגרת ה 14 יום?

מדובר במקלדת שהגיעה אלי פתוחה (לטענתם היא עברה חריטה)

היא לא היתה בשימוש על ידי, אבל מצד שני - היא כן נפתחה - על ידם.

רוצה להחליף אותה למשהו אחר, ואין כח להתחיל לריב איתם במקום.

סניף בילו אם זה רלוונטי

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

למרות שאני שונא אותם הם צודקים. המקלדות מגיעות לארץ והחריטה נעשית פה בראץ. זה תקין.

פורסם

אני לא שונא אותם ואני גם לא בטוח שהם צודקים. קניתי בארץ לפחות שלוש מקלדות מכניות מKSP ואייבורי ואף אחת מהן לא הגיעה פתוחה.

יותר מזה, אתה מגיע לאחד הסניפים ומבקש להתרשם ממקלדת והתשובה (תמיד) תהיה: "אנחנו לא פותחים מוצרים חדשים בשביל זה"

 

בקיצור, אם זה מפריע לך, תנסה להחליף למרות שעם אורך חיים של כמה מליוני קליקים פר כפתור קשה לי להאמין שהמקלדת נדפקה מזה שפתחו אותה.

 

נערך על-ידי אביב גפן

פורסם

סיפרתי את הסיפור הזה בפורום פעם נראה לי, אבל אספר אותו שוב בקצרה.

 

קניתי מהם פעם כבל חשמל ללפטופ ישן שהיה לי, כי חשדתי שהכבל המקורי שלי נדפק.

 

מסתבר שטעיתי, והחלטתי להחזיר את הכבל ולקנות מחשב נייד חדש.

 

באתי לksp סניף אשדוד (עד הלום) כדי להחזיר את הכבל ולקנות את המחשב, הכבל הוחזר לאריזה המקורית אך ללא חוט מתכת שאוגד את הכבל (כמו החוט הזה שיש לשקית של לחם פרוס).

 

הסברתי למוכר, שזה לא הגיוני לא לקבל את המוצר בחזרה כי אני הולך לקנות מחשב חדש בכמה אלפי שקלים והמוצר שאני מחזיר עולה פחות מ100 שקל... שגם ככה אף אחד לא יודע איך הוא אמור להיות ארוז, ולא היה בשימוש כלל וכלל... (במקור בא בשקית מסכנה ללא אריזה או קיפול מיוחדים).

 

המוכר סירב בכל תוקף לקבל בחזרה את הכבל כי היה חסר החוט הקטן הזה... 

 

לאחר ויכוח סוער שנמשך כמה דקות.. הוא השתכנע. ופתח מגירה שבה היו עשרות חוטי מתכת כאלה!!!! אז אני שואל אתכם למה כל הוויכוח המטומטם הזה.

 

כבר מאז ירד לי מהחנות הזאת, למרות שאני עדיין קונה שם מדי פעם בלית ברירה.

פורסם

יצא לי פעם לדבר עם גברת מבוגרת שאמרה שהיא מכירה את הבעלים של KSP ושל אייבורי.

לפי הסיפור שלה, הבעלים של KSP הם חבר'ה מהטכניון או משהו בסגנון, כולם מהנדסים ובעלי תארים ריאלים והבעלים של אייבורי הם קודם כל אנשי עסקים (מה שנקרא: "סוחרים").

זה יכול להסביר מצוין את ההבדל בגישה של שתי הרשתות בנושאי החזרה. בKSP קודם כל יוצאים מנקודת הנחה שהמוצר היה תקין והלקוח עשה משהו לא טוב ובאייבורי יוצאים מנקודת הנחה שלקוח מרוצה הוא לקוח שחוזר. כל אחת מהרשתות עם הסטייל שלה אבל לי הסיפור הזה נשמע הגיוני מאוד.

נערך על-ידי אביב גפן

פורסם

השירות של אייבורי היה מתחת לכל ביקורת עד לפני כמה שנים. מאז הם עשו שינוי בגישה ומאז יש לי רק מילים טובות על השירות שלהם.

פורסם
סיפרתי את הסיפור הזה בפורום פעם נראה לי, אבל אספר אותו שוב בקצרה.

 

קניתי מהם פעם כבל חשמל ללפטופ ישן שהיה לי, כי חשדתי שהכבל המקורי שלי נדפק.

 

מסתבר שטעיתי, והחלטתי להחזיר את הכבל ולקנות מחשב נייד חדש.

 

באתי לksp סניף אשדוד (עד הלום) כדי להחזיר את הכבל ולקנות את המחשב, הכבל הוחזר לאריזה המקורית אך ללא חוט מתכת שאוגד את הכבל (כמו החוט הזה שיש לשקית של לחם פרוס).

 

הסברתי למוכר, שזה לא הגיוני לא לקבל את המוצר בחזרה כי אני הולך לקנות מחשב חדש בכמה אלפי שקלים והמוצר שאני מחזיר עולה פחות מ100 שקל... שגם ככה אף אחד לא יודע איך הוא אמור להיות ארוז, ולא היה בשימוש כלל וכלל... (במקור בא בשקית מסכנה ללא אריזה או קיפול מיוחדים).

 

המוכר סירב בכל תוקף לקבל בחזרה את הכבל כי היה חסר החוט הקטן הזה... 

 

לאחר ויכוח סוער שנמשך כמה דקות.. הוא השתכנע. ופתח מגירה שבה היו עשרות חוטי מתכת כאלה!!!! אז אני שואל אתכם למה כל הוויכוח המטומטם הזה.

 

כבר מאז ירד לי מהחנות הזאת, למרות שאני עדיין קונה שם מדי פעם בלית ברירה.

הם נתנו לך פשוט הסבר דפוק, הם יכולים לומר לך לא מקבלים ולפי החוק הם יהיו צודקים, מוצר חשמלי מהרגע שנפתח לא חלה עליו חובת ה 14 יום כי ספק אם שומש או לא.

במידה ושומש, גם אם לשניה וחצי, ירד מערכו כיוון שאורך חייו קוצר, עכשיו תגיד לי אתה, הייתה בא לחנות לקנות מוצר מסויים, היית מוכן לקבל מוצר שאורך חייו קצר יותר? כי בתור אחד שנתקל בלא מעט לקוחות בחייו התשובה הייתה חד משמעית לא.

אז זה שהם אמרו לך שזה בגלל החוט מתכת, זה בטימטום פה, זה שהם לא קיבלו בחזרה דווקא הוא החלק ההגיוני

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם

אורך חיים קוצר?? על מה אתה מדבר?

 

לא התבצע שימוש בכבל, וזה התירוץ "ההגיוני" היחיד שהיה לו באותו הרגע, מדובר פה בגג שעה מרגע שעזבתי את החנות ועד שחזרתי אליהם.

 

גם אם לכללללללללל אורך השעה הזאת הייתי משתמש כמו חייה בכבל זה חרטה (מה שלא היה).

 

מה גם שהמילה "נפתח" לא תופסת פה בכלל כי הכבל היה בשקית מסכנה ללא שום אטימה.

 

עובדה שהוא קיבל את הכבל בחזרה.. (למרות שאם הוא לא היה מקבל אותו הייתי חונק אותו עם הכבל חח :D )

 

 

חוץ מזה שנראה לי שהחוק אומר שהמוצר צריך להיות באריזה המקורית וזה בדיוק מה שהיה (למעט חוט המתכת).

נערך על-ידי OvO

פורסם
  • מחבר
ציטוט של tendo

הם נתנו לך פשוט הסבר דפוק, הם יכולים לומר לך לא מקבלים ולפי החוק הם יהיו צודקים, מוצר חשמלי מהרגע שנפתח לא חלה עליו חובת ה 14 יום כי ספק אם שומש או לא.

במידה ושומש, גם אם לשניה וחצי, ירד מערכו כיוון שאורך חייו קוצר, עכשיו תגיד לי אתה, הייתה בא לחנות לקנות מוצר מסויים, היית מוכן לקבל מוצר שאורך חייו קצר יותר? כי בתור אחד שנתקל בלא מעט לקוחות בחייו התשובה הייתה חד משמעית לא.

אז זה שהם אמרו לך שזה בגלל החוט מתכת, זה בטימטום פה, זה שהם לא קיבלו בחזרה דווקא הוא החלק ההגיוני

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

חבל מאוד שאתה מטעה, ועוד עושה את זה בכזה ביטחון. חוק הגנת הצרכן קובע חד משמעית שפתיחת אריזתו של מוצר חשמלי אינה נחשבת כפגיעה בטובין (כמובן במידה ולא שומש, ורק האריזה נפתחה).

 

בכל מקרה חברים, למי שמעניין אותו העדכון: הגעתי לחנות להחליף את המקלדת, אמרו שיקחו אותה בחזרה - המוכר עשה בדיקה מקיפה וגילה שהכבל MiniUSB שבור - מגוחך. כאשר אמרתי להם שהמקלדת אפילו לא יצאה מהקופסה נאמר לי (במילים קצת יותר יפות) "בעיה שלך, היית צריך לבדוק את המוצר לפני שעזבת את החנות איתו". שאלתי אותם "לבדוק כל ס"מ במוצר חדש לפני שאני עוזב את החנות?" אמרו לי "כן!".

עוד אציין את השירות הביזיוני של Corsair - שלחתי מייל לשירות לקוחות וביקשתי שישלחו לי כבל חדש שעולה פאקינג 10 אגורות, אמרו לי שהם לא עושים את זה ושאני אצור קשר עם ה Local reseller.

 

אין לי כח לריב איתם, זה לא שווה את הזמן והמאמץ שלי, כי בסופו של דבר הזמן שאני אשקיע בלהחזיר את המקלדת יעלה לי יותר בשעות עבודה.

בסופו של דבר קניתי כבל MiniUSB ב 5 שקל והחלטתי לשמור את המקלדת.

פורסם

מסקנה, להבא לא לקנות ב- KSP כל מוצר שאתה חושב שתזדקק לאחריות או להחלפה עתידית אצלם.

פורסם

^^ מסכים.

היום, כשיש פלונטר, אייבורי, אמאזון ושלל חברות אחרות מקומיות ואינטרנטיות אין שום סיבה בעולם לחזור למקום שגורם לך לצאת עם תחושות שליליות כאלה.

מצד שני, כשהיו לי חוויות טובות מאוד ברשת אחרת (החליפו מקלדת מכנית תקולה בדגם חדש ויקר יותר בלי תוספת תשלום ואז עשו את זה שוב עם עכבר גיימינג) אני משתדל לקנות קודם כל שם כדי לחזק אותם. התנהגות טובה תקבל עידוד והתנהגות מסריחה תקבל באן.

פורסם
  • מחבר

זה לא ש KSP נותנת לך אחריות על מוצר כלשהו, זה תמיד היבואן או היצרן - וכך אני פועל כבר שנים. לאחר שנים רבות של נסיון מדהים (מבחינת ניצול אחריות) עם Logitech ו SteelSeries נוצר לי הרושם שכל החברות בתחום ככה, מסתבר שלא.

פורסם

אני די בטוח שKSP מייבאים חלק מהמוצרים שלהם, כל מיני מד-קאטז וכאלה.

פורסם

זה אומנם דוגמה די קטנה אבל קניתי מסניף KSP באשקלון כבל display port שלא עבד לי.

אחרי כמה ימים באתי לסניף, החליפו לי את הכבל ושוב לא עבד. כבר לא כ"כ הייתי בטוח אם הבעיה הייתה באמת בכבל או במשהו אחר, אבל בכל מקרה לא היה לי מה לעשות איתו. חזרתי לסניף ובלי ויכוחים זיכו אותי על הכבל.

כולה 30 ש"ח אבל עדיין קיבלתי שירות טוב.

ד"א אני קונה מהסניף הזה באופן קבוע ואף פעם לא הייתה לי בעיה במוצר שקניתי.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם
ציטוט של OvO

סיפרתי את הסיפור הזה בפורום פעם נראה לי, אבל אספר אותו שוב בקצרה.

 

קניתי מהם פעם כבל חשמל ללפטופ ישן שהיה לי, כי חשדתי שהכבל המקורי שלי נדפק.

 

מסתבר שטעיתי, והחלטתי להחזיר את הכבל ולקנות מחשב נייד חדש.

 

באתי לksp סניף אשדוד (עד הלום) כדי להחזיר את הכבל ולקנות את המחשב, הכבל הוחזר לאריזה המקורית אך ללא חוט מתכת שאוגד את הכבל (כמו החוט הזה שיש לשקית של לחם פרוס).

 

הסברתי למוכר, שזה לא הגיוני לא לקבל את המוצר בחזרה כי אני הולך לקנות מחשב חדש בכמה אלפי שקלים והמוצר שאני מחזיר עולה פחות מ100 שקל... שגם ככה אף אחד לא יודע איך הוא אמור להיות ארוז, ולא היה בשימוש כלל וכלל... (במקור בא בשקית מסכנה ללא אריזה או קיפול מיוחדים).

 

המוכר סירב בכל תוקף לקבל בחזרה את הכבל כי היה חסר החוט הקטן הזה... 

 

לאחר ויכוח סוער שנמשך כמה דקות.. הוא השתכנע. ופתח מגירה שבה היו עשרות חוטי מתכת כאלה!!!! אז אני שואל אתכם למה כל הוויכוח המטומטם הזה.

 

כבר מאז ירד לי מהחנות הזאת, למרות שאני עדיין קונה שם מדי פעם בלית ברירה.

אני כאשדודי קונה מKSP עד הלום אפילו עכשיו כשיש להם סניף במרכז העיר.

למה? כי בעד הלום יש חניה שתמיד אפשר למצוא מקום. גם אם אני צריך לצאת מהעיר.

במרכז העיר הם שמו את הסניף 10 מטר מסניף אייבורי. למה אני לא קונה מאייבורי? כי אין שם חניה. כלומר, יש חניה קטנה שכל הזמן רבים שם על מקום. 

השירות של אייבורי הרבה יותר טוב, אבל מה שקובע אצלי לפחות זה מקום חניה. 

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים