Zeev86 פורסם 2016 במאי 9 Share פורסם 2016 במאי 9 עדכון 11.5.16: חזר אלי טכנאי מבזק בינלאומי, התחבר למחשב, אכן ראה שיש בעיה. סיימנו את השיחה כשהוא לא החלטי ופעם אומר כן יש בעיה ופעם אומר הנה זה בסדר, כשבבירור ההורדה מYOUTUBE הייתה איטית. ואז נשאלתי: "אבל למה אתה צריך לצפות בYOUTUBE ב1080p?" קיצר התחברתי לאקספון. לבינתיים תוצאות: 1. אתרים זזים יותר מהר מבזק בינלאומי. 2. YouTube עובד סוף סוף על מהירות טובה ב-1080p. 3. פינגים ב-Battlefield4 נעים בין 70-80. ניכר שיש טיפה יותר לאגים אבל אני יכול לחיות עם זה לבינתיים. 4. משלם 18 שקל. 5. תמיכה פחות טובה וניכר שאם יש תקלה אצטרך לחכות יותר. 6. מוריד מ-Steam כרגע על 9 מגה כמו בבזק בינלאומי. עדכון 10.5.16: נציג בזק בינלאומי אמר שזאת בעיה באתר Youtube אין לי אפילו מלים לתאר עד כמה מטומטם זה נשמע. עשיתי כרגע מנוי באקספון ורק מחכה שהם יחזרו אלי להעביר את ההגדרות מול הוט ואז אבטל את המנוי בבזק בינלאומי. הודעה מקורית: הגבלה מטורפת כזאת אצל ספק משימוש באתר YouTube עוד לא ראיתי. ממש כמו לחזור לימי 56K. https://www.youtube.com/watch?v=bfG_TF-UNl4 בשעות הבוקר וצהריים אני מוריד על 30000-50000 kbps, אבל בשעות הערב, מהשעה שש בערך, המהירות צונחת ל100-300 kbps. בסרטון ניתן לראות שהתשתית בסדר. הדבר המדהים יותר: את הסרטון הצלחתי להעלות תוך כדקה, כלומר, מהירות ההעלאה בסדר גמור וזה רק מוכיח ומחזק את העובדה שמהירות ההורדה של סרטוני YouTube אצלי חסומים ומוגבלים על ידי ספק הנ"ל בכוונה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אביב גפן פורסם 2016 במאי 10 Share פורסם 2016 במאי 10 מה קורה עם טורנטים בשעות האלה? והורדות HTTP רגילות? אני שואל כי נתקלתי במצב שבו הספק מגביל אחרי המון הורדות באותו חודש ואולי זה לא מוגבל ליוטיוב אלא זה משהו כללי עד שהצריכה החודשית "מתאפסת" בתאריך מסוים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2016 במאי 10 מחבר Share פורסם 2016 במאי 10 ציטוט של אביב גפן מה קורה עם טורנטים בשעות האלה? והורדות HTTP רגילות? אני שואל כי נתקלתי במצב שבו הספק מגביל אחרי המון הורדות באותו חודש ואולי זה לא מוגבל ליוטיוב אלא זה משהו כללי עד שהצריכה החודשית "מתאפסת" בתאריך מסוים. הכל תקין. וכן המשפחה שלי בשעות הערב תמיד בYoutube. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אביב גפן פורסם 2016 במאי 10 Share פורסם 2016 במאי 10 מוזר. למיטב זיכרוני יוטיוב אחראית על אחוז דו ספרתי מתעבורת האינטרנט הכוללת בעולם, לא נשמע לי הגיוני שספק מגביל בגישה לאתר כזה. אם אלו היו הורדות עצומות זה היה משהו אחר אבל חסימת סטרימינג סטנדרטי לאתר כזה גדול נשמע מוזר. אני מתאר לעצמי שהליצנים בשירות הלקוחות לא הבינו בכלל מה אתה רוצה מהם.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2016 במאי 10 מחבר Share פורסם 2016 במאי 10 טוב נראה לי אני עובר לספק אחר. מה אתם חושבים על אקספון? על הוטנט? יש איזשהו ספק לא יקר ושנותן גלישה ופינגים טובים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2016 במאי 10 מחבר Share פורסם 2016 במאי 10 ציטוט של אביב גפן מוזר. למיטב זיכרוני יוטיוב אחראית על אחוז דו ספרתי מתעבורת האינטרנט הכוללת בעולם, לא נשמע לי הגיוני שספק מגביל בגישה לאתר כזה. אם אלו היו הורדות עצומות זה היה משהו אחר אבל חסימת סטרימינג סטנדרטי לאתר כזה גדול נשמע מוזר. אני מתאר לעצמי שהליצנים בשירות הלקוחות לא הבינו בכלל מה אתה רוצה מהם.... נציג בזק בינלאומי אמר שזאת בעיה באתר Youtube אין לי אפילו מלים לתאר עד כמה מטומטם זה נשמע. עשיתי כרגע מנוי באקספון ורק מחכה שהם יחזרו אלי להעביר את ההגדרות מול הוט ואז אבטל את המנוי בבזק בינלאומי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אביב גפן פורסם 2016 במאי 10 Share פורסם 2016 במאי 10 חכה חכה, עוד שניה יקפוץ הבוט של בזב"ל פה בפורום (ידוע גם כ"מתן - בזק בינלאומי") ויבקש שתשלח את הפרטים שלך במייל לבירורים ואז יעלם ולא יענה יותר על שאלות. אני אומר לך בכנות, אצלי יש בזק + בזב"ל כי אני צריך פינגים טובים לאירופה. אם לא היה לי את הצורך הזה כבר מזמן הייתי עובר לאיזה ספק עם אנשי שירות פחות מטומטמים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
מתן בזק בינלאומי פורסם 2016 במאי 10 Share פורסם 2016 במאי 10 ציטוט של Zeev86 נציג בזק בינלאומי אמר שזאת בעיה באתר Youtube אין לי אפילו מלים לתאר עד כמה מטומטם זה נשמע. עשיתי כרגע מנוי באקספון ורק מחכה שהם יחזרו אלי להעביר את ההגדרות מול הוט ואז אבטל את המנוי בבזק בינלאומי. היי, נשמח לבדוק את הנושא ישירות מולך. אם מעוניין, מוזמן לשלוח פרטים במייל ל: Online@bezeqint.net ונציג טכני יחזור אליך בכדי לסייע בהבנת המקור לאיטיות. הסיבה שאנו מבקשים פרטים במקרים מסוימים היא מאחר ויש לבצע בדיקות של טכנאי ישירות מול הלקוח ומול הציוד שלו בכדי להגיע לפתרון מהיר ככל האפשר. בברכה, מתן, בזק בינלאומי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2016 במאי 10 מחבר Share פורסם 2016 במאי 10 בזק בינלאומי"> ציטוט של מתן בזק בינלאומי היי, נשמח לבדוק את הנושא ישירות מולך. אם מעוניין, מוזמן לשלוח פרטים במייל ל: Online@bezeqint.net ונציג טכני יחזור אליך בכדי לסייע בהבנת המקור לאיטיות. הסיבה שאנו מבקשים פרטים במקרים מסוימים היא מאחר ויש לבצע בדיקות של טכנאי ישירות מול הלקוח ומול הציוד שלו בכדי להגיע לפתרון מהיר ככל האפשר. בברכה, מתן, בזק בינלאומי אני עובד בIT כבר כשש שנים ואני די נדהם כשאומרים לי את מה שהנציג אמר בתור אחד שיש לו קצת ידע בתקשורת. 1. "על מנת למצוא את מקור הבעיה, תתקשר ברגע שיש בעיה". אני אומר לו "בוא תראה את הסרטון שצילמתי, זה מופיע בעמוד הראשי בדף הפייסבוק שלכם", הוא בתגובה "אין לי פייסבוק או גישה לפייסבוק". סך הכל לפתוח דפדפן ולנווט את הכתובת לfacebook.com ולראות את הקישור שמופיע ממש בהודעות האחרונות אצלכם בדף. 2. למכור לי "זאת בעיה באתר" כשמדובר באחד מאתרי האינטרנט הגדולים כמו YouTube זה זלזול באינטלגנציה של הלקוח. 3. אני מבין את מה שהסברת, אבל לצערי לא הגענו עם הנציג של התמיכה לקטע של בדיקה כלשהי, קיבלתי רק תירוצים. אני מבין שעבודה בתמיכה טכנית זה לא קל, אבל אני לא לקוח שמתקשר להגיד "שלום, שמי XYZ, אין לי אינטרנט". אני מסביר, מצלם, מגיש לכם כבר הכל על המגש, ובסופו של דבר עדיין מקבל תשובה רובוטית. בכל מקרה, שלחתי פרטים במייל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2016 במאי 11 מחבר Share פורסם 2016 במאי 11 עדכון: חזר אלי טכנאי מבזק בינלאומי, התחבר למחשב, אכן ראה שיש בעיה. סיימנו את השיחה כשהוא לא החלטי ופעם אומר כן יש בעיה ופעם אומר הנה זה בסדר, כשבבירור ההורדה מYOUTUBE הייתה איטית. ואז נשאלתי "אבל למה אתה צריך לצפות בYOUTUBE ב1080p?" קיצר התחברתי לאקספון. לבינתיים תוצאות: 1. אתרים זזים יותר מהר מבזק בינלאומי. 2. YouTube עובד סוף סוף על מהירות טובה ב-1080p. 3. פינגים ב-Battlefield4 נעים בין 70-80. ניכר שיש טיפה יותר לאגים אבל אני יכול לחיות עם זה לבינתיים. 4. משלם 18 שקל. 5. תמיכה פחות טובה וניכר שאם יש תקלה אצטרך לחכות יותר. 6. מוריד מ-Steam כרגע על 9 מגה כמו בבזק בינלאומי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Epidem פורסם 2016 במאי 13 Share פורסם 2016 במאי 13 עצוב מאוד שזה ככה חחח... עלק בעייה ביוטיוב... אני אצל טריפל סי, אף פעם לא היו לי בעיות הורדה מיוטיוב או סטים אפילו טורנטים עובדים חלק קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
danielzy פורסם 2016 במאי 15 Share פורסם 2016 במאי 15 גם לי YouTube לא זז פתאום (בערב) - השאלה אם הבעיה בוודאות אצל בזב"ל? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2016 במאי 15 Share פורסם 2016 במאי 15 שום תגובה בפורום לא תעזור לך לדעת את זה בוודאות. 20 שקל דווקא כן יעזרו לך - תפתח חשבון בספק כלשהו (הוטנט, 018, כל מיני כאלה שלוקחים גג 20 שקל בחודש) ותבדוק אם באותו רגע שבו יש לך בעיות בבזב"ל, ברגע שאתה מתנתק (מהחייגן) ומתחבר דרך הספק השני הכל בסדר. ואז תתנתק ותחזור שוב לבזב"ל, אם הבעיה תחזור - זאת בוודאות בעיה בבזב"ל ולא יעזור להם שום הסבר/תירוץ. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Jinjis Han פורסם 2016 במאי 26 Share פורסם 2016 במאי 26 חברים זה ניקרא Traffic Shaping והנציגים הטכניים (וכבודם במקומם מונח) לא באמת יכולים לעזור לכם בזה. חבל על העצבים ועל הניסיונות, בסופו של דבר יש החלטות שנלקחות ברמות הנהלה וברמות גבוהות יותר על איך ומתי צריך לעשות Shaping על מנת להוריד עומסים, איזו Pool'ים של כתובות ינותבו בדרך X או Y. מה שכן, אם יש מספיק רעש (הצפה אל מוקדי התמיכה) זה יכול לעלות למעלה ואז באמת יש מצב לשינוי, ברגע שזה אנשים בודדים שפה ושם על 1080P זה לא חלק, בוא נגיד זה לא מזיז להם את ה ****. תחליף יוזרים בספקיות שונות עד שזה ניהיה גרוע ואז תחליף שוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2016 במאי 26 מחבר Share פורסם 2016 במאי 26 תודה על המידע. אבל שוב. מי באמת משתווה לרמה של בזק בינלאומי מבחינת פינגים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.