אוברקלוק ל - i7 6700k - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אוברקלוק ל - i7 6700k


Epidem

Recommended Posts

אז קיבלתי היום את כל החלקים של המחשב החדש שלי

כאמור המעבד i7 6700k

קירור H110i GTX

לוח אם Z170-A

כלכך הרבה שנים התגעגעתי לאוברקלוקינג !!! כרגע אני מנסה לעשות OC אבל יש איזה קטע מציק עם החיישני טמפ' של הליבות אני לא יודע אם הם מזייפים או לא.

קודם כל הם הגיעו לי ל 76 עם פריים95 ועם OCCT על סטוק עם הקירור הזה. עכשיו המספרים בהם לא תואמים וגם הם מאוד רדיקליים, קופצים כל הזמן בדילוגים של איזה 10 מעלות

לדוגמא עכשיו סתם הרצתי משחק ברקע ואני עוקב אחרי הטמפרטורות, אז רגע אחד אני רואה אותה על 46 רבע שנייה אחרי זה קופץ ל52 ואז ל43 ושוב חוזר ל46 וכן הלאה, וכל התהליך הזה עניין של שנייה.. כאילו ממש לא יציב.. מה זה יכול להיות?

אני מנטר עם HWMonitor, המצב זהה בתוכנה של קורסאיר, וגם בניטור של OCCT, הקטע זה שיש לי גם נתון מסוים שנקרא CPUTIN הוא כן יציב, והוא מתחמם רק כשיש עומס על המעבד, הוא לא עבר לי את ה48 מעלות, ואני דיי בטוח שנתון זהה מופיע לי בביוס...

למה אני חושב שהחיישנים המתחרפנים מזייפים, זה כי כשהמחשב במנוחה הם מראים לי 25 מעלות, כמובן קופצים בשלהם, אבל בסביבות ה25 מעלות כשטמפ' המים ברדיאטור היא 31 מעלות בערך שזה לא הגיוני כי פיזיקה... ודווקא לפי זה אני חושב שהCPUTIN מראה את הטמפ הנכונה כי שם במנוחה מאוד קרוב לטמפ' הרדיאטור (33 מעלות במנוחה)

עשיתי גם קצת מחקר בגוגל וראיתי שאני לא היחיד באינטרנט עם תופעה דומה שהטמפ' של הליבות מקפצת, ויורדת מתחת לטמפרטורת החדר.

 

אז השאלה היא, על מה להסתכל לעזאזל?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים עם THE BIG.

מה גם שהקירור של קורסייר יכול להראות זינוק לשבריר שנהנייה של 10 מעלות. בגדול זה מתייצב כשהטמפרטורה של נוזל הקירור מתייצבת גם היא.

תנסה להשתמש ב AIDA64 ולא PPRIME. כבר מזמן לא מומלץ להשתמש בתוכנה הזאת 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקירור של קורסאיר דווקא החיישן מאוד יציב וגם מאוד מדוייק, לעומת חיישנים בלוח אם שמראים עד דיוק של חצי מעלה, אצלו זה בעשיריות.

בכל מקרה, עדכנתי ביוס, ביטלתי כל מיני אופציות OC בלוח אם, הגדרתי מתח adaptive שהוא נשמר ממש נמוך, וכרגע זה פחות "מקפץ" וכנראה בגלל המתחים לא מגיע ל70~ מעלות אלא נשאר בטווח ה50 עם בדיקת יציבות בOCCT (אחרי שעה של בדיקה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...