פורסם 2016 באפריל 69 שנים התקנתי דרייברים אחרונים, כרטיס הקול מחובר בUSB למחשב, הוא פועל והכל סבבה, אבל לאחר ריסט, הוא לא מזוהה, ואני חייב להוציא ולהכניס כל פעם מחדש את הUSB ורק אז הוא מצליח לזהות אותו. גם SCAN FOR HARDWARE CHANGES לא מזהה אותו, וגם בDEVICE MANGER הוא לא מופיע, רק ניתוק וחיבור מחדש. מישהו מכיר ת'עניין ? תודה.
פורסם 2016 באפריל 79 שנים מחבר לאחר עדכון ל WINDOWS 10 - עדיין לא נפטרה הבעיה. אני במיילים עם התמיכה של FOCUSRITE נראה מה הולך...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.