עבור לתוכן

טלאי חדש ל-Rise of the Tomb Raider מבטיח שיפור ביצועים

Featured Replies

פורסם

עדכון ראשון לגירסת ה-PC של משחק הפעולה המשובח מוסיפה אפשרויות גראפיות ומבטיחה לשפר את היכולות

Rise of the Tomb Raider, אחד מהמשחקים המוצלחים ביותר שנחתו במחשב האישי עד כה בשנת 2016, זכה לאהדה בלתי מבוטלת הן מהמבקרים המקצוענים והן מהשחקנים בשל היותו המרה ראויה ואיכותית מפלטפורמת ה-Xbox One שאליה הושק בנובמבר 2015 – ממש כמו קודמו Tomb Raider וכמו לא מעט כותרים אחרים של Square Enix.

כל זה לא אומר שהמפתחים שלו נחים על זרי הדפנה – הכותר זוכה כעת לעדכון רשמי ראשון במסגרת פלטפורמת ה-Steam (ובמסגרת חנות האפליקציות של מיקרוסופט, שמשווקת ומפעילה את המשחק גם היא), אשר מבטיח לשפר את הביצועים, בעיקר עם מערכי SLI מרובי כרטיסים של NVIDIA (שקיבלו רק לאחרונה פרופיל ייעודי במסגרת עדכון מנהלי ההתקן של החברה).

lrp1

ברשת מדווחים שהעדכון אכן משפר את ביצועי ה-SLI – אך באופן שאינו שונה ממה שהתקבל עוד קודם במסגרת עדכון ותיקון לבעיה אשר הגיעה מקהילת השחקנים עצמה

 

עוד תוספות בעדכון כוללות שיפור ביצועים במצב ההישרדות (Endurance) של הכותר, שיפור האיכות של ה-HBAO במשחק, תוספת אפשרות לביטול אפקט ה-Film Grain, תוספת אפשרות להגדרת ה-SRQ (ר"ת Specular Reflection Quality) למנוע ההארה של המשחק ועוד. במילים אחרות, העדכון הנוכחי מבטיח להפוך משחק בשל ומושקע לטוב עוד יותר, בייחוד לאלו שמתבססים על מערכי חומרה מתקדמים.

צילום מסך (בפורמט מכווץ) שמנסה להציג את הגדרת ה-SQR בפעולה, אשר משפרת את הרזולוציה ותחושת 'הטבעיות' של אלמנטים מוארים במשחק

צילום מסך (בפורמט מכווץ) שמנסה להציג את הגדרת ה-SRQ בפעולה, אשר משפרת את הרזולוציה ותחושת 'הטבעיות' של אלמנטים מוארים במשחק

 

אתם כבר התנסיתם ב-Rise of the Tomb Raider? שמתם לב לשיפורים לאחר העדכון המדובר? אתם מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

https://hwzone.co.il/%D7%98%D7%9C%D7%90%D7%99-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%9C-rise-of-the-tomb-raider-%D7%9E%D7%91%D7%98%D7%99%D7%97-%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D/

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים