מסך ללא תאורה. - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מסך ללא תאורה.


Davidavid6

Recommended Posts

עדכון: מסתבר שמדובר בתקלה שכבר נתקלתי בה בעבר. חיברתי את המסך למחשב ומסמך וורד פתוח (רקע לבן) ובזוויות מסויימות ניתן לראות את הטקסט הכהה מעט יותר באופן קלוש. זכור לי שמדובר באיזושהי תקלה ברמת התאורה של המסך עצמו ולא הגדרה, ממסך קודם שהיה לי בעבר - תקנו אותי אם אני טועה...

האם להפעיל אחריות או שמדובר במשהו שאפשר לפתור בקלות?

תודה!

 

שלום,

לאחרונה קניתי מחשב חדש ללא מע' הפעלה. המחשב עבר הגדרה בסיסית ע"י טכנאי והכל בסדר, כל החלקים חדשים - והכל מחובר, למעט עכבר-מקלדת.

חיברתי כונן-צורב וקורא כרטיסים מהמחשב הישן (שניהם נותקו לחלוטין לאחר מכן כדי לשלול אפשרות שהם הגורם לבעיה).

בהפעלה הראשונה לאחר שהמסך חובר ראיתי את הלוגו של (חברת לוח האם וכו'), והתבקשתי להכניס התקן ל-BOOT.

משעשיתי זאת, התקנת הווינדוז החלה לטעון קבצים והמסך עלה. חיברתי את המקלדת + עכבר, והם לא זוהו (בשלב בו לא החלה כל התקנה שהיא והמשתמש מתבקש לבחור שפה). ניסיתי חיבורים שונים ושלא עבד, הנחתי שצריך לבצע הפעלה מחדש כדי שייקלטו, וכך עשיתי.

מאז אותה הפעלה, בכל וריאציה שהיא - עם או בלי מקלדת ועכבר, עם / בלי צורב וקורא כרטיסים - אני רואה שהמסך נדלק, אבל שחור. לא לוגו, שום דבר.

כאילו המחשב מת.

היות וטכנאי הגדיר מהירויות מאווררים שונות וכל מיני פיצ'יפקעס אחרים אני ממש לא רוצה להתעסק עם הוצאה של הבטריה ואיפוס הביוס / המערך כולו.

אשמח לשמוע אם מישהו יודע מה הבעיה וכיצד לפתור אותה - אני די יושב כרגע עם מחשב שהשקעתי בו כמה אלפי שקלים שאין לי אפשרות להשתמש בו, ואחרי הוצאה כזו, בוודאי שאין לי את הכסף להזמין טכנאי - עוד לפני שהתחלתי משהו.

יש לציין שבנוגע לצד התוכנה, אני מסתדר לחלוטין - רק אין לי מושג מה אני עושה כדי להחזיר אותו לתפקוד נורמלי כרגע.

 

במידה ורלוונטי, להלן המפרט. נוסף עליו - קורא כרטיסים (מיצרן שאינני זוכר את שמו) וDVD-RW של .

אשמח לעזרה, תודה רבה!

IMG_8782.JPG

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאיפה רכשת ?

למה בחרת לתת לטכנאי לשחק במחשב חדש שיש לך אחריות עליו ?

תבדוק אם החנות שקנית... מאיפה קנית ?

אגב המחשב לא למשחקים נכון ? כי הכרטיס חלש יחסית לשאר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, המחשב מיועד לעריכה, עבודה עם תוכנות רבות פתוחות בו"ז וכנ"ל מסמכים ודפי - ופחות לגרפיקת משחקים. לגבי הטכאני; מדובר בטכנאי מטעם המקום שממנו קניתי (שערך הרכבה על מארז שסיפקתי לו ופשוט הגדיר סל"דים וכדומה למאווררים, בדק טמפ', סינכרון החומרה וכדומה), כחלק מהשירות. בחור אמין וחביב מאוד שעובד במקום, שעליו שמעתי המלצות רבות (גם מכאן - דרך אחי שקורא כאן הרבה), והטכנאי (שלא חייב לי דבר - את המסך לא קניתי מהעסק שם אלא באופן עצמאי) גם עזר לי לצמצם אפשרויות ולמצוא שהבעיה אכן במסך..

כך שיש לי אפס טענות כלפיו, ואשמח להמליץ עליו בחום לכל מי שיבקש.
נכון לעכשיו המחשב עם ווינדוז (התקנתי, למרות שהיה מסובך מאוד לעשות את הכל עם מקלדת בלבד, היה צריך להשתמש בפונקציית ,מאוס-קיבורד" או משהו בסגנון כדי להזיז את העכבר עם המספרים בצד ימין (דרייברים ל- לא הותקנו עדיין וטאב לא עבד שם), כאשר רק מקלדת עם החיבור הישן (העגול שגיע בצבע סגול או ירוק) פעיל (לפני התקנת דרייבר). בשורה התחתונה, המחשב עלה והכל בסדר - השאלה היא לגבי המסך עצמו. רק מה שמופיע במפרט נקנה מאותו העסק.

 

האם המסך גמור ויש להפעיל אחריות? למיטב זכרוני (היה לי בידיים מסך כזה בעבר ואני זוכר שלא היה הרבה מה לעשות בעניין, אבל לא בטוח לחלוטין) - זה די גמור ויש צורך בהחלפה. האם אני צודק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...