Zeev86 פורסם 2016 בינואר 17 Share פורסם 2016 בינואר 17 קודם כל אני לא בטוח אם הדיון מתאים לצרכנות או לפורום כללי. אנא העבירו אם יש צורך בכך, וסליחה על הטעות מראש. לנושא: יש איזשהו גוף שמפקח על הבנקים? כי אם אני נכנס לאתר של בנק הפועלים, אין איך ליצור קשר חוץ מלדבר איתם ישירות, וזה יהיה עם בנקאי, שלא ממש עזר לי גם פנים מול פנים. כתוצאה אני כבר יותר משבוע עם חשבון סגור, באשמת הבנק, ולאחר ביקור בסניף כשנאמר לי שהחשבון נסגר "בטעות" ושהכל אמור לעבוד, הכרטיס שלי עדיין לא עובד. אשמח אם מישהו ימליץ לי איך להמשיך מכאן. אלא אם כן הדרך היחידה לצאת מהסיפור הזה זה לכסות את המינוס ולברוח לבנק אחר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2016 בינואר 17 Share פורסם 2016 בינואר 17 אם החשבון סגור, איזה מינוס יכול להיות שם? או שאתה מתבלבל במושגים וחסמו לך את החשבון, עקב יתרת חובה גדולה? אתה לא נותן מספיק פרטים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MiniMizer פורסם 2016 בינואר 17 Share פורסם 2016 בינואר 17 תגש לסניף ואל תלך עד שהם לא יסדרו הכל. אתה יכול גם לפנות למחלקת פניות הציבור של הבנק: https://www.bankhapoalim.co.il/wps/portal/PoalimPrivate/products?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/poalim%20-%20content/PoalimSite/SiteArea_SherutLekohot/SiteArea-PoalimContactUs/SiteArea-ByIsraMail/&proceed=1 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2016 בינואר 17 מחבר Share פורסם 2016 בינואר 17 ציטוט של QttP אם החשבון סגור, איזה מינוס יכול להיות שם? או שאתה מתבלבל במושגים וחסמו לך את החשבון, עקב יתרת חובה גדולה? אתה לא נותן מספיק פרטים. החשבון היה יותר משנה בפלוס. כשנכנס למינוס עברו כמה חודשים עד שקיבלתי טלפון מהבנק שאין לי מסגרת. למה אין לי מסגרת? לא יודע. לאחר שלא הספקתי לגשת לבנק (עבודה), ניתקו לי את החשבון. כשבאתי לסניף, ושאלתי למה בוטלה לי המסגרת ולמה סגרו לי את החשבון, הבנקאי אמר בטון רגוע "כנראה טעות". לא התחלתי להתוכח איתם, אבל לפני שיצאתי וידאתי איתו ושאלתי כמה פעמים אם החשבון חזר לפעול והכרטיסים יעבדו, קיבלתי תשובה חיובית. יום למחורת ניסיתי לבצע עסקה ברשת, לא עבד. היום ניסיתי לשלם על הרכבת, לא עבד. ציטוט של MiniMizer תגש לסניף ואל תלך עד שהם לא יסדרו הכל. אתה יכול גם לפנות למחלקת פניות הציבור של הבנק: https://www.bankhapoalim.co.il/wps/portal/PoalimPrivate/products?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/poalim%20-%20content/PoalimSite/SiteArea_SherutLekohot/SiteArea-PoalimContactUs/SiteArea-ByIsraMail/&proceed=1 תודה רבה. אפנה אליהם דרך הקישור. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.