האם באתר של מיקרוסופט ניתן להוריד עדכוני חלונות באופן ידני לחלוטין? - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם באתר של מיקרוסופט ניתן להוריד עדכוני חלונות באופן ידני לחלוטין?


אנדי

Recommended Posts

לפני כמה ימים פרסמתי כאן פוסט שמתאר בעיה קשה במערכת העדכון של 7. לצערי עד עכשיו לא הצלחתי לפתור את הבעיה הזו, וחשבתי על כמה חלופות:

 

1. ביצוע recovery. הפעולה הזו תחזיר את המחשב למצבו ההתחלתי ותמחק את כל היישומים שמותקנים עליו (ברשיון). לא רוצה להסתבך עם זה, וגם לא עם פעולת repair.

2. שדרוג לחלונות 10. אני לא יודע האם ישום מסויים שמותקן במחשב כעת ימשיך לתפקד כרגיל לאחר השדרוג.

3. הורדת עדכונים לחלונות 7 והתקנתם באופן ידני לחלוטין מהאתר של , ללא קשר למערכת העדכונים. חיפשתי באתר של , לא מצאתי. אולי יש וזה קבור במעמקי האתר שלהם.

    תודה מראש לכל מי שיכוון אותי לדף הורדות כזה במידה והוא אכן קיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה נכנס לאייקון של הווינדוס 10 אתה רואה איזה תוכנות יעבדו ולא יעבדו,לפני שאתה מעדכן אני ממליץ לך לגבות את המחשב כי כשאני עידכנתי דרך התוכנה של מיקרוסופט הייתי צריך לפרמט את הכונן שווינדוס היה עליו בשביל שהוא ידלק ועכשיו יש לי לא מופעל (אבל זה לא קריטי ולמזלי כל הדברים שלי היו על כונן אחר)

אני לא חושב שאתה יכול להוריד עדכונים מהאתר שלהם.

 

ועוד משהו להוסיף,אם יש לך מחשב ענתיקה

ואפילו שווינדוס כותב שהוא מתאים לשדרוג, אם אתה לא מבין במחשבים קח את זה לחנות מחשבים שישדרגו לך ואם יקרה משהו הם יסדרו לך :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדובר בנייד משנת 2010. אמנם בעולם המחשבים מדובר בנצח, אבל את 7 הוא מריץ ללא בעיות מיוחדות (core 2 duo, 4Gb ram), אז אני מניח שגם 10 לא תעשה לי בעיות. בכל מקרה, אני צריך לבדוק גם מול מפתח התוכנה שמותקנת עליו האם היא תעבוד תחת 10.

 

תודה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...