המחיר של משקפי המציאות המדומה Oculus Rift נחשף, והוא מפלצתי - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המחיר של משקפי המציאות המדומה Oculus Rift נחשף, והוא מפלצתי


SilentBob

Recommended Posts

רוצים להצטרף על מהפכת טכנולוגיית המציאות המדומה? כדאי שתכינו את המזומנים, והרבה מהם

אחרי המתנה של שנים באופן כללי, והמתנה של מספר ימים שהרגישה לנו כמו נצח מאז ההכרזה האחרונה – משקפי ה-Oculus Rift, בגירסתם המסחרית הראשונה, זמינים לרכישה מוקדמת. כמעט לכל דורש.

חבילת הבסיס של ההבטחה הגדולה ביותר בעולם המציאות המדומה המודרני כולל את משקפי ה-CV1, חיישן לתנועת הראש, שלט להפעלת הפלטפורמה, כבלים הנדרשים לה, שלט Xbox One למשחק (עד שינחתו בקרי השליטה הייעודיים והייחודיים) וצמד המשחקים EVE: Valkyrie ו-Lucky's Tale תעלה לצרכנים…600 דולר (!), לא כולל מסכים ומשלוח.

ציפינו מראש שהמוצר של Oculus לא יהיה זול בכלל, הערכה שהתחזקה עוד יותר כשהוכרזה הכוונה להתחיל במכירה מוקדמת מבלי שנחשף המחיר המיועד, אך אנחנו מוכרחים להודות שעדיין הופתענו – זה הוא מחיר שמתקרב ל-700 דולר כאשר כוללים את רמת המס המוצעת בארצו של הדוד סם ומחיר משלוח של כמה דולרים, והעסק הופך יקר עוד יותר באירופה, שם מחיר של 700 יורו כולל אמנם מסים, אך עדיין לא כולל את המשלוח לבית הלקוח.

rfpo1

מזמינים ראשונים אמורים לקבל את המשקפיים כבר בחודש מרץ הקרוב – ואילו מי שיבצעו רכישה כעת יאלצו להמתין עד מאי

 

מדובר בעלות של בערך פי 2 מזו של קונסולות ה-Xbox One וה-PlayStation 4, וזה עוד מבלי להתייחס למחשב הגיימינג העדכני שנדרש בצד השני של הכבלים לצורך קבלת חוויית משחק ראויה. ראוי להוסיף ולציין כי ב-Oculusסיפרו על עלות משוערת של 200 עד 400 דולרים ל- Rift המסחרי לפני כשנה וחצי.

לקינוח, נזכיר כי נכון לעכשיו ה- Rift זמינים לרכישה רשמית רק ב-20 מדינות ברחבי העולם, אשר איננה אחת מהן. ספק אם יש מניעה מלהזמין את המוצר מארצות הברית או מאירופה ולשלח לישראל דרך שירותיהן של Buy2USA או Shipito – אך העלות הגבוהה גם כך תתפח עוד יותר במסגרת מהלך כזה, כמובן.

אין ספק כי הדור הראשון של ה-Rift יתאים בעיקר לקהילת המאמצים המוקדמים, והרבה פחות למאסה הקריטית של הצרכנים והגיימרים 

https://hwzone.co.il/%D7%94%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%A9%D7%A7%D7%A4%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%95%D7%9E%D7%94-oculus-rift-%D7%A0%D7%97%D7%A9%D7%A3-%D7%95/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעתי שקיימים מחקרים שטוענים שזה גורם לפזילה, בכל אופן הדבר הזה לא נראה לי בריא במיוחד לעיניים.

אבל זה גימיק נחמד אני הייתי מוכן לשלם כמה שקלים בשביל לשחק בזה כמה דקות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...