מקווה שאני במקום הנכון-שאלה על Chromebit - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מקווה שאני במקום הנכון-שאלה על Chromebit


אישי555

Recommended Posts

ראיתי במקרה כתבה על זה ונדלקתי. זה מאוד נוח ומסתבר שלא עולה כ"כ הרבה. האם זה מחליף לגמרי את המחשב הביתי? הדרישות שלי צנועות להחריד - גלישה ופה ושם הורדות, מעט מאוד (וורד -אני משתמש בגוגל, ומצגות לצערי אי אפשר לצפות בגוגל אז אני משתמש באופיס, אבל זה ממש מעט ולא ממש נחוץ ולכן מוכן לוותר). אז האם אפשר יהיה לגלוש ולהעביר את כל תיקיות הקבצים שלי לסטיק קטן??? 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של אישי555

האם זה מחליף לגמרי את המחשב הביתי?

ממש לא. 

 

ציטוט של אישי555

אז האם אפשר יהיה לגלוש ולהעביר את כל תיקיות הקבצים שלי לסטיק קטן??? 

לגלוש בכיף. לזה זה מיועד. להעביר את תיקיות הקבצים שלך תוכל רק אם יש לך ממש קצת כאלו - הזיכרון של זה הוא בנפח של 16GB, ומן הסתם לא הכל זמין למשתמש, מינוס המקום הדרוש להתקנת התוספים. (הרעיון הוא עבודה מבוססת ענן. אתה מקבל 100GB בדרייב של לזמן מסויים). 

 

בעיקרון זה זהה לכרומבוק. בתור אחד שהיה חצי שנה עם כרומבוק כמחשב היחיד שלו, אני יכול לציין שהדבר הזה טוב לגלישה בלבד. ברגע שאתה צריך קצת יותר מזה, ההתעסקות עם תוספים ושרותים בענן כבר נהיית יותר מסובכת ממחשב רגיל, ועדיין יותר מוגבלת. באיזשהו שלב נשברתי, החלפתי למצב מפתח והתקנתי עליו עם Croton. זה כבר היה מסובך בהרבה מווינדוס ובאמת כבר איבד את הפואנטה.

יש מקום להאריך עוד הרבה בבעיות של מערכת ההפעלה הזו, ועובדה שגם גוגל מבינה את זה ועומדת לשלב אותה עם אנדרואיד.

 

חסרונות ספציפיים לז'אנר המחשבים על סטיק הן יחיד, (ורק מגרסה 2, במקרה הזה). אתה יכול לחבר עכבר ומקלדת ביחד רק אם הם עובדים עם רסיבר יחיד, ואם צריך לחבר גם התקן תצטרך להשתמש במפצל (עם אספקת כח במקרה ומדובר בניסיון לחבר דיסק קשיח). ספציפית התמיכה בהתקנים בכרום OS מעטה בהרבה מווינדוס. 

בנוסף, מחירו לא משתלם לחלוטין - בלא הרבה יותר יקר ניתן להשיג מוצרים דומים עם ווינדוס לכל דבר, שגם אם צריך בשבילם רכזת בשביל לחבר יותר מהתקן אחד, תדע שהם יעבדו בוודאות.

 

חיסרון נוסף הוא שהסטיק הזה עובד עם Wifi בלבד (אין מקום לכבל רשת). אם השימושים שלך הם גלישה ללא צפייה בוידאו זה לא נורא, אבל אם אתה זקוק לסטרימינג יתכן ותתקל בהפרעות. הסטיקים מבוססי ווינדוס או אנדרואיד יודעים לעבוד עם מתאם ל Ethernet.

 

מסקנה: הוסף כסף לסטיק ווינדוס, או קנה סטיק זול. לטעמי כל הז'אנר מיותר לחלוטין, למעט הוספת יכולות לטלוויזיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...