חכם מדי? לסמסונג יש מקרר עם מסך מגע מובנה ענקי - אינטרנט של הדברים - IoT - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חכם מדי? לסמסונג יש מקרר עם מסך מגע מובנה ענקי


SilentBob

Recommended Posts

הענקית הקוריאנית תציג ב-CES 2016 מקרר חכם משוכלל במיוחד

האם אי פעם חלמתם על מקרר שידע לספר לכם על החדשות העדכניות ביותר מהארץ ומהעולם, ויזכיר לכם אודות התוכניות שלכם לאותו יום? גם אם לא – לסמסונג יש מוצר חדש שיודע לעשות זאת, והיא תעשה הכל כדי לשכנע את כולנו שזה הדבר הגדול הבא שאנחנו זקוקים לו.

מתמונות מוקדמות שנצפו במסגרת קומת התצוגה של תערוכת CES 2016, נראה כי ליצרנית הקוריאנית יש מקרר Side-By-Side חדש שכולל מסך מגע גדול במיוחד שמובנה בו (ומריץ את מערכת ה-Tizen OS שנתמכת על ידיה, ככל הנראה), ומסוגל לספק עדכוני חדשות ומזג אוויר, לוח שנה עם מידע על פגישות ואירועים נוספים, לספק שירותי רדיו מקוון דוגמת Pandora ואפילו לשמש לרכישת מוצרים דרך הרשת.

smfr2

smfr

מקור: theverge.com

 

לא ממש ברור כמה מהפעולות הללו יוכל המקרר המתקדם לבצע בעצמו, ובכמה מהן יתבסס על יישומי בית חכם נוספים שדרכם יקושר ויתקשר אל האינטרנט ואל המידע של הצרכן, אך באופן כללי נראה כי מדובר בהתפתחות נוספת של קונספט ותפיסת ה-IoT (ר"ת of Things), אשר מאיימת להפוך לחלק אינטגרלי בחיינו כבר די הרבה זמן.

פגשנו לא מעט מקררים חכמים בעבר, אך הפעם נראה שמדובר במשהו מתוחכם הרבה יותר

פגשנו לא מעט מקררים חכמים בעבר, אך הפעם נראה שמדובר במשהו מתוחכם הרבה יותר

 

https://hwzone.co.il/%D7%97%D7%9B%D7%9D-%D7%9E%D7%93%D7%99-%D7%9C%D7%A1%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%A0%D7%92-%D7%99%D7%A9-%D7%9E%D7%A7%D7%A8%D7%A8-%D7%A2%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-%D7%9E%D7%92%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%A0/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי זה מחובר למצלמות בתוך המקרר שבודקות לבד אם החלב נגמר, למשל, ומזמינות מהמכולת שאתה מגדיר, ועוד שטויות מהסוג הזה. אני עדיין מעדיף את המקרר שלי בלי שום מסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם כיום יש מקררים מכניים ללא אלקטרוניקה בכלל. אבל הם לא בנויים באותה איכות החומרים כמו מקררי אמקור ותדיראן משנות ה-80 וה-90.

בתקופה שבה החלו לעבור לייצר בסין, ניתן היה לראות בבירור את ההבדל באורך החיים שבין מוצר לא סיני לבין מוצר סיני. כיום ההבדלים האלו היטשטשו, ולכן יש גורמים לא מעטים שטוענים על שימוש בהתיישנות או השבתה מתוכננת על דברים. למעשה, בערך על התיישנות מתוכננת (Planned Obsolescence) שבויקיפדיה האנגלית, התברר לי שהמנהג בתעשיית הרכב של דגם חדש כל שנה, הוא מודל של התיישנות מתוכננת, וכנ"ל לגבי אופנה. גם תאריכי התפוגה במחסניות דיו, שמשביתים אותן כאשר הם פגים, וסירובן של מדפסות לעבוד כאשר הן חושבות שאחת מהמחסניות התרוקנו (כאשר בהרבה מקרים כמו ב-, עוד נותר דיו במחסנית), או סירובן לעבוד עם מחסניות צד שלישי, הוא דוגמה מצויינת להשבתה מתוכננת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...