פורסם 2016 בינואר 29 שנים שלום לכולם, אני נתקל מזה זמן רב בבעיה, אני אנסה לתאר אותה. אם אני משאיר את המחשב דולק למשך הלילה, למחרת כשאני יושב על המחשב ורואה סרטון כלשהו או סתם גולש באינטרנט ישנו איזה גמגום לשנייה ונפסק. זה קורה בערך כל כמה דקות, רק אם אני מבצע איתחול מחדש של הוינדוס אז הכל מסתדר. כרגע אני עם ווינדוס 10, אך הבעיה הייתה נפוצה אצלי גם בווינדוס 7 עד כמה שזכור לי. באופן אישי, לא נראה לי שזו בעיה תוכנתית. מארז: COOLMASTER basic CM690 II GA-z77x-d3h של גיגהבייט מעבד- i5-3550 3.3 6mb cache ספק כח: corsair a.pfc 80 + tx650m 650w קירור מים למעבד H60 זכרונות hs corsa geil 2x4GB (8GB) ddr3 1600mhz כונן SSD Corsair neutron 120GB כונן Crucial m4 2.5 sata 3 כרטיס מסך EVGA GTX 970 FTW ACX 2.0 צורב דיסק קשיח פנימי של WD 1T sata 3 חשבתי שאולי זה נובע מה-SSD. הווינדוס מותקן על כונן SSD crosair. בדקתי עדכוני קושחה לשני כונני הSSD ושניהם כבר מעודכנים. מישהו יודע או יש לו השערה ממה יכולה לנבוע הבעיה?
פורסם 2016 בינואר 109 שנים מחבר לא, יש לי עכבר גיימינג בסדרת steelseries sensei raw. אני בדיוק עכשיו נתקל בזה גם כרגע, אני לא יודע איך לתאר את הבעיה. אני לא יודע אם גימגום זה תיאור נכון. זה כמו freeze לשנייה (עם גמגום\הפרעה של הסאונד כתוצאה מה-freeze) וזה קורה כל מספר דקות. רק ריסטרט פותר את הבעיה.
פורסם 2016 בינואר 109 שנים בעית LATENCY ? הורד והרץ גם שהכל תקין וגם כשיש תקיעות ותשווה את LatencyMon http://www.resplendence.com/downloads נערך 2016 בינואר 109 שנים על-ידי Ivan
פורסם 2016 בינואר 119 שנים מחבר היי, ראשית, תודה רבה על העזרה. הרצתי את התוכנה ואכן עושה רושם שיש בעיה. עצרתי את הבדיקה כעבור שעה בערך והנה נתוני הבדיקה: CONCLUSION _________________________________________________________________________________________________________ Your system seems to be having difficulty handling real-time audio and other tasks. You may experience drop outs, clicks or pops due to buffer underruns. One or more DPC routines that belong to a driver running in your system appear to be executing for too long. At least one detected problem appears to be network related. In case you are using a WLAN adapter, try disabling it to get better results. One problem may be related to power management, disable CPU throttling settings in Control Panel and BIOS setup. Check for BIOS updates. LatencyMon has been analyzing your system for 1:20:28 (h:mm:ss) on all processors. _________________________________________________________________________________________________________ SYSTEM INFORMATION _________________________________________________________________________________________________________ Computer name: HOVEL OS version: Windows 8 , 6.2, build: 9200 (x64) Hardware: Gigabyte Technology Co., Ltd., Z77X-D3H CPU: GenuineIntel Intel(R) Core(TM) i5-3550 CPU @ 3.30GHz Logical processors: 4 Processor groups: 1 RAM: 8152 MB total _________________________________________________________________________________________________________ CPU SPEED _________________________________________________________________________________________________________ Reported CPU speed: 3303 MHz Measured CPU speed: 1 MHz (approx.) Note: reported execution times may be calculated based on a fixed reported CPU speed. Disable variable speed settings like Intel Speed Step and AMD Cool N Quiet in the BIOS setup for more accurate results. WARNING: the CPU speed that was measured is only a fraction of the CPU speed reported. Your CPUs may be throttled back due to variable speed settings and thermal issues. It is suggested that you run a utility which reports your actual CPU frequency and temperature. _________________________________________________________________________________________________________ MEASURED INTERRUPT TO USER PROCESS LATENCIES _________________________________________________________________________________________________________ The interrupt to process latency reflects the measured interval that a usermode process needed to respond to a hardware request from the moment the interrupt service routine started execution. This includes the scheduling and execution of a DPC routine, the signaling of an event and the waking up of a usermode thread from an idle wait state in response to that event. Highest measured interrupt to process latency (µs): 413.226855 Average measured interrupt to process latency (µs): 2.467312 Highest measured interrupt to DPC latency (µs): 395.556990 Average measured interrupt to DPC latency (µs): 0.797939 _________________________________________________________________________________________________________ REPORTED ISRs _________________________________________________________________________________________________________ Interrupt service routines are routines installed by the OS and device drivers that execute in response to a hardware interrupt signal. Highest ISR routine execution time (µs): 220.733878 Driver with highest ISR routine execution time: dxgkrnl.sys - DirectX Graphics Kernel, Microsoft Corporation Highest reported total ISR routine time (%): 0.139551 Driver with highest ISR total time: dxgkrnl.sys - DirectX Graphics Kernel, Microsoft Corporation Total time spent in ISRs (%) 0.161294 ISR count (execution time <250 µs): 2109669 ISR count (execution time 250-500 µs): 0 ISR count (execution time 500-999 µs): 0 ISR count (execution time 1000-1999 µs): 0 ISR count (execution time 2000-3999 µs): 0 ISR count (execution time >=4000 µs): 0 _________________________________________________________________________________________________________ REPORTED DPCs _________________________________________________________________________________________________________ DPC routines are part of the interrupt servicing dispatch mechanism and disable the possibility for a process to utilize the CPU while it is interrupted until the DPC has finished execution. Highest DPC routine execution time (µs): 1283.495610 Driver with highest DPC routine execution time: tcpip.sys - TCP/IP Driver, Microsoft Corporation Highest reported total DPC routine time (%): 0.097902 Driver with highest DPC total execution time: nvlddmkm.sys - NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version 361.43 , NVIDIA Corporation Total time spent in DPCs (%) 0.290150 DPC count (execution time <250 µs): 16617876 DPC count (execution time 250-500 µs): 0 DPC count (execution time 500-999 µs): 1079 DPC count (execution time 1000-1999 µs): 1 DPC count (execution time 2000-3999 µs): 0 DPC count (execution time >=4000 µs): 0 _________________________________________________________________________________________________________ REPORTED HARD PAGEFAULTS _________________________________________________________________________________________________________ Hard pagefaults are events that get triggered by making use of virtual memory that is not resident in RAM but backed by a memory mapped file on disk. The process of resolving the hard pagefault requires reading in the memory from disk while the process is interrupted and blocked from execution. NOTE: some processes were hit by hard pagefaults. If these were programs producing audio, they are likely to interrupt the audio stream resulting in dropouts, clicks and pops. Check the Processes tab to see which programs were hit. Process with highest pagefault count: chrome.exe Total number of hard pagefaults 2681 Hard pagefault count of hardest hit process: 952 Highest hard pagefault resolution time (µs): 276646.712685 Total time spent in hard pagefaults (%): 0.021526 Number of processes hit: 28 _________________________________________________________________________________________________________ PER CPU DATA _________________________________________________________________________________________________________ CPU 0 Interrupt cycle time (s): 127.839698 CPU 0 ISR highest execution time (µs): 161.199818 CPU 0 ISR total execution time (s): 31.103770 CPU 0 ISR count: 2098002 CPU 0 DPC highest execution time (µs): 878.792007 CPU 0 DPC total execution time (s): 47.039173 CPU 0 DPC count: 14960785 _________________________________________________________________________________________________________ CPU 1 Interrupt cycle time (s): 117.443466 CPU 1 ISR highest execution time (µs): 220.733878 CPU 1 ISR total execution time (s): 0.045537 CPU 1 ISR count: 11630 CPU 1 DPC highest execution time (µs): 655.627914 CPU 1 DPC total execution time (s): 2.983501 CPU 1 DPC count: 536076 _________________________________________________________________________________________________________ CPU 2 Interrupt cycle time (s): 94.180614 CPU 2 ISR highest execution time (µs): 5.774750 CPU 2 ISR total execution time (s): 0.000150 CPU 2 ISR count: 36 CPU 2 DPC highest execution time (µs): 1283.495610 CPU 2 DPC total execution time (s): 3.004728 CPU 2 DPC count: 529754 _________________________________________________________________________________________________________ CPU 3 Interrupt cycle time (s): 95.314928 CPU 3 ISR highest execution time (µs): 3.971844 CPU 3 ISR total execution time (s): 0.000004 CPU 3 ISR count: 1 CPU 3 DPC highest execution time (µs): 823.554042 CPU 3 DPC total execution time (s): 3.006823 CPU 3 DPC count: 592341 _________________________________________________________________________________________________________ אם צריך עוד משהו תיידע אותי ואביא לכאן. יש לך מושג מה יכולה להיות הבעיה? נערך 2016 בינואר 119 שנים על-ידי Michmichoni
פורסם 2016 בינואר 119 שנים למצוא הבעיה זה לא פשוט. זה יכול להגרם מכל דבר שרץ במחשב. תוכנות, דריברים ומה לא. יש הסבר באתר http://www.resplendence.com/latencymon_using ויש מידע נוסף בלחצנים שבצד שמאל למעלה. בהצלחה
פורסם 2016 בינואר 149 שנים מחבר ציטוט של Ivan למצוא הבעיה זה לא פשוט. זה יכול להגרם מכל דבר שרץ במחשב. תוכנות, דריברים ומה לא. יש הסבר באתר http://www.resplendence.com/latencymon_using ויש מידע נוסף בלחצנים שבצד שמאל למעלה. בהצלחה תודה רבה לך על העזרה. האמת שאני די התקשתי למצוא את הבעיה, אני לא הצלחתי למצוא משהו שיוכל לעזור לי "בלקרוא" את התוכנה. האמת שלא ברור לי מה קורה עם המחשב, אך דבר אחד אני די בטוח, מאז שביצעתי פורמט והתקנתי את הווינדוס 10 (לפני הייתי עם 7) החלו הבעיות לצוץ. לפני כן, כשהיה מותקן לי ווינדוס 7, הכל רץ באופן תקין ואם הבעיה הייתה צצה, זה היה קורה לעיתים נדירות. לפני בערך חודשיים, שידרגתי את הכרטיס מסך שלי ל-970GTX, והחלטתי שאני עובר לווינדוס 10. לפני מספר ימים במהלך משחק, לפתע היה איזה בלקאאוט למסך הכל הפך לצבע אדום והדרייבר של הכרטיס מסך "הפסיק לעבוד" או משהו כזה אבל עדיין יכולתי להמשיך לשחק. זה קרה לי בסך הכל פעמיים עד כה. אבל כשזה קורה, סימן שיש משהו לא תקין במערכת, הלא כן? דבר נוסף שאני די חושב שהוא בעיה של הווינדוס הזה: אני מנסה לגלוש לפעמים (דפדפן כרום) ואני מקבל הודעה: DNS PROBE Error או משהו כזה. כשאני מנסה דפדפן אחר, אני עדיין לא מצליח לגלוש (הודעת שגיאה אחרת שאף פעם לא ייחסתי חשיבות). העניין מסתדר רק לאחר שאני מנתק את הראוטר מהחשמל ומחבר בחזרה. היות ובאופן הגיוני הייתי בטוח שיש בעיה בראוטר, ביקשתי מהוט להחליף אותו למרות שלפי בדיקתם הראוטר תקין (הם נענו לבקשתי). מה שנשאר לי לחשוב שהבעיה היא בווינדוס עצמו (הייתי אומר שאולי הבעיה היא בכרטיס הרשת של המחשב שלי, אך אחותי איננה מצליחה לגלוש גם דרך המחשב נייד שלה בחיבור WIFI). גם לאחותי מותקן ווינדוס 10. עשיתי פורמט, דרייברים מעודכנים, הבעיה עם האינטרנט עדיין מתרחשת. יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה? אני יודע שלא חוזרים אחורה בזמן, אבל אולי עדיף לי לחזור לווינדוס 7? נערך 2016 בינואר 149 שנים על-ידי Michmichoni
פורסם 2016 בינואר 149 שנים יש בחלונות תוכנה פנימית לבדיקת דרייברים בשם verifier קרא עליה ברשת לגבי הוראות הרצה. יתכן והיא תעלה על הדרייבר הסורר אם זה דרייבר. גם אנטי וירוס עלול להיות המקור לבעיה הסר אותו לנסיון.
פורסם 2016 בינואר 149 שנים מחבר תודה רבה, עשיתי את שהצעת אך הוא לא מצא כלום. בעוד עשיתי ריסטרט עליתי על משהו מוזר וקרה לי בפעם הראשונה עם המחשב (אחרי שהתקנתי את תוכנת razor vortex ועשיתי tweaks) אחרי הפוסט ועליית הלוגו של הווינדוס 10 נשמע רעשים מתוך המחשב שכאילו המאווררים על מלוא הכח. זה היה לרגע מפחיד כי המחשב שלי הוא יחסית שקט, אבל זה פסק בעת עליית הווינדוס. עשיתי ריסטרט כדאי לראות אם זה קורה שוב, אך זה לא קרה. נכנסתי לתוכנת HWMonitor, והclocks נמצאים באופן קבוע על 3703, המינימום הוא 3418 אבל במרבית הזמן הוא על 3703 או 3603 (שום דבר לא עובד ברקע) כך שזה אמור לרדת ללפחות מחצית מ-3703 כשהturbo mode וה-Eist עובדים (אני זוכר שכך היה לפני בוודאות). בכל מקרה, בצעתי שחזור הגדרות יצרן של הלוח אם, ועדיין אין שינוי מבחינת הclocks. ממש הזוי, אולי כדאי לי לעבור בחזרה לווינדוס 7? (למרות שאני די אוהב את ה-10) נערך 2016 בינואר 149 שנים על-ידי Michmichoni
פורסם 2016 בינואר 149 שנים אתה בטוח שאתה מריץ נכון ? מרגע שהיא פעילה היא רצה ברקע לעולמי עד עד שמבטלים את ההגדרה מחדש יש לתת לה לרוץ מספר ימים ושגיאה תגרום למסך כחול של חלונות! בדוק את עצמך שוב.
פורסם 2016 בינואר 179 שנים מחבר תודה רבה לך Ivan, על העזרה. הצלחתי למצוא פיתרון, אני ארשום פה על מנת שאחרים יוכלו להעזר בזה בעתיד. בצעתי פורמט, לאחר עליית הווינדוס ביטלתי את הורדת הדרייברים האוטומטיים של הווינדוס והתקנתי את הדרייברים של הלוח אם. ביצעתי את הבדיקה (latencymon) והבעיה עושה רושם, נפתרה. בעיה אחרת שנתקלתי כרגע זה שבצעתי SFC /scannow (עם הרשאות מנהל) דרך ה-CMD והוא איתר בעיה עם קובץ CBS.log (ניתן לראות דרך קובץ התמונה שהעלאתי. גיגלתי קצת לחפש פתרון, הגעתי לפיתרון אפשרי שהוא הקלדת השורה: DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth ובסיום הפקודה יש להקליד את הפקודה: DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth כמו שניתן לראות בתמונה פקודת DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth הצליחה. אך יש בעיה עם DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth. לא הצלחתי למצוא לכך פתרון. השאלה שלי היא האם בעיה עם ה-CBS.log היא קריטית שכדאי בכלל לשבת ולחפש לה פתרון? ואם היא עד כדי כך קריטית, אני ראיתי שהרבה נתקלים בבעיה אבל לא הצליחו למצוא פיתרון. יש למישהו אולי מושג?
פורסם 2016 בינואר 189 שנים הבעיה עם SFC /scannow היא שהוא מצא קבצים שהוא אינו יכול לתקן והפירוט שלהם (ולא הבעיה) מפורט בקובץ CBS.log. אחר כך הפקודה DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth מצאה שהבעיה ניתנת לתיקון, ואילו הפקודה DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth היא הפקודה שמיועדת לתקן את הבעיה. הפקודה לא הצליחה כי הוא כותב שהוא לא מצליח להוריד את קבצי המקור הנדרשים. בשביל לתקן את זה אתה חייב להיות מחובר לאינטרנט באותו הזמן כי הוא מוריד את הקבצים מה- Windows Update. כמו כן יכול להיות שיש בעיה אצלך גם ב- Windows Update ואתה יכול לבדוק את זה באמצעות הכלי של מיקרוסופט באתר הזה שלהם. תפעיל אותו בתור מנהל ותראה אחר כך אם הוא ימצא ויתקן בעיות אם אתה יכול להריץ את הפקודה DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth ואם היא מסתיימת בהצלחה. נערך 2016 בינואר 189 שנים על-ידי ariel007
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.