עבור לתוכן

חוות דעת על תהליך רכישה בKSP

Featured Replies

פורסם

שלום רב לכל חברי הפורום.

 

במהלך ימי הBlack Friday, החלטתי לרכוש את אוזניות הSennheiser Momentum In Ear, אשר נמכרו בKSP ב485 ש"ח (ללא מבצע)

לפני ההגעה לחנות, שמתי לב כי הדגם בצבע השחור לא השתתף במבצע, בעוד הצבע האדום כן - נראה כמו תקלה, במיוחד לאור העבודה שבKSP רשום כי כלל מוצרי סנהייזר משתתפים.

כאשר הגעתי לחנות, צדתי אחר לקוחות פוטנציאלים אשר אוכל לרכוש יחד איתם את המוצר (בגלל החוק ה... סליחה, הזוי שחייבים לרכוש מוצר שונה ונוסף על מנת להנות מההנחה)

 

המוכרים היו אדיבים ואמיתיים (כלומר, המליצו על מוצרים ורכיבים על פי דעתם האישית, ולא על פי אינטרס החנות), ואז הגיע תורי.

מיד פרשתי את עלילת התקלה בפני המוכר, אשר הגיב בטלפון להנהלה אשר אישרה כי מדובר בטעות אנוש (אשר, אגב, לא תוקנה במהלך ימי המבצע), ובסופו של דבר אישר לי לרכוש את המוצר במבצע.

חלק א' - סגור.

 

לאחר שמצאתי לקוח אשר קונה מוצר בטווח מחיריי, הגעתי לביצוע ההזמנה. חישוב מהיר אפשר ללקוח לשלם את חלקו דרכי, ואני שילמתי על כלל העסקה.

כאן העיניינים החלו להסתבך. עקב תקלת מערכת, ההזמנה בוצעה עבור אדם בעל שם זהה, ללא המבצע, דבר אשר חייב אותי במחיר המלא ללא המבצע.

לאחר מכן, ניסה המוכר לחייב אותי בשנית, הפעם במחיר המתוקן, אך נראה כי לא צלח.

 

הרמתי טלפון לחנות בשבוע לאחר מכן, ואז הסתבר כי למעשה המוכר חייב אותי בהצלחה עבור החיוב השני. כך KSP היו צריכים לזכותי ב1129 ש"ח.

ביום שלישי האוזניות הגיעו לחנות. אספתי אותם ומילאתי טופס זיכוי. הוא הגיע תוך שבועיים לחשבון הבנק, כפי שהובטח.

חלק ב' - סגור.

 

אמנם חוויית הקנייה לא הייתה חלקה, אך התוצאה היתה טובה לטעמי.

בסופו של דבר, חוייבתי בסכום הנכון, והמוצר הגיע אליי תוך 3 ימי עסקים.

למרות התקלה, KSP (סניף הרצליה, למי שתהה) עבדו על פי הנהלים והביאו את המשבר לסיומו.

 

לכן, ארצה לומר כי התחושה שלי לאחר קניה זו הייתה דווקא חיובית, לאור התפעול המהיר והיעיל של עובדי הסניף בטיפול בתקלה.

 

בברכה,

אור כהן

פורסם

תודה רבה רבה על חוות הדעת הזו .
אני חושב ש-KSP נהדרים 
פרט לפעם אחת שקניתי שם כרטיס מסך והחזרתי אותו יום אחרי ואמרו לי שיזכו אותי באשראי .
עד היום לא זוכתי (מנהל החנות ברמת גן טיפל בי).
כמובן שאני לא אתווכח איתם על 145 ש"ח . . . 

אבל כעת אני יודע להתעסק איתם במזומן בלבד :)

פורסם

בסופו של דבר הכל תלוי בגורם האנושי. כל עוד הטיפול מתחיל ונגמר בסניף, ניתן להעריך פחות או יותר עם מי יש לך עסק. וכמו בכל רשתות, אני מניח, יש סניפים עם צוות טוב וכאלה עם פחות טוב. אבל לצערי, כשטיפול מגיע למעבדה כל העסק מתחיל להסתבך. כי אז המקרה שלך נתון לחסדי אנשים אנונימיים שאיכות השירות מזיזה להם כמו שרשות המיסים מזיזה לבר רפאלי. 

פורסם
ציטוט של swg

תודה רבה רבה על חוות הדעת הזו .
אני חושב ש-KSP נהדרים 
פרט לפעם אחת שקניתי שם כרטיס מסך והחזרתי אותו יום אחרי ואמרו לי שיזכו אותי באשראי .
עד היום לא זוכתי (מנהל החנות ברמת גן טיפל בי).
כמובן שאני לא אתווכח איתם על 145 ש"ח . . . 

אבל כעת אני יודע להתעסק איתם במזומן בלבד :)

 אני מקווה מאוד שזה נכתב בציניות.

פורסם
ציטוט של Monsi

בסופו של דבר הכל תלוי בגורם האנושי. כל עוד הטיפול מתחיל ונגמר בסניף, ניתן להעריך פחות או יותר עם מי יש לך עסק. וכמו בכל רשתות, אני מניח, יש סניפים עם צוות טוב וכאלה עם פחות טוב. אבל לצערי, כשטיפול מגיע למעבדה כל העסק מתחיל להסתבך. כי אז המקרה שלך נתון לחסדי אנשים אנונימיים שאיכות השירות מזיזה להם כמו שרשות המיסים מזיזה לבר רפאלי. 

כבר שנים שלא ראיתי פידבק שלילי על אייבורי שלא טופל כראוי ובכלל, קשה למצוא כאלה והדף שלהם מוצף בתודות על סניף XYZ.

אז אם הם יכולים, אז גם KSP יכולים.

 

פורסם
ציטוט של HELL BOY

כבר שנים שלא ראיתי פידבק שלילי על אייבורי שלא טופל כראוי ובכלל, קשה למצוא כאלה והדף שלהם מוצף בתודות על סניף XYZ.

אז אם הם יכולים, אז גם KSP יכולים.

 

 

אז הנה לך פידבק שלילי על אייבורי מביקורי האחרון (שישאר אחרון למשך הרבה זמן, אני מניח). לפני כחודשיים חיפשתי מסך חדש. במקרה הייתי בקניון אז נכנסתי. בשניה שהמוכרים הבינו שאני לא פותח את הארנק מיד אלא עושה סקר שוק, הם איבדו לגמרי את העניין בי ועברו ללקוח הבא בצורה הכי בוטה שראיתי מזה שנים. כשפירטתי בפניהם את הדרישות שלי וביקשתי המלצות על דגמים ספציפיים התשובה שקיבלתי הייתה שצריך לחפש באינטרנט. הם אפילו לא טרחו להיראות שירותיים, אתה יודע - לעשות בכאילו...שלא לדבר על הניסיון האמיתי להיות מועילים. הם נתנו לי להבין, באופן שלא נתון לפרשנות כפולה, שאני מפריע להם וגוזל מזמנם היקר. גורם אנושי הוא כזה אנושי... :)

פורסם

1. חבל מאוד שלא פנית לנציג שלהם שלהם ב@.

2. אם אינך בקיא בנושא מסויים(גם לא מחשבים), תמיד עדיף לבקש ייעוץ מפורום המתמחה בנושא X ולא מבעל עניין.

פורסם
ציטוט של Monsi

 

אז הנה לך פידבק שלילי על אייבורי מביקורי האחרון (שישאר אחרון למשך הרבה זמן, אני מניח). לפני כחודשיים חיפשתי מסך חדש. במקרה הייתי בקניון אז נכנסתי. בשניה שהמוכרים הבינו שאני לא פותח את הארנק מיד אלא עושה סקר שוק, הם איבדו לגמרי את העניין בי ועברו ללקוח הבא בצורה הכי בוטה שראיתי מזה שנים. כשפירטתי בפניהם את הדרישות שלי וביקשתי המלצות על דגמים ספציפיים התשובה שקיבלתי הייתה שצריך לחפש באינטרנט. הם אפילו לא טרחו להיראות שירותיים, אתה יודע - לעשות בכאילו...שלא לדבר על הניסיון האמיתי להיות מועילים. הם נתנו לי להבין, באופן שלא נתון לפרשנות כפולה, שאני מפריע להם וגוזל מזמנם היקר. גורם אנושי הוא כזה אנושי... :)

 

זאת בעיית שירות בסניף ספציפי, מה שכן אל תצפה לבוא לחנות בישראל ולהתייעץ עם המוכרים לרוב הם לא מקצועיים ולא מבינים אפילו במוצרים שהם עצמם מוכרים, או שהם ינסו למכור לך את המוצר שיניב להם את הרווח הגדול ביותר גם אם זה לא בדיוק מה שאתה צריך. שאני כן הולך לסניפים בארץ יש לי רשימה מסודרת של מה שאני רוצה ומה טווח מחירים של כל מוצר, והגעה לסניף היא נטו בשביל התרשמות לראות אם המוצר מתאים לי.

פורסם
ציטוט של HELL BOY

1. חבל מאוד שלא פנית לנציג שלהם שלהם ב@.

2. אם אינך בקיא בנושא מסויים(גם לא מחשבים), תמיד עדיף לבקש ייעוץ מפורום המתמחה בנושא X ולא מבעל עניין.

 

זה אמנם נורא ישראלי לנסות ולהאשים את הלקוח הטיפש, התלותי והחסר מושג, אבל זו ממש לא הנקודה ולא הדרך. במקרה אני דוקא צרכן די מנוסה וחכם (לפחות אני רוצה לחשוב ככה) ודי בסדר בכל מה שקשור למחשבים. הבעיה שהיום בחנויות יש מעט מאוד דגמים שאפשר לראות בעיניים. אז לא פניתי אליהם בתור בעלי עניין אלא בתור אנשים שהייתי מניח שרואים מסכים רבים יותר ממני ביום יום. דרך אגב, הם גם לא הגיבו כמו בעלי עניין, כי בעל עניין היה לפחות מנסה לשווק משהו. הם פשוט לא טרחו. אני יודע שרמת השירות הכללית בארץ היא זוועתית בריבוע ולא מצפה להרבה. ובכל זאת יש רף מסויים שמתחתיו אפילו אנחנו לא אמורים ליפול.

זה לא שבחנויות אחרות היו פתרונות פלא. אבל סתם לצורך השוואה... לא אספר על ה-KSP כי אני מכיר את הצוות שנים והם מכירים אותי, אבל בבאג, למשל, דבר ראשון שעשיתי כשנכנסתי לסניף היה להגיד להם שאני לא קונה שום דבר, רק עושה סקר שוק. זה לא מנע מהמוכר הצעיר להזמין אותי אל מאחורי הדלפק כדי לבחון את שלושת המסכים שהם משתמשים בהם, כי זה כל מה שהיה זמין בחנות. הוא גם סיפר איזה מסך רכש לעצמו ומה אהב בו ומה פחות. בסופו של דבר גם הסתמכתי על החוו"ד שלו וגם צדקתי. 

פורסם
ציטוט של k534d

 

זאת בעיית שירות בסניף ספציפי, מה שכן אל תצפה לבוא לחנות בישראל ולהתייעץ עם המוכרים לרוב הם לא מקצועיים ולא מבינים אפילו במוצרים שהם עצמם מוכרים, או שהם ינסו למכור לך את המוצר שיניב להם את הרווח הגדול ביותר גם אם זה לא בדיוק מה שאתה צריך. שאני כן הולך לסניפים בארץ יש לי רשימה מסודרת של מה שאני רוצה ומה טווח מחירים של כל מוצר, והגעה לסניף היא נטו בשביל התרשמות לראות אם המוצר מתאים לי.

 

נו, ברור לי. אני גם הבאתי את הדוגמה כהוכחה לכך שהכל תלוי בסניף ספציפי והצוות שלו, כל השאר זה הבל הבלים. :) ראה תגובה למעלה עם שאר הפירוט. המקרה סתם הצחיק אותי, למרות שזה זה יותר עצוב ממצחיק. אבל מה לעשות, יש לנו בעיות יותר מהותיות, אז אנחנו פראיירים סופגים את זה. 

פורסם
ציטוט של Monsi

 

נו, ברור לי. אני גם הבאתי את הדוגמה כהוכחה לכך שהכל תלוי בסניף ספציפי והצוות שלו, כל השאר זה הבל הבלים. :) ראה תגובה למעלה עם שאר הפירוט. המקרה סתם הצחיק אותי, למרות שזה זה יותר עצוב ממצחיק. אבל מה לעשות, יש לנו בעיות יותר מהותיות, אז אנחנו פראיירים סופגים את זה. 

 

אני מסכים, הם פשוט אנשי מכירות גרועים יצא לי לעבוד תקופה במכירות וכאיש מכירות גם כאלה שבאו רק לעשות סקר שוק, קיבלו יחס (טוב) ככל לקוח ולא אחת הם גם בסופו של דבר גם קונים.

איש מכירות טוב יידע לשווק ולמכור את המוצר שלו גם במצב שהלקוח "רק" בא לברר פרטים (שזאת נקודת התחלה נהדרת כי הלקוח רוצה לקנות אבל הוא מחפש דיל, אז אם יש לך בנמצא דיל יש סיכוי שהוא יחטוף אותו).

הבעיה בישראל שאין לנו אנשי מכירות טובים ויש לנו רוב רק מוכרים\עובדים שרק מחפשים לעשות קופה ולסיים את היום.

 

ולמען האמת גם הצרכן הישראלי הוא די איום ונורא, רוצה לקנות במחירי רצפה שיביישו חיקויים מסין מוצרי פרימיום, לפעמים הייתי מגיע למצב שאני מסביר ללקוח את ההבדלים מסביר לו שמה שהוא קונה זה מוצר נחות שלא יבצע את מה שהוא צריך, והוא היה אומר אני אקח את זה ולמחרת בא לחנות בצעקות כי המוצר לא סיפק את הסחורה. אני תמיד אומר מי שרוצה איכות ושירות שיהיה מוכן לשלם עבור זה.

 

פורסם

בכלל, הבעיה היא שישראל היא מקום איום ונורא. מוכרים גרועים, צרכנים גרועים, ממשלה גרועה, הכל על הפנים פה.

 

לפחות זה הרושם שנשאר במרבית המקרים אחרי דיונים כאלה. :)

פורסם
ציטוט של k534d

 

אני מסכים, הם פשוט אנשי מכירות גרועים יצא לי לעבוד תקופה במכירות וכאיש מכירות גם כאלה שבאו רק לעשות סקר שוק, קיבלו יחס (טוב) ככל לקוח ולא אחת הם גם בסופו של דבר גם קונים.

איש מכירות טוב יידע לשווק ולמכור את המוצר שלו גם במצב שהלקוח "רק" בא לברר פרטים (שזאת נקודת התחלה נהדרת כי הלקוח רוצה לקנות אבל הוא מחפש דיל, אז אם יש לך בנמצא דיל יש סיכוי שהוא יחטוף אותו).

הבעיה בישראל שאין לנו אנשי מכירות טובים ויש לנו רוב רק מוכרים\עובדים שרק מחפשים לעשות קופה ולסיים את היום.

 

ולמען האמת גם הצרכן הישראלי הוא די איום ונורא, רוצה לקנות במחירי רצפה שיביישו חיקויים מסין מוצרי פרימיום, לפעמים הייתי מגיע למצב שאני מסביר ללקוח את ההבדלים מסביר לו שמה שהוא קונה זה מוצר נחות שלא יבצע את מה שהוא צריך, והוא היה אומר אני אקח את זה ולמחרת בא לחנות בצעקות כי המוצר לא סיפק את הסחורה. אני תמיד אומר מי שרוצה איכות ושירות שיהיה מוכן לשלם עבור זה.

 

 

צריך להפריד ולהבדיל בין איכות המוצר לאיכות השירות. איכות המוצר, לרוב, היא אכן פונקציה של מחיר, כי בניה טובה, חומרים טובים, אחריות וכד' - כל זה עולה כסף, גם ליצרן. איכות השירות צריכה להיות ברירת המחדל ללא קשר לתחום או סוג המוצר המשווק. גם את הצרכנים צריך לחנך וגם את המוכרים. הבעיה היא שאף אחד לא יעשה את זה, כי שוב, יש לנו בעיות יותר מהותיות שממלאות את סדר היום ב-120%.

פורסם
ציטוט של QttP

בכלל, הבעיה היא שישראל היא מקום איום ונורא. מוכרים גרועים, צרכנים גרועים, ממשלה גרועה, הכל על הפנים פה.

 

לפחות זה הרושם שנשאר במרבית המקרים אחרי דיונים כאלה. :)

 

לגמרי ככה. ועדיין.. אנחנו כאן. וגם את המסקנה הזו, אילו הייתה נאמרת ברצינות, הייתי סולח לך רק כי אתה ישראלי ואוכל בנאמנות את אותו החרא כמו כולנו. אז כנראה יש גם משהו טוב פה. רק נשאר לגלות מהו. :P

 

נ.ב. והדיון בכלל התחיל עם ביקורת חיובית! 

פורסם
ציטוט של Monsi

 

צריך להפריד ולהבדיל בין איכות המוצר לאיכות השירות. איכות המוצר, לרוב, היא אכן פונקציה של מחיר, כי בניה טובה, חומרים טובים, אחריות וכד' - כל זה עולה כסף, גם ליצרן. איכות השירות צריכה להיות ברירת המחדל ללא קשר לתחום או סוג המוצר המשווק. גם את הצרכנים צריך לחנך וגם את המוכרים. הבעיה היא שאף אחד לא יעשה את זה, כי שוב, יש לנו בעיות יותר מהותיות שממלאות את סדר היום ב-120%.

 

אני לא מתכוון לשירות של ייצרן שזה דבר אחד, אני מתכוון לשירות בחנות יש חנויות שבהן אם יש לך בעיה עם המוצר גם אחרי שעוברים ה 30 יום הם לוקחים את המוצר מספקים לך חדש ולא שואלים שאלות, והם כבר שוברים את הראש עם היצרן ועל שירות כזה אתה משלם עוד כמה שקלים. ויש חנויות שהן כמו מחסן שאתה רק בא קונה ושיש בעיה עם המוצר אתה שובר את הראש עם היצרן. אבל אני כן מצפה שבכל חנות איכות השירות תהיה טובה בלי קשר למוצר שהם מוכרים ולכמה הם איכותיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים