עבור לתוכן

עזרה במודינג\שינוי מטען 36V

Featured Replies

פורסם

שלום,

 

יש לי אופניים חשמליות עם סוללה 36V אך אין מטען.

ואני מתקשה למצוא מטען מתאים(מצורף תמונה) או יותר נכון במחיר נורמלי. -מה שמצאתי זה 250 ומעלה (לפני משלוח) .

וגם לא הכי נוח לממש אחריות במידת הצורך - זה עוד תשלום למשלוח וזמן המתנה של המשלוח הלוך וחזור + זמן הטיפול.

רוב המטענים בשוק הם עם 3 פינים בפנים(מצורף תמונה).

 

לאחר בדיקה הפין שאני צריך במטען הוא 5.5x2.5 מ"מ (שזה למעשה קיים בהרבה מחשבים ניידים - לנובו, טושיבה, אסוס, פוג'יטסו ועוד)

ומטען הנפוץ עם ה 3 פינים (שהכי זול שמצאתי זה 180 ש"ח והחנות ממש קרובה לבית !).

 

1. האם אני יכול לחתוך את הפלאג המקורי ולשים את הפלאג המתאים?

לפי הציור עם ה 3 פינים, יש שני מינוסים , אז אני פשוט יכול לקצר בינהם ואז לחבר מינוס למינוס ופלוס לפלוס כרגיל בפלאג המתאים ( 5.5X2.5) 

2. לאחר שהסתכלתי כל המטען בחנות, ב OUTPUT היה כתוב 42V. שאלתי את המוכר והוא אומר שהוא מכר עד עכשיו הרבה כ 36V ושכל האופניים אצלו בחנות הם 36.

ואין שום בעיה. ואז אמר שהמטען תומך עד 42V :

אז יכול להיות שהמטען "חכם" ומספק מה שצריך לפי הסוללה?

 

תודה מראש.

 

 

פלג-1.jpg

 

IMG_2378.JPG

נערך על-ידי Teknik

פורסם

הפין השלישי (האמצעי) הוא הארקה ולא עוד מינוס.

פורסם
  • מחבר

תודה.

ואיך אני מיישם זאת אם אני מחליף פלאג? (הרי הוא רק עם פלוס ומינוס )

ויש לך מושג\תיאוריה לגבי שאר השאלות ?

נערך על-ידי Teknik

פורסם

סוללת עופרת היא נמינלית 12V, מציאותית 13V+ כשהיא מלאה, ובשביל להטעין אותה צריך יותר מתח ממה שכבר יש בה. 14V בסוללה x 3 סוללות = 42V בהתאמה

 

האם מבחינת זרם המטען והאוםנוע מתאימים ?

 

אם כן, אתה יכול להחליף את הראש. הייתי מציע שתפתח את האופנוע ותוודא איך זה מחובר - מיקום של +/-

 

פלאג DC סטנדרטי (barrel plug) אינו מיועד לזרמים גבוהים, מעל כ 2A היכונו לצרות. הפלאגים בהם משתמשים במחשבים ניידים הם בדרך כלל פלאג מתקדם יותר, שבו הפין האמצעי לא סתם נכנס לתוך barrel אלא יש מוליך קפיצי בפלאג שיוצר חיבור מהודק יותר (כשאתה מסתכל מהקצה לתוך הפלאג, החור אליו הפין נכנס הוא בצורת =o= אם מגעים מתכתיים מהצדדים). תוודא שאתה משתמש בפלאג מהסוג הנכון ולא סתם פלאג שנכנס וכביכול יוצר מגע ..

 

אם אתה משתמש אם פלאג שמחובר אליו כבל מוכן, גם עובי הכבל ראמור להיות בהתאמה לזרם - אחרת יכול לקרות שעל הכבל ייפלו אותם 1V שיהיו חסרים בשביל להגיע לטעינה מלאה בזמן סביר....

 

סוללת עופרת היא נמינלית 12V, מציאותית 13V+ כשהיא מלאה, ובשביל להטעין אותה צריך יותר מתח ממה שכבר יש בה. 14V בסוללה x 3 סוללות = 42V בהתאמה

 

האם מבחינת זרם המטען והאוםנוע מתאימים ?

 

אם כן, אתה יכול להחליף את הראש. הייתי מציע שתפתח את האופנוע ותוודא איך זה מחובר - מיקום של +/-

 

פלאג DC סטנדרטי (barrel plug) אינו מיועד לזרמים גבוהים, מעל כ 2A היכונו לצרות. הפלאגים בהם משתמשים במחשבים ניידים הם בדרך כלל פלאג מתקדם יותר, שבו הפין האמצעי לא סתם נכנס לתוך barrel אלא יש מוליך קפיצי בפלאג שיוצר חיבור מהודק יותר (כשאתה מסתכל מהקצה לתוך הפלאג, החור אליו הפין נכנס הוא בצורת =o= אם מגעים מתכתיים מהצדדים). תוודא שאתה משתמש בפלאג מהסוג הנכון ולא סתם פלאג שנכנס וכביכול יוצר מגע ..

 

אם אתה משתמש אם פלאג שמחובר אליו כבל מוכן, גם עובי הכבל ראמור להיות בהתאמה לזרם - אחרת יכול לקרות שעל הכבל ייפלו אותם 1V שיהיו חסרים בשביל להגיע לטעינה מלאה בזמן סביר....

 

פורסם
  • מחבר

תודה בינארי.

 

המטען הוא 1 אמפר. ויש לי ראש עם כבל. 

הכבל די דק (כמו של אוזניות בערך) ואין לי בעיה שיטעין לאט.

 

בכל מקרה, החלטתי לא להתעסק עם זה והזמנתי מטען מתאים.

 

נערך על-ידי Teknik

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים