עבור לתוכן

לכל מי שהזמין HD598 ב BLACK FRIDAY שייכנס

Featured Replies

פורסם
  • מחבר
לפני 12 דקות k534d אמר:

אז תגיד להם שזאת לא הכוונה שלך, שאתה מודע שישנן בעיות שא תלויות בהם, ורק רצית שהם יבררו.

קשה לי להאמין שהם יסכימו לקחת את הכסף אבל תציע להם.

כך עשיתי

הרגתי חזירי למדיי בגלל זה חח

 

  • תגובות 91
  • צפיות 8.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
לפני 1 שעה trovlet אמר:

שלחתי להם מכתב עם השאלה מתי המשלוח יגיע וזה שעבר הזמן

הם התנצלו והחזירו את הכסף של המשלוח

אני מרגיש ממש רע משום מה על זה /:
לדעתכם לשלוח מכתב שלא יעשו את ה REFUND הזה?
אני לא רוצה שיהיה את השם הרע הזה כמו שיש לישראלים על בעיות וכל הבולשיט הזה

 

תרשה לי קצת להרגיע אותך. אם כבר קיבלת refund, הם לא יקחו אותו בחזרה, אבל אל תתייסר. עשית את הדבר הנכון וההגון והצעת להם - עכשיו לך לישון בשקט. באמזון מודעים היטב למחדלים של i-parcel (כי הם בדרך כלל החוליה החלשה, אפילו לא הדואר שלנו - מדהים, נכון?). מזה שנים הם מקבלים תלונות מכל רחבי העולם ובוחרים להתעלם מהן, כי לספוג את הנזק של הפאשלות וחוסר יעילות של חברת שילוח עדיין יותר משתלם מלעבוד עם אחת טובה יותר. אז בשביל אימפריה שעושה יותר מחמישים מיליון דולר ביום הפרוטות שהם החזירו לך... איך נאמר? לא מגרדות.

וחוץ מזה, הלוואי ובעיות של דואר ישראל יהיו הכתם השחור הכי גדול על המוניטין שלנו בחו"ל. אפשר רק להתפלל ליום כזה. :)

פורסם
  • מחבר
לפני 46 דקות Monsi אמר:

 

תרשה לי קצת להרגיע אותך. אם כבר קיבלת refund, הם לא יקחו אותו בחזרה, אבל אל תתייסר. עשית את הדבר הנכון וההגון והצעת להם - עכשיו לך לישון בשקט. באמזון מודעים היטב למחדלים של i-parcel (כי הם בדרך כלל החוליה החלשה, אפילו לא הדואר שלנו - מדהים, נכון?). מזה שנים הם מקבלים תלונות מכל רחבי העולם ובוחרים להתעלם מהן, כי לספוג את הנזק של הפאשלות וחוסר יעילות של חברת שילוח עדיין יותר משתלם מלעבוד עם אחת טובה יותר. אז בשביל אימפריה שעושה יותר מחמישים מיליון דולר ביום הפרוטות שהם החזירו לך... איך נאמר? לא מגרדות.

וחוץ מזה, הלוואי ובעיות של דואר ישראל יהיו הכתם השחור הכי גדול על המוניטין שלנו בחו"ל. אפשר רק להתפלל ליום כזה. :)

 

כן ממחשבה שנייה אתה צודק בהחלט

אבל מה כן? מהיום רק amazon

 

פורסם
לפני 19 דקות trovlet אמר:

 

כן ממחשבה שנייה אתה צודק בהחלט

אבל מה כן? מהיום רק amazon

 

 

לגמרי :) .

פורסם

זה אמנם לא קשור לאוזניות, אבל קיבלתי גם זיכוי בהפתעה על MX Master שהזמנתי מאמזון גרמניה, עדיין לא הבנתי אם אני אי פעם אקבל אותו או שפוצץ..?

הכל בגרמנית וגוגל תרגום לא בדיוק מבער לי את הטקסט.

פורסם
  • מחבר
לפני 1 שעה Ymac אמר:

זה אמנם לא קשור לאוזניות, אבל קיבלתי גם זיכוי בהפתעה על MX Master שהזמנתי מאמזון גרמניה, עדיין לא הבנתי אם אני אי פעם אקבל אותו או שפוצץ..?

הכל בגרמנית וגוגל תרגום לא בדיוק מבער לי את הטקסט.

אולי שילמת על על מכס מקדמה? 

ויכל להיות שבגלל שהמשלוח איחר( אם איחר ) הם פיצו אותך

 

פורסם

קיבלתי את האוזניות שלשום, זרקתי לפח אחרי שעתיים של שימוש.

 

פורסם
לפני ב-9.12.2015 at 20:23 trovlet אמר:

מזאת אומרת חחח אתה רציני? מזה וויסקי

 

כן אני רציני ביותר

כל האוזניות והרמקולים שחדשים ולא נוגנו בעבר צריכים זמן מסוים לנגן כדי להגיע למקסימום פירוט של הצליל וכו'.

הזמן משתנה בין רמקול לרמקול אין בדיוק טבלה לזה. יש חלק שיגיעו למקסימום אחרי 100 שעות ויש כאלה אחרי 30..

מה שאני יכול להגיד שאצלי היה הבדל גדול בין השעה הראשונה שהן ניגנו מוזיקה לחודש אחרי ואחרי חצי שנה כבר הן הגיעו למקסימום.. מאז רק שיפרתי את המסביב עם כרטיס קול וDAC חזק מובנה. הן לא צריכות הרבה כוח כדי להישמע טוב גם כרטיס קול זול יעשה את העבודה רק בבקשה אל תחברו אותן לכרטיס קול המובנה.. אני הייתי מתאכזב.

 

לפני 4 שעות ashurov אמר:

קיבלתי את האוזניות שלשום, זרקתי לפח אחרי שעתיים של שימוש.

 

איפה הפח? אני בא לקחת

פורסם
לפני 8 שעות ashurov אמר:

קיבלתי את האוזניות שלשום, זרקתי לפח אחרי שעתיים של שימוש.

 

למה?

פורסם
לפני ב-9.12.2015 at 20:04 AmonAmarth אמר:

 

תודה.

לפני ב-9.12.2015 at 21:03 k534d אמר:
לפני ב-12.12.2015 at 13:34 trovlet אמר:

שלחתי להם מכתב עם השאלה מתי המשלוח יגיע וזה שעבר הזמן

הם התנצלו והחזירו את הכסף של המשלוח

אני מרגיש ממש רע משום מה על זה /:
לדעתכם לשלוח מכתב שלא יעשו את ה REFUND הזה?
אני לא רוצה שיהיה את השם הרע הזה כמו שיש לישראלים על בעיות וכל הבולשיט הזה

 

אחי גם אני הייתי מרגיש כמוך , תחכה עוד קצת ואם לא יגיע לא נורא , אך אם יגיע אולי תבדוק אם אתה יכול להחזיר להם את הכסף ..

זאת ממש חברה שמרוויחה ביושר.. 

פורסם

גם אני קיבלתי החזר של 20 יורו על אחת ההזמנות שלי והרגשתי ממש רע.

אבל כשאני חושב על זה, זה מה שגרם לי לחזור ולהמשיך לקנות אצלם. אמזון תעדיף להפסיד כסף ולשמור אותך כלקוח וזה מה שמייחד אותם (בנוסף למחירים והשירות הפנומנלי).

פורסם
לפני 6 שעות AmonAmarth אמר:

כן אני רציני ביותר

כל האוזניות והרמקולים שחדשים ולא נוגנו בעבר צריכים זמן מסוים לנגן כדי להגיע למקסימום פירוט של הצליל וכו'.

הזמן משתנה בין רמקול לרמקול אין בדיוק טבלה לזה. יש חלק שיגיעו למקסימום אחרי 100 שעות ויש כאלה אחרי 30..

מה שאני יכול להגיד שאצלי היה הבדל גדול בין השעה הראשונה שהן ניגנו מוזיקה לחודש אחרי ואחרי חצי שנה כבר הן הגיעו למקסימום.. מאז רק שיפרתי את המסביב עם כרטיס קול וDAC חזק מובנה. הן לא צריכות הרבה כוח כדי להישמע טוב גם כרטיס קול זול יעשה את העבודה רק בבקשה אל תחברו אותן לכרטיס קול המובנה.. אני הייתי מתאכזב.

 

איפה הפח? אני בא לקחת

 

Twilight Of The Thunder God 

פורסם
לפני ב-12.12.2015 at 18:23 trovlet אמר:

אולי שילמת על על מכס מקדמה? 

ויכל להיות שבגלל שהמשלוח איחר( אם איחר ) הם פיצו אותך

 

זיכו אותי על כל ההזמנה, וזה היה אמור להגיע בשישי וזה עוד לא הגיע

פורסם

קיבלתי את שלי בשבוע שעבר מ amazon.de. הן מקוריות לפי המספר הסריאלי.

 

מהאוזניות עצמן לא התלהבתי. הנוחות שלהן לא משהו בהשוואה לכמה מהאוזניות האחרות שרכשתי/ניסיתי. הפלסטיק הוא פלסטיק, בהחלט לא מרגיש יקר או משהו. אני חושב שאתן אותן במתנה למישהו ליום הולדת.

פורסם
לפני 4 דקות Pickaxe אמר:

קיבלתי את שלי בשבוע שעבר מ amazon.de. הן מקוריות לפי המספר הסריאלי.

 

מהאוזניות עצמן לא התלהבתי. הנוחות שלהן לא משהו בהשוואה לכמה מהאוזניות האחרות שרכשתי/ניסיתי. הפלסטיק הוא פלסטיק, בהחלט לא מרגיש יקר או משהו. אני חושב שאתן אותן במתנה למישהו ליום הולדת.

תתן למישהו מתנה אוזניות ששמת על הראש?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים