ביקורת על רמקולים Microlab X3 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביקורת על רמקולים Microlab X3


lev-27

Recommended Posts

לפני שנתיים בערך רכשתי רמקולים מדגם Microlab Solo 6. נהנתי מהרמקולים, אבל הם היו גדולים מידי לחדרי. החלטתי שאני רוצה להחליף את הרמקולים והתחלתי לעשות חיפושים אחר רמקולים חלופיים. חיפשתי רמקולים מתאימים לכל השימושים - סרטים, משחקים ומוזיקה. אני לא אוהב רמקולים בהרכב 2.1 בגלל באסים מוגזמים שבולעים את שאר הצלילים וסאב שתופס הרבה מקום. לצערי מבחר רמקולים מדפיים איכותיים במחיר שפוי שלא דורשים הגברה חיצונית מצומצם מאוד בארצנו. Creative T40 אזלו בכל הארץ, Solo 7 ענקיים, Solo 5 הרבה יותר פשוטים מ-Solo 6, רמקולים של Bose למחשב מאוד יקרים, Audioengine עוד יותר יקרים וזהו. זה כל המבחר בישראל.

במהלך החיפושים שמתי לב ש-KSP התחילו לייבא סדרה חדשה של רמקולים תוצרת Microlab סדרה X. חיפוש בגוגל לא הניב תוצאות. אין ביקורת לרמקולים באף אתר. הרמקולים נמכרים בעיקר בבריטניה.

אחרי חיפוש אינטנסיבי מאוד גוגל מצא את הדגם בקישור הבא:

http://www.microlab-global.com/product-detail.asp?id=207&column=3&t=X3

באתר מוצג מפרט הרמקולים ותיאור שטחי, אבל כאשר מנסים לאתר את הרמקולים דרך קטגורית Hi-Fi Speakers הדגם לא מוצג. מוזר מאוד.

ידעתי שבלאק פריידי מעבר לפינה. קיוותי שיהיה כלשהו על הרמקולים. היום בבוקר נכנסתי לאתר של KSP וראיתי שהרמקולים נמכרים ב-790 ש"ח במקום 910 ש"ח. החלטתי שאני עושה הימור. נסעתי ל-KSP בראשון (הסניף היחיד במרכז ובדרום שמחזיק את הרמקולים במלאי) ורכשתי את הרמקולים.

הרמקולים כבדים. מאוד. יותר כבדים מ-Solo 6 למרות שהם קטנים בערך ב-20-25 אחוז בהשוואה ל-Solo 6. (לא הצלחתי למצוא את המידות באף אתר לצורך ביצוע השוואה מדוייקת) הרמקולים הגיעו ארוזים היטב יחד עם כבלים מוזהבים. נחמד. חיברתי את הרמקולים למחשב והפעלתי את הסרט Amadeus. נדהמתי מאיכות הרמקולים. אני לא אתחיל לכתוב תיאורים על "במה" ו"מיקום" ושאר קשקושים של אודיופילים. לדעתי הרמקולים נשמעים הרבה, הרבה, הרבה יותר טובים מ-Solo 6. הרגשתי כאילו אני שומע אופרה של מוצארט באולם קונצרטים. נשמעת מעולה. משחקים נשמעים מדהים. נשמעים מדהים.

מספר חסרונות:

1. אין שלט.

2. בקרי שליטה על עוצמת צליל, באס וטרבל נמצאים מאחורי הרמקול הימני

3. גימור מבריק (אני אישית לא אוהב)

4. עיצוב חיצוני מזכיר קסדה של סיילונים מ-Battlestar Galactica

בשורה התחתונה אני מאוד מרוצה. אני מקווה שהרמקולים יאריכו ימים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש תודה על הסקירה,

אני ממש מתלבט בין הרמקולים האלו שסקרת לבין ה SOLO 8C החדשים

הסולו מעט יותר זולים לאחר ההנחה

כרגע יש לי MICROLAB X23 5.1 אני משתמש בהם בערך 5-6 שנים לפני שנה +- התחילו לצפצף ברקע וזה התחיל לעלות לי על העצבים.

מנסה לחפש תחליף שיעלה עליהם ברמה.. מה אתה חושב ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...