האם יש הבדל משמעותי בין הדור הישן לחדש של הsolo6c? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם יש הבדל משמעותי בין הדור הישן לחדש של הsolo6c?


DrShawarma

Recommended Posts

התוכנית המקורית שלי היתה לקנות משהו סביר יותר ב200 פאונד (אני גר בבריטניה) אבל אחרי כמה הוצאות לא מתוכננות (מיסו אותי ביתר ואלוהים יודע מתי אני אראה את הכסף בחזרה) החלטתי ללכת על סידור קצת יותר פשוט כרגע ולקנות solo6c בשביל התחלה ואחרי זה נראה. למיטב הבנתי יש דור ישן וחדש, ההבדל במחיר ביניהם די משמעותי,90 פאונד מול 120, האם יש הבדל ממשי בחומרת הרמקולים שמצדיק הפרש של 30 אחוז?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בבסיס מדובר באותה יחידה- אותם (הרמקולים) ואותה יחידת הגברה.

הם החליפות את השלט הקודם המזעזע, והוסיפו חוגות ידניות לשינוי הכניסות, הווליום, והטראבל\באס (בקיצור כל מה שאפשר לעשות בשלט).

לדעתי זה שיפור אדיר ושווה את ההפרש. בדגם הקודם השלט היה מזעזע, ואם הוא היה נהרס פשוט לא היית יכול לעשות כלום עם הרמקולים כי לא היתה להם שליטה ידנית כלל

מעבר לזה, באמת מדהים. איתו כמעט שנתיים ומבסוט מאוד- גם ביחס למערכות אחרות שאני משתמש בהן ועולות פי כמה. אני משווה אותם לאודיו אינג'ן A5+ שעולים... פי 5 (בערך). האודיו אינג'ן עדיין טובים מהם, אבל לא פי 5

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזמן שאני מתמהמה עם ההחלטות שלי, גיליתי שניתן למצוא Solo8c ו9c פחות או יותר באותו מחיר ואפילו מעט זול יותר מה6c. מטרת הרמקולים הראשית היא לשמוע קצת . האם יש לי איזו סיבה לקחת אחת מהאופציות האחרות? מקום על השולחן לא יהווה בעיה כי הם בכלל הולכים לשבת על שידת הטלוויזיה ללא הטלוויזיה במרכז הסלון. האם עדיף לי ללכת על אחת מהאופציות האחרות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לסיום השירשור, בסוף קניתי solo8c במחיר סביר של 115 פאונד (680 שקל), תאריך המשלוח שלהם היה קרוב יותר משל ה6 (משום מה, הזמינות של ה6c ממש לא משהו פה). הרמקולים הגיעו תוך שני ימי עבודה (יחי אמאזון). הצבתי את שני הרמקול על שידת הטלוויזיה במרחק של בערך מטר וחצי-שניים אחד מהשני. בתור מקור הסאונד חילטרתי עם כרומקאסט אודיו (יחי מדינת עולם ראשון) וכבל נורמלי שקניתי מבעוד מועד. למרות שאני לא אודיופיל (השמיעה שלי דפוקה לגמרי), הצליל מהרמקולים נשמע לי מאוד נקי גם בווליום גבוה, והאסתטיקה של כל העסק יצאה ממש סבבה כי הרמקולים נראים טוב עם קופסא חיצונית מעץ ומכיוון שהכרומקאסט מיניאטורי ומתחבא מאחורנית, זה נראה כאילו הרמקולים לא מחוברים לכלום.

חג גיא פוקס (אתמול) שמח ותודה על העצות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

תתחדש

אני רק אתקן את זה, כבעלים של 7C:

[השלט] ואם הוא היה נהרס פשוט לא היית יכול לעשות כלום עם הרמקולים כי לא היתה להם שליטה ידנית כלל

מסתבר שאם מסובבים את חוגת הווליום זה מדליק את הרמקולים על AUX

אז אפשר לעבוד איתם בלי שלט, רק מפסידים שליטה על טרבל ובאס ואת האפשרות להשתמש ביציאה השניה (שלמיטב זכרוני, גם ככה יש שם בעיה של זליגה בין שתי היציאות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...