Steam Machine או אולי דווקא קונסולה כמו XBOX ONE או PS4? - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Steam Machine או אולי דווקא קונסולה כמו XBOX ONE או PS4?


blender

Recommended Posts

כיום יש לי XBOX 360 RGH ואני משחק בהרבה SHOOTERS. חשבתי לקחת את זה לצעד הבא, לקנות קונסולה חדשה כמו ה XBOX ONE או ה , אבל ה Machine גם כן נשמע כמו אופציה טובה. לא ראיתי דיון כאן על מחשבי Machine. מה הדעה? אין לי יותר מידי העדפות איזה קונסולה לקנות, אז איך בוחרים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בעיקר שאלה של איזה משחקים יעודיים מעניינים אותך. ה- machine זה בעצם מחשב לכל דבר שמותקן עליו סטים.

תעבור על המשחקים האקסקלוסיביים של כל קונסולה ותראה מה יותר מעניין אותך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני מסתכל על כמה משחקים חמים כמו:

Star Wars Battlefront

Assassin's Creed

Rise of the Tomb Raider

כולם מגיעים לכל הפלטפורומות, כאשר רק משחקים בודדים באמת יחודים לפלטפורמה אחת.

בנוגע ל Machine, יש כאן אנשים עם מחשב כזה? אני חושש כי זה די חדש, האם מערכת ההפעלה מספיק יציבה? האם באמת אפשר לנהל הכל עם הגויסטיק ללא צורך בעכבר ומקלדת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לסטים יש מצב בשם big picture שממיר את המראה הרגיל של סטים למראה שנוח יותר לתפעול עם קונטרולר. אתה יכול לנסות אותו בעצמך על המחשב. מניסיון אישי הוא מאוד נוח לתפעול. לאף אחד עדיין אין מחשב כזה כי עדיין לא התחילו למכור אותם. הם מתחילים להימכר ב10 לנובמבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד שאלה, נגיד ואני בוחר בקונסולה כמו ה ONE או ה- , את המשחקים אני יכול להעתיק לכונן הקשיח הפנימי, נכון? ואז אין צורך יותר בדיסק?

האם ניתן ככה להעביר דיסקים בין חברים?

סליחה על השאלות, אני די חדש בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלק גדול מהמשחק מותקן על הדיסק הקשיח אבל נראה לי שברוב המשחקים צריך את הדיסק בשביל לשחק (אלה אם כן קנית דיגיטלי ואז צריך משתמש PSN). אין משהו שמונע להעביר את הדיסק לחבר אבל לא תוכלו לשחק שניכם במקביל.

המחיר של ה אמור לרדת, בארץ הוא ישאר יקר בצורה הזויה (במחיר של ה בארץ אפשר לקנות כרטיס טיסה לשווייץ ובחזרה ולקנות שם) אבל בכל זאת אמור לרדת.

לדעתי כדאי לשבת בצד עד שהמחירים ירדו, לקנות מכשיר של נשמע לא הגיוני, עדף לקנות מחשב ITX (יהיה אולי מעט גדול יותר אבל גם זול או טוב יותר באותו המחיר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בעיקר שאלה של איזה משחקים יעודיים מעניינים אותך. ה- machine זה בעצם מחשב לכל דבר שמותקן עליו סטים.

תעבור על המשחקים האקסקלוסיביים של כל קונסולה ותראה מה יותר מעניין אותך.

לייתר דיוק מותקן עליו SteamOS שהיא מערכת ההפעלה של ואפשר פשוט להשתמש בClient כשרוצים לשחק אבל גם את הSteamOS אפשר להתקין על מחשב אחר ואם כבר מחשב אז עדיף להתקין כבר 10 ופשוט להתקין את הClient ולחבר בקר משחק של Xbox/PS/Steam.

בכל מקרה כמו שהוצע לך קודם אולי עדיף פשוט לרכוש מחשב ואם לא מפריע הגודל אז Mid tower.

שולחן עבודה בSteamOS בדקה 4:21

*שים לב שהסרטון ישן והSteamOS בגרסה המעודכנת של המערכת היא 2.37

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחת המטרות שלי הינה להמנע מהחזקת מקלדת ועכבר בסלון, מעדיף כמה שיותר PLUG AND PLAY.

נראה לי שרק קונסולה תתן לי את זה.

ראיתי כי עבור XBOX ONE יש צורך במנוי בתשלום על מנת לשחק ONLINE. גם ב- זה ככה?

האם יש אפשרות לקנות את כל המשחקים דיגיטלית ולהמנע בכלל מדיסקים פיזיים? (סולד מהצורך להחליף דיסקים, נראה לי מיושן, במיוחד מכיוון שאני רגיל לשלל משחקים שמותקנים על כונן קשיח כפי שיש לי כיום עם ה 360 RGH.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל כשאתה משתמש בSteam יש לך את הBig Picture ככה שפשוט תקנה משחקים עם תמיכה מלאה בשלט, הבעיה שחוץ מSteam יש גם משחקים של חברות אחרות שמאלצות להשתמש בClient שלהם והוא הרבה פחות טוב מהSteam וללא מצב הBig Picture כמו Origin/Uplay... ככה שלא תוכל להימנע לגמרי בסופו של דבר אבל רוב הזמן סביר להניח שלא תשתמש למרות שמבחינת המחיר מחשב יצא זול יותר בסופו של דבר, אגב SteamOS היא בחינם רק צריך לאשר את התנאים ולהוריד(קישור) במקרה שאתה לא מעוניין לרכוש או שמפתח המוצר של מערכת ההפעלה הנוכחית הוא OEM.

המדריך להרכבת המחשב שיהרוג את הקונסולה - HWzone

בXbox One משלמים על Xbox Live ובPlayStation 4 משלמים על Plus על מנת לשחק במשחק מרובה משתתפים(Multiplayer) כנ"ל לXbox 360 למרות שאתה כותב "XBOX 360 RGH" כשRGH זה סוג של פריצה וקיימת לזה חלופית ובגלל זה לא משלמים על מנוי ולכן זה נשמע לך שתשלום על מנוי זה משהו "חדש" לקונסולות החדשות אבל זה קיים עוד מהקונסולה שלך ובגלל הפריצה סביר להניח שאתה לא היית מודע לעניין.

גם במחשב משחקים שמותקנים עם דיסק קשיח בצורה דיגיטלית כנ"ל לPS4/Xbone הרי זה קיים בקונסולה ישנה אז לא יכול להיות שזה לא יהיה קיים בחדשה.

הינה סרטון ביקורת באורך כמעט 40 דק' על הSteamOS מחודש מרץ השנה וזה ייתן לך יותר מושג מהסרטון הקודם.

*אגב ככה גם נראה המצב של הBig Picture

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...