פורסם 2015 בנובמבר 110 שנים סד"פ פשוט שעזר לי פעם (במימוש אחריות מול חנות אחרת):1. תפנה לחברת ספייר העולמית עם הסבר של הבעיה.2. הם ישלחו לך בחזרה הוראות \ כלי מיוחד לאיסוף לוגים + הוראות לשחזור התקלה (במידת הצורך).3. תעשה את מה שאמרו לך ותשלח להם בחזרה.4. הם מאשרים שיש בעיה.5. עם תכתובת המייל הנ"ל אתה פונה ל-KSP ואומר להם שספייר אישרו שיש בעיה.6. הם לא יכולים להכחיש את קיום הבעיה ונותנים לך כרטיס אחר.
פורסם 2015 בנובמבר 310 שנים מחבר לאחר שהכרטיס נשלח למעבדה המרכזית, נאמר לי שהוחלט להחליף אותו לדגם R9 390 של Sapphire (כנראה כי מצאו שהוא תקול). אני חושב שמן הראוי לציין שהשירות שקיבלתי במייל היה מהיר וענייני. אעדכן כאן שוב ברגע שהכרטיס יגיע אליי.יום נעים.
פורסם 2015 בנובמבר 310 שנים מחבר קיבלתי את הכרטיס החדש (Sapphire R9 390 Nitro) ונראה שהכל עובד חלק. הרצתי בדיקה של Unigine Heaven 4 ו-GTA V. בסך הכל KSP סיפקו לי מוצר טוב יותר ללא תוספת תשלום לאחר שהקודם נמצא תקול. יש לציין כמובן שהשירות שקיבלתי במייל מהנציגה היה אדיב וראוי לשבח. אצרף ברשותכם כמה תמונות: נערך 2015 בנובמבר 310 שנים על-ידי AngelofDeath
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.