פורסם 2015 באוקטובר 1810 שנים לפני איזה שעה רכשתי את ה - Momenthom מאייבורי ורציתי לשאול, האם קיים סיכוי שיחליפו לי את המוצר למרות שנפתח? רצוי לציין שיש ברשתי חשבונית, האריזה ממש חדשה, החזרתי את הכבלים לניילוניות והכל ממש איך שהיה. השתמשתי בהם במצטבר אולי חצי שעה, העניין שהתאכזבתי ברמות שאין לתאר. הבאס שלהם מאוד ירוד וזה לא מה שחיפשתי, אבל הביקורות ברחבי הרשת טוענים אחרת ולכן נפלתי. לפחות למדתי להבא להאזין לפני הרכישה.הנה תמונה של המוצר:[ATTACH=CONFIG]9797[/ATTACH]דעתכם? נערך 2015 באוקטובר 1910 שנים על-ידי Globalization
פורסם 2015 באוקטובר 1910 שנים אני לא חושב שהם יחליפו את האוזניות אם הם ידעו השתמשת בהם. לדעתי זה גם מאוד הגיוני, אם הייתי קונה אוזניות חדשות ומגלה שמישהו אחר פתח את הקופסה והשתמש בהם הייתי רותח.תמיד אפשר לפרסם ביד 2. לפעמים צריך פשוט לשלם שכר לימוד ולהפסיד כמה שקלים.בלי קשר לשאלה שלך באוזניות כדאי להמתין לפחות כמה עשרות שעות לפני שמקבלים החלטות כאלה. יש סיכוי שהסאונד השתפר ויש סיכוי שתישאר מאוכזב.
פורסם 2015 באוקטובר 1910 שנים הMomentum In ear שלי שינו את החתימת סאונד שלהם מאוד אחרי כמה עשרות שעות.
פורסם 2015 באוקטובר 1910 שנים מחבר הMomentum In ear שלי שינו את החתימת סאונד שלהם מאוד אחרי כמה עשרות שעות.אבל יש לי on ear, זה תקף גם לדגם הזה? אגב, פנה אלי נציג מטעם אייבורי על מנת לנסות לסייע. אעדכן אותכם בהמשך.סוף טוב - הכל טוב. אז ברצוני לשבח את אייבורי בפרט ואת הנציג שלהם - יוסי, על הרצון לסייע למרות שהחוק עומד לרשותם. יוסי (נציג אייבורי) פנה אלי בעקבות האשכול, אך חשוב לי לציין שהוא פנה אלי מרצונו החופשי, לא דיברתי איתו קודם לכן. בסופו של דבר אחרי בדיקה, אישרו לי באופן חריג להחליף את המוצר או לקבל אחזר כספי. בסופו של דבר בחרתי להוסיף סכום נוסף ולרכוש את ה - Beast Studio ויצאתי מרוצה. לא הרבה חברות היו עושות את זה, זה כלל לא מובן מאילו ואמשיך לרכוש שם כמו שעשיתי עד היום. [ATTACH=CONFIG]9804[/ATTACH] נערך 2015 באוקטובר 1910 שנים על-ידי Globalization
פורסם 2015 באוקטובר 2310 שנים WOW איזה סוף טוב לסיפור שלך!IVORY באמת ריגש אותי לגלות שככה השירות שלכם מתנהל והרצון לתת ללקוחות שירות שבאמת יהיה שווה לספר לחברים ולהמליץ עליכם.
פורסם 2015 באוקטובר 2610 שנים מחבר אחלה שירות מצד אייבורי אבל BEATS? הייתי לפני נסיעה והאמת שלא היה לי כל כך זמן לבחון אופציות אחרות. היה לי בעבר את ה - SOLO HD למשך 4 שנים ששירתו אותי בצורה טובה ביותר, לכן חשבתי להמשיך ולרכוש ביטס. בדרך משהו השתבש ובשל המלצה של אחד החברים, רכשתי את המומנטום ופשוט התאכזבתי מהכל. סאונד, באס, איכות בנייה ואפילו הצליל לא היה מספיק חזק. את הביטס סטודיו הישנות יצא לי להכיר מחבר, וממש אהבתי למרות שהיה מדובר בדגם הישן. קראתי בריפרוף על הדגם החדש של סטודיו ונכתב שאיכות הצליל שופרה, נוסף מטען לסוללות (נוח מאוד) ועוד כמה דברים שלא היו בדגם הקודם ואכן כך היה. בסופו של דבר, אני נהנה מאוד מהביטס סטודיו שלי גם אם זה אומר ששילמתי קרוב ל 1000 שקלים. נערך 2015 באוקטובר 2610 שנים על-ידי Globalization
פורסם 2015 באוקטובר 2610 שנים באמת כל הכבוד להםהשירות של אייבורי כבר תקופה ארוכה יוצא דופן, ברמה, ברצון לעזור ללקוח ולבוא לקראתו. תמיד באו לקראתי לא קרה שלא יצאתי מרוצה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.