עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

דיסק קשיח חיצוני WD My Book לא עובד

Featured Replies

פורסם

שלום

יש לי בבית דיסק קשיח של WD דגם My Book 3TB שנקנה לפני שנתיים וחצי.

עד לאחרונה הוא עבד מעולה, מחובר תמיד למחשב וההורדות עברו אליו, עד לפני שבוע - הדיסק נשאר מחובר, האור שלו דולק אבל אין לו זכר.

ניתוק וחיבור מהמחשב משמיע צליל של חיבור USB, אבל כמה שניסיתי והחלפתי יציאות או מחשבים - הוא פשוט לא קיים.

בניהול דיסקים ובתוכנה של WD מצאתי את הרמז היחיד, ששם מראים שקיים "איזשהו" דיסק אבל הוא חייב פרמוט - לא מצויין מה הנפח שלו ולא האות שלו ולא כלום - רק לפרמט אותו לפני.

אז אולי הוא מראה סימני גסיסה מתקדמים, אבל לפחות עד אז אני חייב לגבות את הדברים החשובים שיש לי שם! כמה זמן אחריות יש לדיסקים מהסוג הזה? בכל החנויות ראיתי שנתיים אבל הוא ספציפית נקנה מחנות באילת אז אולי יש מצב שהאחריות שלו לזמן ארוך יותר? הגיוני?

אשמח לכל עזרה שהיא, תודה!

פורסם
  • מחבר

פירקתי את הכונן וחיברתי אותו בחיבור SATA למחשב, המחשב מזהה אותו דרך התוכנה של אינטל בלבד וכמו מקודם, אין זכר לדיסק, לנפח או כל פרט שלו. להלן תמונה הממחישה:

[ATTACH=CONFIG]9741[/ATTACH]

כמובן שב"ניהול דיסקים" הוא אפילו לא מופיע. יש לציין שהדיסק מסתובב אך זהו הסימן חיים הפיזי היחיד שלו.

נערך על-ידי ahia20

פורסם

תנסה לראות האם ניתן לראות את החומר בתוכנות שיודעות לקרוא ישירות מהכונן כמו R-Studio. (יש שם פונקציה של SCAN למקרים כאלו).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.