מחשב חדש-מאוורר מארז קידמי מרעיש בעת הפעלת המחשב. - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב חדש-מאוורר מארז קידמי מרעיש בעת הפעלת המחשב.


agamshelhara

Recommended Posts

מדובר במארז של אנטק P100.

כשאני מדליק את המחשב-המאוורר הקידמי מרעיש. פתחתי את המחשב כדי לראות במה מדובר וגיליתי משהו מאוד מוזר. הוא תמיד מתחיל כשהוא לא עובד-ואז הוא מרעיש מאוד. וכשאני מסובב אותו ידנית-הוא פתאום מתחיל לעבוד והרעש מפסיק-עד שאני מדליק את המחשב שוב. כלומר, הוא מרעיש רק כשהוא לא עובד. האם אפשר להגדיר אותו שהוא יעבוד תמידית?

יתכן שיש הגדרה בביוס שמבטלת אותו בעת הפעלה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסה לשמן אותו עם שמן מכונת תפירה או מנוע, או שצריך להחליף אותו. את הפקודה שלו להסתובב הוא לא מקבל מהיד שלך. אם הוא חדש תדבר עם החנות, לאן הוא מחובר? אולי הוא לא מקבל מספיק מתח בשביל להתחיל להסתובב, תראה מה המצב בבקר.

תבצע כל מה שהצעתי בסדר הפוך[emoji1]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הכוונה לראות "מה המצב בבקר"?

העניין הוא שאחרי שאני מסובב ידנית את המאוורר, הוא נהיה שקט עד שאני מכבה את המחשב ומדליק מחדש-כלומר המאוורר עצמו על פניו תקין. לדעתי יש איזה משהו שמפריע או נוגע שגורם לבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל מאוורר יש מתח התחלתי שהוא צריך בשביל להתניע, תסתכל מה המהירות שמוגדרת בבקר, אולי זה על נמוך, תשנה למהיר, זה קצת מוזר כי המאוורר אמור להיות מותאם למתח שהבקר מספק.

תסתכל עמוד 23.

http://www.antec.com/pdf/manuals/P100_User_Manual_20140429.pdf

http://www.nexthardware.com/recensioni/antec-p100-894/6/

תשחק עם זה קצת אם זה low תנסה גבוה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה אומר שהמאוורר עובד על סל"ד גבוהה יותר זה עדיף לאוורור אבל עושה יותר רעש, הרעש תלוי במהירות הסיבוב ובמאוורר אם זה לא מפריע לך תשאיר, אם זה מפריע לך תנסה לממש אחריות להחליף מאוורר וכו' הוא אמור להתניע גם על מהירות נמוכה, אולי יש איזו בעיה בספק אבל לא סביר, בקיצור אם אין רעש מיוחד תשאיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...