תאריך הגעה לחנויות -מעבדי skylake החדשים וכן לוחות האם וזכרונות - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תאריך הגעה לחנויות -מעבדי skylake החדשים וכן לוחות האם וזכרונות


ORLY9992

Recommended Posts

דובר וצויין כאן שדגמים היותר זולים לשוק הביניים, יגיעו בין 30 לאוגוסט ל- 5 בספטמבר. בקצת מהמקומות כמו סטארט פי סי ופלונטר הגיעו חלק מלוחות האם ומעט , אך ברוב הרשתות ביניהם אייבורי ( ששם מתוכננת הקנייה ) לא הגיע דבר.המעבדים בכלל לא הגיעו לרשתות למיטב ידיעתי.למי שצריך לקנות ומחכה, ידוע אולי מה פשר העיקוב , ומתי ההערכה בערך שיגיע כל זאת ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רישמית מעבדי ה Skylake "הרגילים" (מסדרת ה-S) שוחררו, כולל מעבדי ה Core i3 ומעבדי ה Pentium G, שכן המידע לגביהם מופיע באתר של אינטל (קישור). אני לא יודע למה הם עדיין לא נמכרים בחנויות בארץ, ולמעשה גם בחנויות בעולם (newegg, amazon, aliexpress, pcpartpicker ואפילו בדקתי ב ebay) אני לא ממש מוצא אותם. אני לא יודע אם פשוט אין מלאי זמין למעבדים האלו או שהחנויות בוחרות שלא להביא אותם כרגע (אולי הן מעדיפות למכור את המלאי של מעבדי ה Haswell). הדבר הנוסף היחיד שאני יכול לחשוב עליו כרגע הוא שבכתבה הכינו את המרשרשים: תאריכי ההשקה למעבדי ה-Skylake שפורסמה פה באתר נכתב:

דגמי i7 ו- i5 נייחים מבוססי תושבת ה-LGA 1151 החדשה, ללא מכפלות פתוחות ובגירסאות במעטפת תרמית מופחתת, עתידים להיות מושקים רשמית כבר מחר (ה-1 בספטמבר) כאלטרנטיבה מוזלת במעט ל- i7-6700K וה- i5-6600K אשר נכון לעכשיו נמצאים בזמינות נמוכה בשווקים עקב הביקוש הרב.

בסוף החודש, ב-27 בספטמבר, אנחנו עתידים לראות גם השקה של מעבדי Core i3 ו- כפולי ליבות נייחים בהתבסס על אותה תושבת LGA 1151, שלמעשה ישלימו את הקו המוצרים הנייח של ענקית השבבים לעת עתה.

למרות שאני לא מוצא מידע שאומר זאת במפורש, יכול להיות שכל המעבדים ה"רגילים" יהיו זמינים לרוב העולם רק ב-27 בספטמבר, וזאת למרות שהם שוחררו באופן רישמי.

הדבר היחיד הנוסף שאפשר לנסות הוא לפנות לחנויות ולשאול אותם לגבי הזמינות המתוכננת של המעבדי האלו (אני יודע שנציגים מ TMS ופלונטר מדיי פעם מגיבים פה בפורום, אז אולי הם יוכלו לשפוך אור על הנושא).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגיעו המעבדים ל- ksp

אייבורי ושאר הרשתות בטח גם יגיע אוטוטו נראה לי

לגבי לוחות אם וזכרונות אני מניחה שצריך לחכות קצת שתגיע כל המכסה ומגוון וסוגי דגמים נוספים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעבדי ה i5 וה i7 שאינם בעלי מכפלה פתוחה אכן מופיעים באתר של KSP, אבל אם בודקים את הזמינות שלהם (וזה דבר שניתן לעשות באתר של KSP) רואים שהם לא זמינים בכל הסניפים, מה שאומר שנכון להיום המעבדים הגיעו רק "על הנייר".

אגב, אני רואה שמעבדים אלו מופיעים גם ב TMS, אז אפשר להניח שעד שבוע הבא הם יופיעו גם בשאר החנויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

i5 4440 עולה 187$, i5 4460 עולה 187$ גם ה- i5 6400 עולה 187$ (מחירים לפי ark.intel.com).

בארת גובים פרימיום על ה- 4460 כי הוא עם תדר גבוה יותר משל ה- 4440 ועל זה עכשיו הוסיפו עוד 50-100 שקל פרימיום ל- 6400 כי הוא חדש, גנבים מחורבנים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן מחיר גבוה ומאכזב של מעבדי skylak בגלל שהם חדשים וזה עתה יצאו.

לפי ksp לדוגמא לגבי כל מעבדי tray ולא box :

i7 - 4790 עולה 1460 לעומת i7- 6700 שעולה 1590

בגזרת המכפלה הפתוחה i7- k6700 עולה 1740 לעומת הרגיל i7- 6700 שמחירו פי שציינתי כבר 1590 - הבדל של 150 שח שלא משמעותי היות ומדובר במעבד

כך גם לגבי i5 רגיל לעומת k הבדל אפילו הרבה פחות - 70 שח .

ההבדל במחירבין הסוגים לא משמעותי . גם בסדרה הקודמת של המעבדים זה ככה עתה אבל לפחות מחירם נמוך קצת יותר שכן אפשר לקחת את הרגיל ולא k .

במחירים הנוכחים של החדשים כבר משתלם לדעתי למי שקונה עכשיו לקחת מעבד k ( גם אם הוא לא צריך ולוח האם שלו z או שהפרש הסכום קטן בין חדש ופשוט יותר שנבחר לקנייה

ל בין z )

בתקווה שהמחירים ירדו לפחות מעט עד שיגיעו כל שאר סוגי הדגמים של הלוחות והזכרונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...