התייעצות האם שווה השדרוג הבא - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התייעצות האם שווה השדרוג הבא


haim652

Recommended Posts

היי,

נכון להיום יש לי כרטיס מסך EVGA GTX 970 SSC ומסך מדגם VG248QE.

חשבתי האם כדאי להשתדרג לכרטיס מסך MSI GTX 980TI ומסך מדגם PG278Q.

האם השידרוג הזה הוא כדאי, האם הכסף שעלול להיות מושקע פה הוא מומלץ, או שמא עדיף לחכות עם זה או ללכת על דגמים אחרים (לדוגמה של כרטיס מסך או מסך).

אני מעוניין לעבור ל1440p.

בנוסף חשבתי לנסות למכור את הGTX 970 בהנחה ואחליט לבצע את השדרוג לGTX 980TI

תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תחליט עבורך אם השיפור הוא משמעותי עבורך. אתה צריך ללכת למישהו/מקום שיש בה מערכת כזו, ולראות אם השיפור ברזולוציה באמת מורגש ובצורה משמעותית.

אם כן אז-

בעיקרון הכרטיס שלך די חזק(כנראה אחת מגרסאות ה970 הכי חזקות שיש) והוא אמור להחזיק 1440 בהגדרות בינוניות-גבוהות על 50fps ברוב הכותרים. לדוגמא metal gear solid v זה משחק עם אופטימיזציה מעולה, ותוכל לקבל שם בקלות ממוצע של 55 fps עם מינימום 45 שזה אומר חלק לחלוטין. כותרים כבדים יותר כמו Witcher 3 כנראה שב 1440 תרד להגדרות בינוניות אבל עדיין תרוץ חלק.

אל תשכח שהיתרון ברזולוציה גבוהה, זה שתוכל לוותר על רמת anti aliasing משמעותית עד לבטל אותה בכלל, על חשבון תוספת בטקסטורות למשל.

אז במקרה הזה (ואם החלטת שהרזולוציה הזו שווה לך), תתחיל בלהחליף את המסך. אם בהמשך הדרך תראה שהכרטיס נחנק, או שאתה בכל זאת לא מרוצה מהביצועים/ הגדרות שקיבלת, אולי תשקול החלפה גם של ה כרטיס המסך.

כרגע זו נראית לי לא החלטה משתלמת. בעליל. כי אם ה gtx970 שלך היום יד שניה 1000 ש"ח (בערך), ו gtx980ti חדש עולה היום 3500,

זה אומר שאתה מוסיף 2500 ש"ח בשביל לעבור מ1440 בבינוני - גבוהה, אל 1440 בגבוהה-אולטרא.

מצד שני,צריך לקחת בחשבון שיכול מאוד להיות ש1440 זו רזולוציה שלא תתפוס ותהיה קפיצה ישירה ל4k. אני מעריך שבדור הארכיטקטורה הבאה, רוב כרטיסי הביניים יריצו חלק, ולא יהיה שום תמריץ ליצרניות המסכים לייצר מסכי 1440 לשוק קטן, וגם הם יוזילו עלויות ייצור למסכי . ואז מה תעשה? תשדרג שוב?

בשורה התחתונה, אם יש לך הזדמנות מעולה לרכוש מסך 1440 עכשיו בגרושים- עשה זאת. אבל לא הייתי מחליף לכבודו כרטיס מסך.

וחכה עם השדרוג הרציני לקפיצה הטכנולוגית הבאה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קבלתי את ההמלצה שלכם. תודה רבה. (אחת הסיבות ששאלתי על זה היא בגלל שאין לי כל דרך לבדוק מערך כזה במקום אחר).

אם כך נשמע שגם לקנות מסך 1440P לא הכי כדאי למהר לקנות עכשיו, בעיקר אחרי שקניתי לא מזמן את המסך הנוכחי שלי, פשוט חשבתי לעבור למצב של Dual Screen, אבל החלטתי שאם אעשה את זה אקנה מסך יותר טוב לפחות מהמסך הנוכחי שלי.

אם יש לאנשים עוד דעות אתם מוזמנים לשתף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...