עזרה בקניית אוזניות חדשות. - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בקניית אוזניות חדשות.


Sarm1x

Recommended Posts

אהלן לכולם, ברצוני לקנות אוזניות חדשות עם אופציה לכרטיס קול בנוסף.

מחפש את אוזניות איכותיות למוסיקה וגיימינג מעדיף עם מיקרופון מובנה.

חשבתי על אלה עם שילוב של הכרטיס הזה:

https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=15066

https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=12140

מחפש משהו לא יותר מ900-1000 שקל.

תודה רבה לעוזרים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת סאונד אני מאוד אוהב את האוזניות האלה (יש לי את דגם ה OEM שלהן), המיקרופון מתפרק שזה מאוד נוח אם יש מצבים שאתה לא רוצה בהם מיקרופון או אם אתה רוצה לחבר אחד אחר. עד כמה שאני יודע המיקרופון של ה CLOUD לא הכי טוב, יספיק ל STEAM/SKYPE אבל לא משהו שאפשר להשתמש ב TWITCH או YT.

ה U7 כרטיס קול טוב, יש סיבה להעדפה כרטיס קול חיצוני (ראיתי שיש לך לוח M-ATX אבל לפחות כרגע אין SLI)? יש צורך בחיבורים לרמקולים או שאפשר כרטיס קול לאוזניות בלבד?

שווה לנסות להשתמש בכרטיס קול המובנה לפני שקונים כרטיס קול בכמה מאות שקלים. לרוב הלוחות החדשים יש כרטיסי קול שיספקו את רוב האנשים, מביקורות שראיתי הכרטיס קול בלוח אם שלך נשמע טוב אך עם עוצמות חלשות שזה יכול להיות בעייתי עם אוזניות מסויימות.

בכל מקרה כרטיס קול זה לא משהו שהוא חובה אז אולי כדאי לבדוק גם אפשרויות שלא זמינות בארץ של (ה E3/E5 הקטנים או ה OMNI).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון תודה רבה על התשובה המפורטת, לגבי המיק אני חושב שהוא יספק אותי דיי והותר אני לא משתמש בTWITCH מדי פעם בYT למרות שבקושי ורוב הסרטונים שעשיתי עד היום הם לא קומנטרי משהו אלא עריכות שזה גם ככה לא משנה.

אני לא חושב שאעשה SLI בקרוב אם בכלל, ולקחתי בכוונה חיצוני כי שמעתי שפנימי עושה רעשים סטטים בגלל חשמל סטטי מהרכיבים בפנים משחיצוני מנטרל זאת.

אני כן צריך חיבור גם לרמקולים לא משהו רציני אני עם רמקולים בסיסים של (מעולים דרך אגב) אז כן אני מעדיף שאוכל לחבר את שניהם במקביל ללא צורך להחליף ביניהם כל פעם.

ממ אני רוצה כרטיס קול מכיוון שאיכות מאוד חשובה לי ואני לא מדבר על כל ה7.1 למיניהם אלא ממש איכות נטו, למוסיקה בעיקר וכמובן גם למשחקים.

בנוסף כרטיס קול משפר גם את איכות המיק על הדרך לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי אז צריך כרטיס קול גם לרמקולים, זה דיי מצמצם את האפשרויות.

רעש סטטי יהיה לך בכל מקרה, השאלה מה החומרה שלו ומה המאפיינים שלו. לי בכרטיס קול המובנה היה רעש נוראי בשילוב עם ה CLOUD (צפצופים וחריקות), האוזניות האלה מאוד רגישות לרעשים. צריך לזכור שמדובר במחשב זקן (8 שנים) ומאז השתנו הרבה דברים.

דבר אחד אני יכול להגיד לך בוודאות עם כרטיס קול בחיבוור USB יהיה רעש רקע, מצד שני זה הרעש שהכי קל להתמודד איתו (usb hissing). המקור שלו זה עומס על רכיבים אחרים (פחות משפיע בלוחות מודרניים) ורעש מחיבורי USB אחרים (הגלילה בעכבר היא הפושעת הגדולה ביותר).

אני יכול להגיד לך שאצלי אם אני מחבר את הכרטיס לחיבור אחורי אני יכול להגיע למצב שאין hiss (או יש והוא חלש מידי בשביל שאני אשמע אותו), אם אני מחבר לקידמי תמיד יש רעש. מצד שני זה משהו שיפריע לי רק אם אני עם אוזניות בלי לשמוע משהו דרכן. בשביל להתמודד עם Hiss צריך לשחק עם ההגברה, למצוא איזון בין ההגברה דרך המחשב להגברה מהכרטיס עצמו.

אם יש לך רמקולים 7.1 אז ה U7 הוא האפשרות היחידה בערך, אם יש לך 5.1 שווה לבדוק גם את ה OMNI של , הוא לא זמין בארץ אבל הוא דגם טוב.

בדקתי גם ביקורות על ה U5, נראה כאילו הוא בסדר אבל יש לוחות עם ALC 1150 שיהיו עדיפים והמחיר שלו מאוד קרוב לדגמים האחרים אז לא נראה לי שהוא שווה את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנת אותי הרמקולים שלי בסיסיים זאת אומרת אין להם לא 7.1 ולא 5.1 אלא סטראו אבל טובים.

בקיצור מה אתה מציע לי לעשות? גם שמתי להם שיש לCLOUD גרסא 2 אבל אחרי קריאה קצרה עליהם הן לא שוות את התוספת כסף ועדיף להשקיע בגרסא הראשונה עם כרטיס קול.

אני שומע הרבה מוסיקה בגלל זה עניין הסאונד חשוב לי, שיהיה נקי צלול ומדוייק.

אם אתה חושב שהכרטיס קול המובנה של הלוח אם יספיק לי? למרות שעדיף למצוא איזה כרטיס קול טוב.

תזכור שאני נותן עדיפות עליונה לאוזניות קודם לפני הרמקולים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה CLOUD 2 כוללים מיקרופון טוב יותר ומתאם בדימוי סראונד (שלפי מה שהבנתי דיי דופק את הסאונד).

הייתי אומר להתחיל עם הכרטיס קול המובנה (שלך אמור לתת צליל נקי, השאלה אם הוא יכול לעשות את זה בעוצמה מספקת), אם אתה לא מרוצה אז לבדוק אפשרויות לחיצוני, ה U7 ו SOUND BLASTER OMNI הם כנראה הדגמים שהכי יתאימו לך ונכנסים בתקציב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...