הצטרפות לפרוייקט קוד פתוח - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הצטרפות לפרוייקט קוד פתוח


shaks

Recommended Posts

היי, אשמח להכוונה:

אני סטודנט (מתחיל שנה ב) יודע מהלימודים C/C++, Java ברמה של של קורס באוניברסיטה, כמו כן גם python ברמה סבירה שלמדתי בעצמי (דרך שני קורסים אחד בסיסי של code academy ועוד אחד מתקדם יותר דרך coursera) ואני יודע להשתמש/משתמש בlinux.

הייתי רוצה להצטרף ולעזור לפתח לפרוייקטים של קוד פתוח על מנת להעשיר את הידע שלי ועל מנת שיהיה לי גם דברים להראות שאולי בעתיד בחיפוש עבודה ייראו טוב.

איך ומאיפה אני מתחיל?

פתחתי משתמש בgithub אבל כל issue למשל שאני מוצא בפרוייקטים ניראה כאילו הידע שלי לא מספיק, אולי אני לא יודע לחפש טוב שם, עוד לא ממש עיכלתי את הממשק.

אשמח להכוונה וייעוץ מה לעשות :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה רוצה להיות חלק מפרויקט שאתה משתמש בו. אז אל תנסה להצטרף סתם לכל פרויקט, אחרת המשימה שלך תהפוך למאוד קשה. כמו כן, לפני שאתה מתחיל להשקיע את זמנך תבדוק את השטח ותראה האם מי שמריץ את הפרויקט פתוח לשינויים מבחוץ. תבדוק מה הם הסטנדרטים המצופים מתורמים חיצוניים (איכות קוד מסויימת, תיעוד, בדיקות וכו').

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה קל יותר להגיד ממה שזה באמת.

עברתי על כל פרוייקט קוד פתוח שאני משתמש בו (ומסתבר שזה לא הרבה אופציות) ואני לא מוצא משהו שאני באמת יכול לתרום אליו.

הבעיה שלי לצערי זה קודם למצוא משהו שאוכל להצטרף אליו (כזה שהרמת ידע שלי מספיקה על מנת לעזור), אולי אני לא מחפש נכון או איפה שצריך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת עדיף להצטרף לפרוייקטים שאתה משתמש בהם. אני אישית הצטרפתי ל hearthstone deck tracker שזה תוסף לאיזה משחק שאני משחק בו.

נכנסתי לרשימת הissues ולקח לי קצת זמן להבין את הקוד (הייתי בעיקר ב"שוק" מגודל הפרוייקט ואיך הכל מתחבר ביחד) אבל בסוף הצלחתי לפתור כמה דברים וגם להוסיף/לשנות

אולי זה רק נראה לך כאילו אתה לא יכול לעזור? אולי אתה לא יכול לתקן את כל הבאגים אבל כן אפשר להציע/לשנות ואולי משהו יתפוס. אין לך איזה משהו שתמיד חשבת שצריך להיות שונה בפרוייקטים האלה שאתה משתמש?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...