פורסם 2015 בספטמבר 210 שנים רכשתי לפני כשנה בערך כרטיס מסך יד2 עם קבלה של הכרטיס וגם אחריות.העניין הוא שכרגע עושה רושם שהכרטיס נפגם ויש לממש אחריות ויש לי את החשבונית ועדיין יש אחריות.. האם החנות תקבל את זה או שלא?אין להם את הכרטיס הזה במלאי, מה יעשו איתו במידה וכן יממשו אחריות?
פורסם 2015 בספטמבר 210 שנים מבחינת החוק, הם צריכים לתת שירות ואחריות גם אם אתה לא הבעלים המקורי של המוצר. מה הם יעשו בפועל זה עניין אחר...
פורסם 2015 בספטמבר 210 שנים ^ מה שהוא אמר. יש להם בחוזה סעיף שפוטר אותם מאחריות על מוצרי יד שניה אבל הוא לא עומד בדרישות החוק. כדאי לך לנסות ליצור קשר עם הרוכש המקורי ולבקש את עזרתו.
פורסם 2015 בספטמבר 210 שנים מחבר אין לי איך למצוא אותו כי עברה שנה מאז הרכישה בערך ואני לא יודע את המספר שלו...כדאי לנסות? להתקשר ל-KSP ולוודאות את זה מולם שלא אלך סתם לסניף?
פורסם 2015 בספטמבר 210 שנים פשוט תלך וזהו. בסבירות מסוימת לא יעשו בעיות. אם יעשו בעיות, תפנה לפניות הציבור שלהם, ורוב הסיכויים שזה יסתדר. אם גם זה לא, תאיים קצת בתביעה ואז עוד יותר סיכוי שזה יסתדר.
פורסם 2015 בספטמבר 210 שנים מחבר ללכת לסניף פשוט ולבקש אחריות כאילו כלום? מה לעשות אם יגידו לי שאין אפשרות או יבקשו ממני פרטים של הרוכש המקורי? אני לא ארצה לגשת לסניף לחינם.
פורסם 2015 בספטמבר 210 שנים כשאני לא סגור על משהו עם KSP ואייבורי (וגם עוד חברות גדולות כאלו) אני מתקשר לשירות הלקוחות לפני שאני מגיע לחנות, שירות הלקוחות פותחים קריאה וגם הרבה פעמים יש להם סמכות לאשר את ההחלפה וכו'. ככה אתה מגיע לחנות, אומר "שלום, יש לי קריאת שירות מספר XYZ" וחוסך התעמתויות פוטנציאליות.
פורסם 2015 בספטמבר 210 שנים מחבר אוקיי אבל לציין בטלפון שזה יד2? מה לאמר בדיוק?אני גם לא סגור על זה אם הכרטיס תקין או לא כי אצלי הוא לא עובד... אבל אולי זו בעיית מגעים. נערך 2015 בספטמבר 210 שנים על-ידי Rockstatement10
פורסם 2015 בספטמבר 210 שנים לפי התיאור של הבעיה השנייה שלך, רוב הסיכויים שלא יקרה כלום. יקחו ממך את הכרטיס, יבדקו ויגידו שהוא תקין.
פורסם 2015 בספטמבר 210 שנים תיגש עם הקבלה והכרטיס. תתאר את הבעיה וכנראה שיתנו לך פתרון.אם הכרטיס הזה לא במלאי אז במידה ונדרשת החלפה בטח ימצאו משהו (לא בטוח שתקבל כרטיס שחזק בדיוק באותה מידה, אבל תקבל משהו שעובד)
פורסם 2015 בספטמבר 210 שנים עקרונית מה שנאמר לא לחלוטין מדוייק.החוק מחייב מתן אחריות מלאה לשנה בלבד, בה הם לא יכולים להתנות על שום דבר ממה שקיים בחוק, ולא יכולים לסרב לתת אחריות לכרטיס יד שניה.לאחר השנה הראשונה, הם בהחלט יכולים לתת אחריות מוגבל, שלא מכסה דברים מסויימים או לא תקפה לרוכש ציוד יד שניה.הסייג המקובל הוא שכדי לעשות זאת הם לא יכולים לכתוב למשל 3 שנים אחריות, ואחר כך באותיות קטנות איפשהו לשים את ההחרגות, אלא עליהם לכתוב במפורש שנה אחריות + שנתיים אחריות מוגבלת. כיוון שהם לא עושים זאת, לדעתי בסופו של דבר לא תהיה להם ברירה אלא לכבד.
פורסם 2015 בספטמבר 410 שנים אאל"ט החוק לא מתייחס לפרק זמן קשיח של שנה של אחריות 'בלתי-מוגבלת'+עוד פרק זמן של אחריות מוגבלת. זה נתון לשיקול היצרן/יבואן.
פורסם 2015 בספטמבר 410 שנים אתה טועה. חפש תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה).בהגדרות מופיעה שם תקופת אחריות של שנה, ובסעיף 15 מוגדרת האופציה להתחייבות לאחריות נוספת מעבר לנדרש בחוק, וכיצד יש להציג אותה ובאיזה מקרים היא מוגבלת ובאיזה מקרים לא.
פורסם 2015 בספטמבר 510 שנים נו באמת...מה אתה שוקיסט ? אתה חושב שזה מועדון ? אתה מציג תעודת זהות בכניסה ? אתה יכול להזדהות גם בתור בנימין נתניהו ! אתה פשוט בא עם הקבלה ומממש את האחריות. הדבר הכי קרוב להזדהות זה להשאיר שם ומספר נייד בשביל שהם יחזרו אליך - ואתה יכול להשאיר גם את של אבא שלך לצורך העניין...אז מה ? לא תקבל אחריות ? נו באמת
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.