עבור לתוכן

מימוש אחריות לכרטיס מסך

Featured Replies

פורסם

יש לי כרטיס מסך GTX650, כשאני מחבר אותו למחשב המאוורר שלו פועל אבל אין תצוגה, המחשב מעביר את התצוגה דרך הכ.מ. המובנה בלוח- כאילו הכרטיס שלי לא מזוהה.

ניסיתי לחבר כ.מ. אחר ועובד מצוין, ניסיתי להעביר את הכרטיס התקול למחשב אחר והבעיה נמשכת.

הבעיה היא שאין לי מושג איפה קנו את הכרטיס (קיבלתי אותו), ואני לא יודע אם עדיין יש עליו אחריות.

פניתי ל-Nvidia והנציגה בדקה ואמרה שלפי מספר החלק זה נראה שהוא שייך לחברה בשם Palit, (למרות שעל המאוורר שלו כתוב Gainward).

הסתכלתי באתר של Palit ושם כתוב שאני צריך לממש את האחריות דרך החנות שקניתי.

איך אני יכול לבדוק אם יש אחריות, ואיך אפשר לממש את האחריות?

מישהו נתקל פעם בבעיה דומה ויכול לעזור לי?

תודה

פורסם
  • מחבר

תודה. פניתי אליהם ומסתבר שנגמרה האחריות.

תודה על העזרה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים