פורסם 2015 ביולי 2910 שנים מחבר AMD כל הכבוד להם , שולחים בדיקות לעשות אבל לא מבין מה רשום NVIDIA אין עם מי לדבר , לא מכירים בלקוח לאחר שקיבלו כסף !!מצרף מכתב של AMD Dear ,Your service request : SR #{ticketno:[8]} has been reviewed and updated.Response and Service Request History:Thank you for the response.Please try these steps. 1. Turn off the computer and unplug 2. Remove Graphic card 3. Plug the monitor to your video output 4. Turn on the computer 5. Click on start and type msconfig 6. Select the Boot tab and click on the box that says Safe boot with minimal selected. 7. Apply then click ok. 8. DO NOT RESTART. 9. Shut Down computer and unplug 10. Install Graphic card 11. Turn on the computer (should boot into safe mode) 12. Go into Device Manager 13. Expand Display Adapter 14. Disable the Integrated GPU driver if any. (DO NOT UNINSTALL) 15. Click the start button and type msconfig 16. Unclick Safe boot 17. RestartIf you have further queries do revert back Thank you.In order to update this service request, please respond, leaving the service request reference intact.Best regards,AMD Global Customer Care__סעיף 2 כתוב לי להוציא את כרטיס המסך מהמחשב סעיף 3 לחבר את כרטיס מסך לטלוויזיה ?הרי הכרטיס לא במחשב ?בסעיף 4 להדליק את המחשב ?שכרטיס בחוץ ?רק בסעיף 10 לחבר את כרטיס מסך ?אז איך ללא כרטיס מסך אני יעשה חיבורים ויכתוב את כל הסעיפים שביקשו ?משהו מבין ?____________________________
פורסם 2015 ביולי 3010 שנים מחבר צריך להיות לך כרטיס ONBOARD.אתה צודק , הם טעו ב- AMD ושלחו הוראות חדשות !
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.