עבור לתוכן

מסכים כחולים ב LATITUDE E5550 חדש

Featured Replies

פורסם

שלום,

קניתי לפני כמה ימים את המחשב הנ"ל, וכבר ביום הראשון של הגלישה נתן לי מסך כחול יפה...

עדכנתי את כל מה שיכולתי לעדכן, וביום השני גם מסך כחול.

הרצתי SFC/SCAN והוא מצא לי קבצים פגומים שהוא לא יכול לתקן :

CSI 00000323 [sR] Verify complete

2015-06-30 06:39:09, Info CSI 00000324 [sR] Verifying 100 (0x0000000000000064) components

2015-06-30 06:39:09, Info CSI 00000325 [sR] Beginning Verify and Repair transaction

2015-06-30 06:39:09, Info CSI 00000326 Hashes for file member \??\C:\Windows\system32\drivers\el-GR\usbhub.sys.mui do not match actual file [l:28{14}]"usbhub.sys.mui" :

Found: {l:32 b:g8nccOZHHN247UAGPR8ensRtwqUg0VsKv9qkaeNrjlo=} Expected: {l:32 b:dZN+vBp+6X5sKGhytA//PH8bXEgY/nO1T9lNNA4helg=}

2015-06-30 06:39:09, Info CSI 00000327 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:74{37}]"\??\C:\Windows\system32\drivers\el-GR"\[l:28{14}]"usbhub.sys.mui" from store

2015-06-30 06:39:09, Info CSI 00000328 WARNING: File [l:28{14}]"usbhub.sys.mui" in [l:74{37}]"\??\C:\Windows\system32\drivers\el-GR" switching ownership

Old: usbport.inf.Resources, Version = 6.1.7601.22535, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_AMD64 (9), Culture = [l:10{5}]"el-GR", VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral, PublicKey neutral

New: usb.inf.Resources, Version = 6.1.7600.16385, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_AMD64 (9), Culture = [l:10{5}]"el-GR", VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral, PublicKey neutral

2015-06-30 06:39:09,

וככה לגבי כל "שפה" ב USBHUB.SYS.MUI

זה כל שמצאתי בחיפוש של "CORRUPTED", לא יודע אם זה קשור.

זה מה שכתוב ב WHOCRASHED :

crash dump file: C:\Windows\Minidump\062815-9079-01.dmp

This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x72A40)

Bugcheck code: 0xF4 (0x3, 0xFFFFFA80143FDB30, 0xFFFFFA80143FDE10, 0xFFFFF800033C1940)

Error: CRITICAL_OBJECT_TERMINATION

file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe

product: Microsoft® Windows® Operating System

company: Microsoft Corporation

description: NT Kernel & System

Bug check description: This indicates that a process or thread crucial to system operation has unexpectedly exited or been terminated.

This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem. This problem might be caused by a thermal issue.

The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.

On Sun 28/06/2015 13:00:22 GMT your computer crashed

crash dump file: C:\Windows\memory.dmp

This was probably caused by the…………………………. following module: ntkrnlmp.exe (nt!KeBugCheckEx+0x0)

Bugcheck code: 0xF4 (0x3, 0xFFFFFA80143FDB30, 0xFFFFFA80143FDE10, 0xFFFFF800033C1940)

Error: CRITICAL_OBJECT_TERMINATION

Bug check description: This indicates that a process or thread crucial to system operation has unexpectedly exited or been terminated.

This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem. This problem might be caused by a thermal issue.

The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.

עשיתי התקנה מחדש של המערכת לפי התמונה בדיסק (דרך F8ׂׂ) לקבלת OS כפי שקיבלתי אותו, ומיד אחר כך שוב הרצתי את SFC:

שוב אותם קבצים פגומים, כלומר זה היה דפוק מהתחלה ?!!

אלא שהפעם במשך יומיים הכל היה בסדר, שום מסך כחול... עד לאתמול בלילה.

לא יודע מה לעשות.

אם למישהו יש איזושהי עצה לפני שאני פונה לאחריות, אשמח לשמוע, תודה...

נערך על-ידי bypass

פורסם

אולי התמונה של הדיסק הגיעה עם דריוורים דפוקים ל-USB. תנסה למחוק אותם ולהתקין משהו מהאינטרנט. בלי שום קשר אני חושב שכדאי לממש אחריות שכן אולי באמת מדובר בבעית חומרה. אני מניח שתתקל בהתנגדות די חריפה ברגע שתרצה לממש אחרויות כנהוג בארץ: "לך תוכיח" או "אצלינו זה לא קורה" וכו. אז פעם הבאה שזה קורה תצלם כמה תמונות להוכחה.

בהצלחה.

פורסם

תעלה את הדאמפ לפורום.

אולי יהיה בו רמז לתהליך שנכשל.

פורסם
  • מחבר

לא מצליח להעלות את הדאמפ, הוא כותב לי שהקובץ שגוי...

אני גם לא כל כך מצליח לקרוא את הקובץ, הנה מה שהצלחתי להוציא עם NOTEPAD++ כתמונת מסך, השאר לא קריא ומלא NUL.

לפי זה זאת בעיה של טמפרטורה ?

- - - תגובה אוחדה: - - -

טוב, הרצתי במשך 20, 25 דקות PRIME95 לראות מה קורה...

שמעתי בפעם הראשונה את המאווררים פועלים, הטמפ' המקסימלית של המעבדים 80, הכל עבר, שום בעיה או טעות.

היות והמסכים הכחולים קרו רק בעת גלישה למעשה, אני מסופק אם זה עניין של חימום יתר...

פורסם

תעלה אותו כקובץ זיפ.

פורסם
  • מחבר

אוקיי...

פורסם

אין בדאמפ מידע נוסף לבעיה.

אולי ב"מציג האירועים" נרשם משהו נוסף.

פורסם
  • מחבר

לא ראיתי ב EVENTS משהו מיוחד, פרט לזה שהיתה שגיאה, ואזהרות מסוימות לגבי דרייבר שנכשל, אבל זה גם מופיע כשלא היה מסך כחול.

בינתיים הרצתי שני מחזורים של MEMTEST ולא היו שגיאות.

שאלה טפשית : אם אני פשוט אעתיק את USBHUB.SYS.MUI (זה הקובץ ש SFC מצא כפגום) מהווינדוס 7 של השולחני שלי ואדביק אותו לווינדוס 7 פרו של הדל, זה לא יכול לפתור את הבעיה ?

פורסם

אולי בעיה ב HDD. תבדוק אותו

ממליץ על hdsentinel

עריכה: וד"א, אחרי הביצעת RECOVERY, התקנה משהו ביומים האלה שלא היה BSOD?

פורסם
  • מחבר

אהלן יבגני,

(רגע, היבגני של החנות ??)

אז לא, לא התקנתי שום דבר מיוחד שיכול להיות בעייתי ושלא נמצא בשולחני : אנטיווירוס, אנטי מלוור, אופיס וכו'.

אבדוק את ה SSD.

אגב, לא היו BSOD מאז זה המדווח כאן, למרות שעבדתי אתו די הרבה.

ובלי הבעיות הקטנות האלה, אחלה מחשב, ומסך ממש יוצא מן הכלל, ללא ספק IPS...

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

המשך סיפור :

מאז שעשיתי RESET ל FACTORY SETTINGS לפי התמונה בדיסק, לאחר כמה ימים של שקט שוב הופיעו מפעם לפעם מסכים כחולים.

לאחר שיחה עם התמיכה הטכנית של דל ומספר בדיקות, הנציג קבע שמדובר בוירוס לפי התוצאה של BLUE SCREEN ANALYSER של האתר של דל.

בתוצאה רשום את זה :

0x000000F4_0x0000000000000003__0xFFFFFA80140BB060__0xFFFFFA80140BB340__0xFFFFF8000318F940_C__Windows_system32_drivers_csrss_exe,

0x000000F4_0x0000000000000003__0xFFFFFA80143C7920__0xFFFFFA80143C7C00__0xFFFFF800031C1940_C__Windows_system32_drivers_csrss_exe, 0x000000F4_0x0000000000000003__0xFFFFFA80143DDB30__0xFFFFFA80143DDE10__0xFFFFF8000317D940_C__Windows_system32_drivers_csrss_exe, 0x000000F4_0x0000000000000003__0xFFFFFA801441C5E0__0xFFFFFA801441C8C0__0xFFFFF80003194940_C__Windows_system32_drivers_csrss_exe

The BIOS installed on the system might have some issues. Check the system manufacturer's website for a BIOS update.

Not Run

Bluescreen analyzer

0x000000F4_0x0000000000000003__0xFFFFFA80140BB060__0xFFFFFA80140BB340__0xFFFFF8000318F940_C__Windows_system32_drivers_csrss_exe, 0x000000F4_0x0000000000000003__0xFFFFFA80143C7920__0xFFFFFA80143C7C00__0xFFFFF800031C1940_C__Windows_system32_drivers_csrss_exe, 0x000000F4_0x0000000000000003__0xFFFFFA80143DDB30__0xFFFFFA80143DDE10__0xFFFFF8000317D940_C__Windows_system32_drivers_csrss_exe, 0x000000F4_0x0000000000000003__0xFFFFFA801441C5E0__0xFFFFFA801441C8C0__0xFFFFF80003194940_C__Windows_system32_drivers_csrss_exe

Scan your computer for viruses.

Not Run

Bluescreen analyzer

0x000000F4_0x0000000000000003__0xFFFFFA80140BB060__0xFFFFFA80140BB340__0xFFFFF8000318F940_C__Windows_system32_drivers_csrss_exe, 0x000000F4_0x0000000000000003__0xFFFFFA80143C7920__0xFFFFFA80143C7C00__0xFFFFF800031C1940_C__Windows_system32_drivers_csrss_exe, 0x000000F4_0x0000000000000003__0xFFFFFA80143DDB30__0xFFFFFA80143DDE10__0xFFFFF8000317D940_C__Windows_system32_drivers_csrss_exe, 0x000000F4_0x0000000000000003__0xFFFFFA801441C5E0__0xFFFFFA801441C8C0__0xFFFFF80003194940_C__Windows_system32_drivers_csrss_exe

Go to the Dell Support web site to download the latest driver.

Not Run

Bluescreen analyzer

0x000000F4_0x0000000000000003__0xFFFFFA80140BB060__0xFFFFFA80140BB340__0xFFFFF8000318F940_C__Windows_system32_drivers_csrss_exe, 0x000000F4_0x0000000000000003__0xFFFFFA80143C7920__0xFFFFFA80143C7C00__0xFFFFF800031C1940_C__Windows_system32_drivers_csrss_exe, 0x000000F4_0x0000000000000003__0xFFFFFA80143DDB30__0xFFFFFA80143DDE10__0xFFFFF8000317D940_C__Windows_system32_drivers_csrss_exe, 0x000000F4_0x0000000000000003__0xFFFFFA801441C5E0__0xFFFFFA801441C8C0__0xFFFFF80003194940_C__Windows_system32_drivers_csrss_exe

Run a full set of system diagnostics to check your system health.

לפי "המומחים" שלהם, system32_drivers_csrss_exe הוא עדות לוירוס או סוס טרוייני.

אגב, אין לי במחשב דבר כזה DRIVERS/CSRSS.EXE, רק תהליך נורמלי והכרחי WINDOWS-SYSTEM32-CSRSS.EXE שמופיע במיקום הרגיל שלו.

הרצתי את AVIRA, עשיתי בדיקה יסודית ( 3 שעות) עם אנטי-וירוס אונליין של TRENDMICRO, סריקה עם SOPHOS ANTIVRUS REMOVAL, וסריקה מלאה עם MALWAREBYTES.

אף אחד מהכלים האלה לא מצא שום דבר.

מוזר...

בינתיים הנציג של דל הציע לי להביא את המחשב למעבדה כדי שיתקינו לי מחדש את ווינדוס.

תודה רבה, אז בשביל מה הם נותנים אחריות "באתר הלקוח" ??

במידה וזה אכן וירוס, מה שלא כל כך נראה לי, למישהו יש רעיון איך אפשר להיפטר מהדבר הזה ?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים