חושב על הסבת מקצוע - לימודים והצעות עבודה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חושב על הסבת מקצוע


Kurt

Recommended Posts

סיימתי תואר הנדסי במכללה (מכונות).

כבר בשנה האחרונה הבנתי שזה משהו שאני לא ירצה לעסוק בו לאורך זמן. זה לא שסבלתי בלימודים, סיימתי בהצטיינות יתרה ובתור אדם ריאלי שמתחבר לתחום המדע באופן כללי נהניתי ללמוד פיזיקה, כימיה,הצלחתי להעריך את היופי במתמטיקה וכו.

עם זאת, היה חסר לי הdrive, משהו מעבר שיגרום לי לרצות להתפתח בתחום ולהעמיק את הידע שלי. ראיתי איזה אופציות עומדות בפניי בשוק ואין שום דבר שיגרום לי לקום בבוקר עם חיוך לעבודה. בתיכון התעסקתי קצת עם תכנות ותמיד הייתה לי חיבה לנושא אבל תמיד פסלתי את זה בתור משהו שהוא לא מעבר לתחביב ולא החכמתי להקשיב לקול הפנימי.

במסגרת פרויקט בתואר הייתי צריך לעבוד עם סימולציה מדעית שנכתבה בשפת c וזה הצריך ממני להתעסק קצת בקוד שלה. מה אני יגיד לכם, בחצי שעה שלקח לי לכתוב שני לולאות for נהניתי יותר מבכל ששת החודשים שלקח לי לסיים את המחקר. בדיעבד ללא ספק הייתי צריך ללכת עם הנטייה שלי מילדות וללמוד תכנות. חשבתי ללמוד תואר "ראשון" אבל עכשיו אני כבר בן 28 עם משכנתא על הראש, מפרנס את עצמו מתכנן להתמסד בשנים הקרובות, ומבחינה כלכלית אני לא יכול לזרוק הכל ולחזור ללמוד במשרה מלאה.

האופציה השנייה זה לפתח קריירת תכנות עצמאית ללא השכלה פורמלית במקביל לעבודה רגילה. רציתי לשמוע ממכם עד כמה הדבר הזה אפשרי? זא להקדיש לא יותר משעתיים שלוש ביום ללימוד עצמי ולנסות לפתח איזשהו פורטפוליו שיתן לי כרטיס כניסה ביום מן הימים למשרת תכנות רצינית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל דבר אפשרי.

אם אתה רוצה להיות עצמאי, אתה לא צריך שום תעודה.

צריך אומץ, רצון, תעוזה, ולימוד תוך כדי.

באופן אישי, אני חושב שפרילאנס עדיף על שכיר.

החיים שלך בידיים שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש גם אופציה של קורסי ערב בתכנות למי שלא יכול לשבת על התחת. אבל ללמוד לתכנת (תלוי מה אתה רוצה) יכול להיות מפשוט מאוד למסובך מאוד, למה לא סתם להתחיל לגעת בזה פה ושם ולראות איך אתה מרגיש ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...