פורסם 2015 ביוני 811 שנים שלום לכולם יש ברשותי מספר רב של הרדיסקים, אני מעוניין לבנות סטורג' גדול כולמר לחבר בין כולם ולהפוך את זה למען שרת סאן. אך אין מספיק חיבורים בלוח לדיסקים מחפש פיתרון לחיבור רב בין הרדיסיקם.תודה רבה והמשך יום טוב.
פורסם 2015 ביוני 1411 שנים http://plonter.co.il/detail.tmpl?sku=SX4300כמה דיסקים?למה SATA2?מה המוצר שאתה מחפש בדיוק? מתאם PCI לתוספת חיבורי SATA או מארז עצמאי דמוי NAS לאחסון הכוננים?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.