פורסם 2015 ביוני 711 שנים שלום,לצורך התקנת קלסטר בין שני שרתי Esxi 5.1 אני זקוק ל-Storage.אשמח לקבל המלצות לתוכנה חינמית שתעשה את העבודה.
פורסם 2015 ביוני 911 שנים המוצר הזה נמצא במצב נטוש מבחינת פיתוח כבר כמה שנים טובות.בסה"כ תשתמש במשהו שיכול ליצא לך iSCSI.
פורסם 2015 ביוני 1111 שנים מחבר 1.זה לא מה ששאלתי-האם Openfiler יכול לשמש ב-vmware כ-Storage ? כן או לא.2.אם אתה מביא המלצה על תוכנה-ראוי לכל הפחות שתשלח לינק להורדה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.