פורסם 2015 ביוני 711 שנים כשאתה מזמין מאמאזון ישירות לארץ כל התשלומים מיסים כלולים במחיר, והמחיר שמוצג שם הוא סופי משוכלל כולל כל העלויות הצפויות אמאזון לא יכולים לגבות יותרמה גם שיש אפשרות שגם יזכו אותך בהמשך אם המוצר לא עבר כל מיני תהליכים במכס. נערך 2015 ביוני 711 שנים על-ידי shimonta
פורסם 2015 ביוני 811 שנים כל אחד, תחשוב על אילת כדיוטי פרי ענק . טוב לדעת, יאללה דלק על חשבון החברה, ניסע לשם לקנות את הכרטיס.
פורסם 2015 ביוני 811 שנים רק שאין כרגע לKSP במלאי, ולאייבורי לא מופיע בכלל באתר יש עוד חנויות מחשבים באילת שמוכרות 980TI? נערך 2015 ביוני 811 שנים על-ידי OvO
פורסם 2015 ביוני 811 שנים ידוע, גם ככה אני לא מתכנן לקנות לפני אוגוסט/ספטמבר.עדיין לא החלטתי איזה מסך לקנות.
פורסם 2015 ביוני 811 שנים ניתן להזמין מאמאזון ארה"ב ישירות לארץ ב 3,213 ש"ח בהמרה ישירה ( יש להוסיף חצי אחוז המרת מטבע)לדגם EVGA GeForce GTX 980 Ti ACX SC+ ACX 2.0+נשמע טוב, נראה לי שאני אלך זה
פורסם 2015 ביוני 911 שנים מחבר טוב נראה שהחנויות בארץ אפילו לא משתפות פעולה: בכל מקרה למעוניינים ניתן להזמין את הכרטיס מאמזון כולל משלוח ומס במחיר של 3300שח
פורסם 2015 ביוני 911 שנים החנויות לא יכולות להציע כלום כי אין להם סחורהכשיהיו מוצפים אפשר יהיה לדבר איתם על קניה קבוצתית.
פורסם 2015 ביוני 1011 שנים אצל STARTPC רשום שיש במלאי.שווה לכם לנסות עם CRG(יבואן של Gainward)*.לכרטיסים שלהם יש את המחירים הכי שפויים והייתה פעם קבוצתית מהם על SSD.*למי שמעוניין ברפרנס. נערך 2015 ביוני 1011 שנים על-ידי klayton
פורסם 2015 ביוני 1311 שנים כדאי לחכות עד יום שלישי 16-6 אולי אחרי ש AMD יכריזו על 390 תיהיה תגובה למחיר....
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.