ערעור על Case ב Ebay - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ערעור על Case ב Ebay


Tomerb1

Recommended Posts

צירפתי את העמוד של המכירה כבר בעמוד הקודם, אבל בכל זאת

http://www.ebay.com/itm/281658321199?_trksid=p2060353.m2749.l2649&var=580661082019&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&rmvSB=true

עדכון:

פניתי לEbay בפייסבוק, אחרי 3 ימים ענה לי נציג ושלח לי את הכתובת מייל שלהם facebook@ebay.com

הוא אמר לי להגיש לשם ערעור והם יבחנו אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכלל לא ידעתי שיש למוכרים אפשרות להוריד ולמחוק פידבקים, הדברים האלה אמורים להיות מחוקקים עד היסוד כדי לא לרמות קונים!

אגב, מאוד מוזר לי מה שאתה אומר על ההתנהלות של פייפאל, במיוחד שלי הייתה חוויות שירות מצוינת עם התיק שאני פתחתי.

מה בדיוק כתבת להם? חשוב לזכור שני כללים: 1) תוקפונות אף פעם לא עוזרת "הוא רימה אותי, הוא שיקר לי, הוא גנב ממני".

2) תמיד תציע פשרה, אפילו אם אתה לא רוצה. "אני מוכן להתפשר שתחזיר לי 75% מהתשלום".

אצלי זה עבד ככה, המוכר סירב להחזיר לי את הכסף, אבל לכל אורך התיק אמרתי שוב ושוב שאני מוכן להתפשר ואף הגדלתי את סכום הפשרה ל40% מהסכום, בסוף פייפאל החזירו לי את כל הכסף וחסמו את החשבון של המוכר.

אגב, למרות ההתנהלות שלהם, זה עדיין לקח להם חודש וחצי. תהיה סבלני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שהם מוחקים תגובות (וזה גם מצויין בעמוד) רק של תיקים שהם החליטו שהמוכר צודק. כמו כן לא נראה לי שיסגרו חשבון על מוכר שמוכר אלפי מוצרים על סמך תלונה אחת. גם פה נראה שהמוכר אמר שהוא מוכן שיחזיר את המוצר (כנראה שיחליף עם אחד תקין) והוא לא רצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אמרתי שבהכרח יסגרו למוכר הזה, פשוט אצלי אמרו שהוא נחסם לחצי שנה ואחרי זה יהיה תחת פיקוח. אני מתאר לעצמי שזה כנראה בגלל הצטברות תלונות כלפיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שיש אופציה להוריד פידבק שלילי. בתור מוכר באיביי נתקלתי כבר כמה פעמים בלקוחות שהשאירו לי פידבק שלילי לא מוצדק בעליל. צריך להבין שלפידבק שלילי יכולה להיות השפעה הרסנית על חשבון המוכר וקונים מנצלים זאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צריך להבין שאנשים מחפשים שקיפות ואמינות. לא הגיוני שנוכל שניצח איכשהו בערעורים ימשיך לרמות, ואנשים ימשיכו להעקץ בגלל שיש לו יחס מעולה בין פידבקים חיוביים לשליליים(לדוגמה: מוכר מוצרים זולים כמו שצריך ועוקץ במוצרים יקרים) . אני באמת ובתמים חושב שאם מוכר נותן שירות טוב וקיבלתי את המוצר שצריך אין סיבה בעולם לתת לו פידבק שלילי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איביי הם גם הבעלים של פייפאל. טופ סלר מקבל הגנה מושחתת. נדפקתי לא פעם ונדחו לי תביעות מוצדקות.

עוד לא נברא המכשיר שאי אפשר לפרוץ ולפתח. אני במקומך מוצא את הפורום המתאים ב xda ופותח את כל הנעילות ומתקין רום מקוסטם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון, הם באמת נפרדים בקרוב מאוד.

אבל עדיין לא אוכל לפתוח CASE נוסף בגלל שהם עדיין משתפים פעולה ביניהם.

בכל מקרה, הגשתי ערעור דרך המייל שלהם, אמרו לי שיחזירו לי תשובה בקרוב.

בינתיים ניסיתי לקנות קוד מFastGSM, בינתיים הם לא מצאו והחזירו לי זיכוי באתר שלהם.

ביקשתי שיעבירו לי את הכסף חזרה לחשבון שלי, נקווה שלא יהיו בעיות עכשיו (50 דולר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא לא מאפשר, הוא רושם שכבר נפתח כבר case באיביי.

עדכון:

לסיפור יש סוף טוב, אחרי שניסיתי לערער על הCase, לפנות לסמסונג ב4 ארצות, להביא סים זר, הצלחתי לשחרר את הטלפון.

ומסתבר שהפתרון היה דיי פשוט.

אחותי טסה לפני כמה חודשים וקנתה סים בינלאומי מהחנות "למטייל".

הכנסתי את הסים הזה לטלפון והוא עבד, עשיתי ממנו שיחה של 5 דקות והנעילה השתחררה.

אחרי בדיקה שנראה הiso code של הסים הוא EE, לכל מדינה יש קוד משלה - לדוגמה לישראל IL לפליפינים PH וכד'...

אני לא יודע בדיוק מה זה EE אבל זה עובד.

אז לכל מי שיש טלפון עם region lock מוזמן לנסות את זה גם.

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...