עבור לתוכן

ערעור על Case ב Ebay

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם,

לאחרונה הייתי בטיול בארה"ב והזמנתי אל המלון galaxy s6 g920f.

המוכר הצהיר במפורש שמדובר על מכשיר שהוא Factory unlock כולל שחרור מregion lock.

כשהגעתי לארץ ניסיתי להכניס את הסים שלי כאן וראיתי שהמכשיר נעול.

פתחתי case נגד המוכר בebay. צירפתי את כל הנתונים והוכחתי שהמכשיר נעול.

ebay פסקו נגדי והחליטו שלא מגיע לי החזר.

לאחר שיחה עם סמסונג ארה"ב נאמר לי שהמכשיר הוא region lock.

אני רוצה לערער על הcase ולהעלות להם את התשובה של סמסונג, שאומרת במפורש שהמכשיר הוא region lock, זא"ת שהמוכר שיקר.

איך אפשר לערער על case? ראיתי שאפשר עד 30 יום מרגע ההחלטה, אבל לא מצאתי איפה.

תודה

עריכה:

לסיפור יש סוף טוב, אחרי שניסיתי לערער על הCase, לפנות לסמסונג ב4 ארצות, להביא סים זר, הצלחתי לשחרר את הטלפון.

ומסתבר שהפתרון היה דיי פשוט.

אחותי טסה לפני כמה חודשים וקנתה סים בינלאומי מהחנות "למטייל".

הכנסתי את הסים הזה לטלפון והוא עבד, עשיתי ממנו שיחה של 5 דקות והנעילה השתחררה.

אחרי בדיקה שנראה הiso code של הסים הוא EE, לכל מדינה יש קוד משלה - לדוגמה לישראל IL לפליפינים PH וכד'...

אני לא יודע בדיוק מה זה EE אבל זה עובד.

אז לכל מי שיש טלפון עם region lock מוזמן לנסות את זה גם.

בהצלחה

פורסם

אולי אפשר לפתוח את המכשיר? אין איזו שהיא פרוצדורה כזאת?

פורסם
  • מחבר

או להכניס אליו סים אמריקאי או לקבל קוד לשחרור.

אני מנסה אבל במקביל אני רוצה לוודא שאני לא נתקע.

או לפחות לקבל החזר כלשהו על העוגמת נפש.

פורסם

אני לא בטוח שאתה יכול לפתוח מחדש קייס שכבר נסגר באיביי. אבל אם שילמת בפייפאל, אולי תוכל לפתוח קייס שם

פורסם
  • מחבר

כתוב בebay שניתן לערער על case עד 30 יום אחרי שהתקבלה החלטה.

אבל בשום מקום לא צוין איפה אפשר לשלוח.

פורסם

תוכל להפיץ בפנינו את שם המוכר, שגם אנחנו ניזהר?

פורסם

אותי מעניין לדעת - על סמך מה EBAY פסקו שלא מגיע לך החזר, אם הוכחת שהמוצר הוא לא כפי שפורסם? מה ביקשת מהם? מה היו טענות המוכר?

פורסם
אותי מעניין לדעת - על סמך מה EBAY פסקו שלא מגיע לך החזר, אם הוכחת שהמוצר הוא לא כפי שפורסם? מה ביקשת מהם? מה היו טענות המוכר?

גם אני בדיוק שאלתי את זה..

מעקב...

פורסם
  • מחבר

ציינתי בCase שהמוכר ציין שהמכשיר הוא Factory unlock וחופשי מ Region lock.

העלאתי להם תמונות של המכשיר, כולל המדבקות הפיזיות שהיו עליו + הIMEI מצולם מתוכו + צילום שהמכשיר נעול ומבקש קוד לשחרור.

ביקשתי שיספק לי קוד לשחרור או להחזיר אליו את המכשיר ולקבל החזר מלא כולל על המשלוח חזרה.

בהתחלה המוכר יצא איתי קשר ואמר לי לשלוח אליו את המכשיר והוא ישלח לי חדש.

סירבתי וביקשתי להחזיר אליו את המכשיר ולקבל זיכוי מלא. הוא סירב וביקש מאיביי להתערב.

אחרי בערך חצי שעה קיבלתי מייל שאיביי החליטו ולא מגיע לי החזר כספי.

מקריאה בפורמים של EBAY מסתבר שיש הרבה Caseים שנסגרים לטובת המוכר ללא סיבה ברורה, במיוחד אם מדובר בEbay top seller.

שלחתי גם מייל לPAYPAL עם הסבר מלא וביקשתי מהם שיעזרו, הם אפילו לא טרחו לענות על המייל.

בנוסף ברוב חוצפתם הם עוד העזו לשלוח לי סקר שביעות רצון. בצורה מאוד מפתיעה אחת הסיבות ללמה אתה לא מרוצה בסקר הייתה "לא ענו לי למייל".

המכשיר שולם בשוטף + 60. שקלתי להתקשר לחברת האשראי ולבקש לבטל את החיוב.

מצד שני אני לא יודע מה החוק אומר בנוגע לזה כשמדובר בעסקה בינלאומית.

פורסם

מקריאה בפורומים נראה שיש יותר סיכוי שחברת האשראי תעזור לך בביטול העסקה, אבל יש בעיה לנסות ומקסימום הם לא יסכימו ?

פורסם
  • מחבר

אני יכול לנסות, השאלה היא האם זה לא יחשוף אותי לתביעות כלשהן?

שלא יצא מצב שבעוד 5-6 שנים אני טס למדינה ונעצר שם כי מסתבר שתבעו אותי שם.

פורסם

אתה יכול לבקש ביטול מחברת האשראי, אך לרב, הם לא יבטלו את העסקה. חברות האשראי מבטלות עסקאות במקרים בהם הזמנת מוצר ולא קיבלת אותו. במצב שלך יש ויכוח על טיב/איכות המוצר, אך קיבלת מוצר ליד (אפילו שלצורך העניין מדובר בלבנה). חברות האשראי לא נכנסות לויכוח הזה.

בנושא מעצר בארץ זרה, אינני עו"ד או מבין בתחום המשפטים, אבל נשמע לי הזוי שמישהו יגיש נגדך תביעה, לא תקבל על כך כל הודעה, תפסיד בעקבות אי הגעה למשפט ויווצר נגדך חוב.

באותו היגיון אתה יכול להגיש נגדו תביעה בארץ, ובמעמד חד צדדי לזכות, ואם הוא אי פעם ינחת בארץ יעצר ויצטרך להחזיר את החוב. בקיצור, לא נראה לי, אבול שוב, אני לא עו"ד.

טיפ לחיים: אם אתה עושה עסקה באינטרנט מאדם או חנות לא מוכרים תמיד תחשוב שהכסף יכול ללכת לפח, בייחוד אם העסקה עם מחיר אטרקטיבי. במקרים של עסקאות כאלה תמיד תבקש צילום של המספר הסידורי (IMEI במקרה שלך) בצמוד לעיתון עם תאריך עדכני ותבדוק הרבה לפני הקניה כולל חיפושים בגוגל ופייסבוק.

פורסם

הצרה עם EBAY היא שהם עושים מה שבא להם ואין לך מה לעשות בנידון. בזמנו EBAY עצמם עשו פאשלה בטיפול ביני לבין מוכר והתגובה שלהם היתה זבש"ך. כמובן שלא אפשרו לי לדבר עם מישהו בכיר יותר והתעלמו מכל המיילים שלי. מאז למדתי את הלקח ואני מצמצם את הקניות שלי שם.

פורסם

אתה יכול להראות את עמוד המכירה?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים